Artículos

Artículos Encontrados 37 registros  inicioanterior27 - 36siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
27.
8 p, 202.9 KB Influence of dietary polyunsaturation level on alfa tocopherol content in chicken meat / Cortinas Hernández, Lucía ; Baucells Sánchez, María Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Villaverde Haro, Cecilia ; Guardiola Ibarz, Francesc ; Jensen, S. K. ; Barroeta, Ana Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
2006
Archiv für Geflügelkunde, Vol. 70 Núm. 3 (2006)  
28.
8 p, 675.2 KB Les concepcions de l'alumnat sobre la nutrició humana i com han evolucionat al llarg d'una Unitat Didàctica / Ferrer Sánchez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La nutrició humana és un dels temes més essencials en l'Educació Secundària degut a la seva relació amb la salut humana. Des d'un punt de vista socioconstructivista, les concepcions alternatives de l'alumnat relacionades amb els fenòmens de la nutrició humana són molt importants perquè el procés d'ensenyament i aprenentatge s'ha de basar en la reconstrucció del coneixement a partir d'aquestes concepcions. [...]
Human nutrition is one of the most essential issues in high school education due to its rela-tionship with human health. From a socioconstructivistic point of view, the students' miscon-ceptions related to the phenomena of human nutrition are very important because the teach-ing and learning process should be based on the knowledge reconstruction from these mis-conceptions. [...]

2016 - 10.5565/rev/ciencies.367
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 31 (Juny 2016) , p. 29-36 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
29.
18 p, 846.3 KB ¿Cómo se conceptualiza la energía en las unidades didácticas de biología? / Pérez Murugó, Marta (Institut Manolo Hugué (Caldes de Montbui, Catalunya)) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El presente trabajo reflexiona sobre la visión biológica del concepto energía que se aplica actualmente en las aulas a partir del análisis de diversos libros de texto, en papel y digitales. Se pretende analizar cuál es el concepto de energía que aparece en los textos y en los ejercicios del final de la unidad didáctica, así como identificar una posible relación entre la demanda cognitiva de los ejercicios de final de unidad y la manera de presentar el concepto de energía. [...]
El present treball reflexiona sobre la visió biològica del concepte energia que s'aplica actualment a les aules a partir de l'anàlisi de diversos llibres de text, en paper i digitals. Es pretén analitzar quin és el concepte d'energia que apareix en els textos i en els exercicis del final de la unitat didàctica, així com identificar una possible relació entre la demanda cognitiva dels exercicis de final d'unitat i la manera de presentar el concepte d'energia. [...]
This paper considers the biological approach of the concept of energy that is currently used in the classroom from the study of different textbooks and digital books. The purpose is to find out the energy concept set out in textbooks and in the end of unit exercises, and also identify a possible relationship between the cognitive demand of the end of unit exercises and the approach to the concept of energy. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.1292
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 1 (2016) , p. 73-90 (Investigaciones Didácticas)  
30.
1 p, 56.2 KB La crisi dels drets de la infància / Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2013
Ara, Núm. 1086 (26 novembre 2013) , p. 27  
31.
2 p, 114.1 KB El desarrollo del currículum desde la perspectiva del profesorado de educación primaria. La nutrición humana / Rivadulla López, Juan Carlos (Universidade da Coruña)
El objetivo de esta investigación es ofrecer una revisión del pensamiento del profesorado en ejercicio y en formación de educación primaria sobre la enseñanza de la nutrición humana. Concretamente, se trata de averiguar a qué aspectos le dan más importancia y en qué medida promueven la adquisición de una idea global de nutrición. [...]
L'objectiu d'aquesta recerca és oferir una revisió del pensament del professorat en exercici i en formació d'educació primària sobre l'ensenyament de la nutrició humana. Concretament, es tracta d'esbrinar a quins aspectes li donen més importància i en quina mesura promouen l'adquisició d'una idea global de nutrició. [...]
The objective of this research is to provide a review of thinking and practicing teachers in primary education training on teaching human nutrition. Specifically, it is to figure out what aspects give more importance and extent promote the acquisition of an overview of nutrition. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1564
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 1 (2015) , p. 273-274 (Tesis Didácticas)  
32.
16 p, 489.9 KB L'Escola de Bosc : un referent pioner a la transició nutricional moderna a Catalunya / Garrabou, Ramon, 1937- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Cussó i Segura, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
L'objectiu principal de l'article és intentar contestar a la pregunta sobre si a inicis del segle XX s'observen canvis significatius en el sistema alimentari catala que permetin situar-lo en les primeres etapes d'una transició alimentaria moderna, o bé si, com sovint s'argumenta, les continuitats serien el seu principal tret. [...]
2004
Estudis d'història agrària, Núm. 17 (2004) , p. 497-512  
33.
5 p, 184.1 KB Disseny d'una unitat didàctica sobre la nutrició de les plantes verdes utilitzant un format de pàgina web / Vert Ros, Josepa (IES Celrà) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Presentació de la unitat didàctica "El mercat" adreçada als alumnes de 2n d'ESO en format de pàgina web i seguint les pautes marcades en el nou marc curricular. El material organitzat en quatre blocs conté activitats per als alumnes i les programacions adreçades als professors.
2009 - 10.5565/rev/ciencies.188
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 14 (2009) p. 13-17  
34.
24 p, 156.8 KB Crisis as opportunity : international health work during the economic depression / Borowy, Iris
The economic depression of the 1930s represented the most important economic and social crisis of its time. Surprisingly, its effect on health did not show in available morbidity and mortality rates. [...]
2008 - 10.4321/S0211-95362008000100002
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, V. 28 (2008) p. 29-51  
35.
6 p, 272.0 KB Estudio llevado a cabo sobre representaciones de la respiración celular en los alumnos de Bachillerato y COU / García Zaforas, A. M. (C.E.P. de Castilleja de la Cuesta (Sevilla))
This paper reports on an experiment involving students of the Natural Sciences and Biology subjects in first and third year BUP and COU. The experiment involved investigating the students' alternative ideas of cellular breathing and determining whether they evolve throughout the students' secondary education (BUP and COU).
1991 - 10.5565/rev/ensciencias.4703
Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 2 (1991) p. 129-134  
36.
9 p, 994.9 KB La digestión de los alimentos : un plan de actuación en el aula fundamentado en una secuencia constructivista del aprendizaje / Banet Hernández, Enrique (Universidad de Murcia) ; Núñez Soler, Francisco (Universidad de Murcia)
Nowadays constructivism seems to be quite a sound approach on which to base the processes of teaching and learning sciences. Assuming the basic hypothesis of this thesry, sequences of instruction can be designed that help to improve the work that both, teachers and students carry out. [...]
1992 - 10.5565/rev/ensciencias.4661
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 139-147  

Artículos : Encontrados 37 registros   inicioanterior27 - 36siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.