Artículos

Artículos Encontrados 25 registros  inicioanterior13 - 22siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
13.
12 p, 120.7 KB L'audiovisual públic en el context de la globalització : taula rodona XVI Conferència Anual de la SCC 2006 / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garcia Horcajo, Miquel ; Vidal Carretero, Antoni ; Sellés i Quintana, Magda (Universitat Ramon Llull) ; Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra) ; Societat Catalana de Comunicació. Conferència Anual (16a : 2006 : Girona, Catalunya)
2006
Comunicació (Barcelona), Núm. 21 (Desembre 2006)  
14.
20 p, 137.7 KB Informar i formar : cap a una pedagogia dels mitjans com a dinamitzadors de la interculturalitat / Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
En aquest article es recullen alguns exemples sobre les funcions dels mitjans de comunicació (premsa, ràdio, televisió i Internet) com a dinamitzadors de les relacions interculturals en contextos locals, regionals, nacionals i internacionals, que permeten endinsar-nos, d'una banda, en la comprensió de l'estudi multipolar del tractament informatiu de la immigració i, de l'altra, al paper efectiu dels mitjans de comunicació com a mediadors de les relacions interpersonals i intergrupals. [...]
En este artículo se recogen algunos ejemplos, llevados a cabo desde el Observatorio y Grupo de Investigación en Migración y Comunicación (MIGRACOM) de la UAB, sobre las funciones de los medios de comunicación (prensa, radio, televisión e Internet) como dinamizadores de las relaciones interculturales en contextos locales, regionales, nacionales e internacionales, que permiten adentrarnos, de un lado, en la comprensión del estudio multipolar del tratamiento informativo de la inmigración, y, de otro, en el papel efectivo de los medios de comunicación como mediadores de las relaciones interpersonales e intergrupales. [...]
Cet article recueille quelques exemples des fonctions des moyens de communication (presse écrite, radio, télévision et Internet) en tant que dynamiseurs des relations interculturelles dans des contextes locaux, régionaux, nationaux et internationaux. [...]
This paper presents some examples of the functions of the media (press, radio, television and the Internet) as catalyst of intercultural relations in local, regional, national and international contexts. [...]

2009
Temps d'educació, Núm. 36 (2009) , p. 11-30  
15.
19 p, 156.9 KB Els estudis universitaris de comunicació audiovisual als Països Catalans / Martí, Josep Maria, 1950- ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Montagut Calvo, Marta ; Pérez-Portabella Lopez, Antoni
El sector audiovisual als Països Catalans ha experimentat en els darrers anys un important creixement, alhora que una diversificació remarcable com a conseqüència de l'aparició de nous suports i de noves tecnologies. [...]
2006
Comunicació (Barcelona), Núm. 21 (Desembre 2006) , p. 93-111  
16.
4 p, 110.0 KB La accesibilidad en los medios : una aproximación multidisciplinar / Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
2007 - 10.24310/TRANS.2007.v0i11.3094
Trans (Málaga), Núm. 11 (2007) , p. 11-14  
17.
17 p, 273.2 KB El servei públic audiovisual a Catalunya : amenaces i reptes / Marín, Enric, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
La suma de la crisi econòmica i la mutació tecnològica constant ha dibuixat un escenari molt selectiu. En el cas de l'Estat espanyol, l'erràtica regulació del sector ha afegit elements d'incertesa i ha afeblit l'oferta del servei públic audiovisual. [...]
The combination of the economic crisis and ongoing technological advances has brought about a very selective scenario. Moreover, in the case of Spain, the poor and erratic regulation of the sector has created uncertainty and weakened the supply of public service broadcasting. [...]

