Artículos

Artículos Encontrados 530 registros  inicioanterior409 - 418siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
409.
6 p, 41.0 KB La oportunidad WebQuest / Fierro Monteagudo, José Luis
Los procesos creativos permiten el desarrollo de unas relaciones de enseñanza-aprendizaje mucho más fecundas que los procesos de repetición o acumulación. Al crear, en el más amplio sentido de la palabra, los alumnos se documentan, comparan, sintetizan, reflexionan, se posicionan, expresan, crecen y conocen. [...]
2005
Didáctica, innovación y multimedia, N. 2 (2005) p. 0-0  
410.
25 p, 217.2 KB La reflexió metalingüística en el treball de grup / Cots, Josep-Maria (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Arnó Macià, Elisabet (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Baiget, Esther (Baiget i Bonany) (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Irún Chavarría, Montserrat (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Llurda, Enric (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada) ; Nussbaum, Luci (Universitat de Lleida. Cercle de Lingüística Aplicada)
En aquest article s'analitzen quatre factors que poden incidir en el desenvolupament i el resultats de les tasques de reflexió metalingüística quan es realitzen en grup: tipus de tasca, formes d'interacció del grup, condició de monolingüe o bilingüe dels participants i llengua objecte de reflexió. [...]
The authors of this article analyze four factors which may have an influence on the development and outcomes of group work involving metalinguistic reflection: task type, interactive patterns, participants' monolingualism / bilingualism, and language itself as the object of reflection. [...]

1998
Sintagma, Vol. 10 (1998) , p. 81-105  
411.
5 p, 335.3 KB L'ús d'animacions-TIC a la classe de biologia / Casas Serrate, Mª Elena (IES Miquel Martí i Pol (Roda de Ter)) ; García Rovira, M. Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Les animacions que trobem a les webs són un nou recurs didàctic del que disposem els ensenyants per promoure l'aprenentatge dels nostres alumnes. Però la seva eficàcia passa per saber quins són els aspectes del seu disseny que poden afavorir l'aprenentatge i quines són les millors maneres d'utilitzar-les a l'aula. [...]
2008 - 10.5565/rev/ciencies.231
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 10 (2008) p. 28-32  
412.
6 p, 526.5 KB QUIMBATX, activitats a la carta / Malgosa i Morera, Mercè (Escola Pia (Terrassa, Catalunya))
Es presenta una estratègia per a ajudar a millorar l'aprenentatge de la química al batxillerat, tenint en compte la diversitat de l'alumnat i la realitat de les aules.
2008 - 10.5565/rev/ciencies.227
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 10 (2008) p. 12-17  
413.
5 p, 82.7 KB El CLIL i l'ensenyament-aprenentatge de la ciència a primària / Sánchez, Conxa
Es presenta la metodologia CLIL (aprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeres), adreçada tant a ensenyar ciències com a aprendre una llengua estrangera, l'anglès, a primària.
2008 - 10.5565/rev/ciencies.225
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 10 (2008) p. 2-6  
414.
7 p, 119.4 KB Modelo de incorporación de tic en el proceso de innovación docente para la implementaciónde un b-learning / Bacigalupo Acuña, Carola ; Montaño, Virginia
Los avances tecnológicos en las últimas dos décadas han producido continuos cambios sociales dando paso a la "Sociedad de la Información y del Conocimiento". Sin duda esto ha modificado y replanteado los modelos políticos, económicos y culturales, siendo las instituciones de educación quienes deben asumir el desafío de preparar a los individuos, para su actuación en este nuevo escenario. [...]
2008
Didáctica, innovación y multimedia, N. 11 (2008) p. 0-0  
415.
3 p, 30.0 KB Formació del professorat per a la innovació basada en la pràctica reflexiva / Borràs Perelló, Glòria (IES Eugeni d'Ors (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya)) ; Fez Contreras, Inés (IES Margarida Xirgu (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya)) ; Aliberas Maymí, Joan (IES Josep Puig i Cadafalch (Mataró, Catalunya)) ; Mirandes Grabolosa, Josi (IES Príncep de Viana (Barcelona, Catalunya)) ; Lloret Llorca, Maria (IES Eugeni d'Ors (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya)) ; Nistal Fernandez, Miquel (IES St. Josep de Calassanç (Barcelona, Catalunya))
Durant dos cursos els autors hem format part, com a formadors o com a participants, d'un seminari de formació del professorat de ciències per la innovació, basat en la pràctica reflexiva. La finalitat era potenciar innovacions en la pràctica docent, en línia amb les concepcions actualment vigents en la didàctica de les ciències. [...]
2008 - 10.5565/rev/ciencies.244
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 9 (2008) p. 25-27  
416.
6 p, 563.1 KB Animacions i simulacions per a l'ensenyament de la Biologia a secundària / Lacasa Millán, María Isabel
A la societat actual cada cop depenem més de les noves tecnologies en la vida diària. Els centres educatius i els docents que en formem part no podem quedar al marge d'aquesta revolució tecnològica. [...]
2007 - 10.5565/rev/ciencies.256
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 8 (2007) p. 33-38  
417.
17 p, 580.7 KB Learning Model Structure from Data : an Application to On-Line Handwriting / Binsztok, Henri (Université Paris VI. LIP6) ; Artières, Thierry (Université Paris VI. LIP6)
We present a learning strategy for Hidden Markov Models that may be used to cluster handwriting sequences or to learn a character model by identifying its main writing styles. Our approach aims at learning both the structure and parameters of a Hidden Markov Model (HMM) from the data. [...]
2005 - 10.5565/rev/elcvia.94
ELCVIA : Electronic Letters on Computer Vision and Image Analysis, V. 5 n. 2 (2005) p. 30-46  
418.
9 p, 513.6 KB Cambiando las ideas sobre el cambio biológico / Jiménez Aleixandre, Mª P.
Results of a study on the learning of Natural Selection are presented, focusing on the lines for the design of an instructional sequence used with secondary school students, taking into account the alternative ideas they use to interpret biological change. [...]
1991 - 10.5565/rev/ensciencias.4726
Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 3 (1991) p. 248-256  

Artículos : Encontrados 530 registros   inicioanterior409 - 418siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.