2012 - 10.2436/20.3008.01.98
Comunicació (Barcelona), Vol. 29, Núm. 2 (Noviembre 2012) , p. 9-25  
18.
13 p, 61.1 KB La recerca de la indústria audiovisual dins de l'escenari europeu (1995-2000) : principals temàtiques, dificultats i reptes / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Internacional de Catalunya)
L'audiovisual és en l'escenari actual una indústria amb un protagonisme creixent no només en termes econòmics sinó també culturals. Per donar una dada de referència, estem parlant d'un sector que a escala global mou aproximadament 225. [...]
2000
Comunicació (Barcelona), Núm. 15 (Juny 2000) , p. 27-39  
19.
7 p, 86.3 KB La tasca universitària : El saber d'un departament. Detalls de l'estat de la recerca al Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat de la UAB / Larrègola Bonastre, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
A un departament universitari -als professors que el conformen- li recau la responsabilitat de formar elements clau per a la societat, futurs professionals que han de rendibilitzar socialment els sabers adquirits. [...]
2000
Comunicació (Barcelona), Núm. 13-14 (Desembre 2000) , p. 57-63  
20.
10 p, 52.9 KB La Concentració de mitjans / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'article comença amb un intent d'aclarir les definicions de concentració, per tot seguit fer una anàlisi de les últimes opcions en política de comunicació dels Estats Units, el Regne Unit i Itàlia. [...]
El artículo empieza intentando poner en claro las definiciones de concentración para, posteriormente, analizar las últimas opciones en política de comunicación de Estados Unidos, el Reino Unido e Italia. [...]
This article begins with an attempt to clarify the definitions of concentration and goes on to analyse the latest options in the communication policies of the United States, the United Kingdom and Italy. [...]

2003
Quaderns del CAC, Núm. 16 (Maig-agost 2003) , p. 43-52
3 documentos
21.
12 p, 198.4 KB Clústers audiovisuals i televisió local pública : la fi del miratge / Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Alborch, Federica
La televisió local s'ha vist en els darrers anys com una indústria emergent vinculada a projectes de clústers audiovisuals. A través d'entrevistes amb els actors implicats, aquest article desmunta el discurs optimista generat entorn de la capacitat de la televisió local per actuar com a tractor de la indústria audiovisual, i estableix que no contribueix a desenvolupar uns clústers audiovisuals locals, que s'han multiplicat sense control per la falta d'una política nacional de clústers per l'audiovisual. [...]
La televisión local se ha visto en los últimos años como una industria emergente vinculada a proyectos de clústeres audiovisuales. A través de entrevistas con los actores implicados, el presente artículo desmonta el discurso optimista generado en torno a la capacidad de la televisión local para actuar como tractor de la industria audiovisual, y establece que no contribuye a desarrollar unos clústeres audiovisuales locales, que se han multiplicado sin control por la falta de una política nacional de clústeres para el audiovisual. [...]
In the last years, local television has been seen as an emerging industry linked to projects of audiovisual clustering. Through interviews with some of the actors implied in these processes, this article takes to pieces the discourse generated around the capacity of local television to act as a driver of the audiovisual industry; it cannot contribute to develop local audiovisual clusters, which have grown without control because of the lack of a national cluster policy for the audiovisual sector. [...]

2011
Quaderns del CAC, Vol. 14 Núm. 37 (2011) p.115-126
3 documentos
22.
3 p, 34.7 KB ¿Todo vale? Hacia una mirada ética en los medios de comunicación / Camps, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ningún profesional de los medios de comunicación se atrevería a decir sin más que todo vale para obtener publicidad, ganar audiencia o competir con el adversario. Por eso apelamos a la ética. Pedir una mirada ética o, mejor, un compromiso ético por parte de los medios de comunicación.
No professional of the mass media would dare to say without much ado that 'anything goes' to obtain publicity, to gain hearing or to compete with the adversary. That's why we appeal to the ethics. To ask for an ethical look or, better, an ethical commitment on the part of the mass media.

2008 - 10.3916/c31-2008-03-024
Comunicar, Vol. 16, Núm. 31 (octubre 2008) , p. 393-395  

Artículos : Encontrados 25 registros   inicioanterior13 - 22siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.