Artículos

Artículos Encontrados 94 registros  inicioanterior83 - 92siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
83.
25 p, 86.2 KB L'avaluació d'activitats i projectes d'animació teatral / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
L'Animació Teatral és un punt de trobada interdisciplinar que aplega cultura, educació i art en una barreja de tal manera que es fa difícil distingir cadascuna d'aquestes dimensions en les seves pràctiques concretes. [...]
La Animación Teatral es un punto de encuentro interdisciplinarque aúna lo cultural, lo educativo y lo artístico en una mezcla tal que se hace difícil distinguir cada una de estas dimensiones en sus prácticas concretas. [...]
Theater is an interdisciplinary meeting point in which culture, education and art get together in a such a way that it is difficult to distinguish each one of them and their practice. We are faced to a complex approach aimed at an also complex target. [...]

2002
Temps d'educació, Núm. 26 (2001-2002) , p. 319-343  
84.
24 p, 8.2 MB Un estudi sobre interdisciplinarietat, professions socials i acció socioeducativa / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Canals, Ll. ; Figueras Torruella, Pilar ; Aymerich, E. ; Costa, Silvia ; Montejo, D. ; Vidal, S. ; Maestre, I. ; Feu, J.
Aquest article és el relat d'un seguit d'accions encetades per donar resposta a una serie de preguntes referides a l'àmbit de la intervenció socioeducativa. El que volíem era conèixer I'estat de la interdisciplinarietat en I'àmbit de les accions socioeducatives professionals. [...]
2006
Educació social. Revista de intervenció socioeducativa., Núm. 34 (2006) , p. 77-101
2 documentos
85.
22 p, 6.5 MB Investigació participativa per crear un pla de joventut en una comunitat local / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Segarra, Jordi ; Mas, Lluís
2008
Educació social. Revista de intervenció socioeducativa., Núm. 39 (2008) , p. 91-112
2 documentos
86.
22 p, 7.6 MB Animació sociocultural, complexitat i models d'intervenció / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Desde la década de los 80, momento en que los procesos de animación sociocultural se producen ya de forma normalizada en nuestro país, se ha escrito mucho sobre aquéllo que es la animación y sobre los diferentes modelos de intervención que pueden implementarse en cada una de sus consideraciones conceptuales. [...]
1997
Educació social. Revista de intervenció socioeducativa., Núm. 5 (1997) , p. 86-107
2 documentos
87.
12 p, 1.1 MB La memòria de la comunitat : la línia cronològica. Una tècnica per a l'avaluació participativa d'accions comunitàries / Crespo Herrera, Estefanía ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
En este artículo se presenta la "línea cronológica", una de las técnicas utilizadas para eva¬luar participativamente la evolución y el impacto de las acciones comunitarias desarrolladas en tres territorios de la geografía catalana. [...]
En aquest article es presenta la "línia cro¬nològica", una de les tècniques utilitzades per avaluar participativament l'evolució i l'impacte de les accions comunitàries desenvolupades en tres territoris de la geografia catalana. [...]
This article explains that "the timeline" is one of the most used techniques for a participatory assessment about the evolution and the impact of community actions developed in three different areas of Catalunya. [...]

2012
Educació social. Revista de intervenció socioeducativa., Núm. 51 (2012) , p. 121-132
2 documentos
88.
16 p, 363.9 KB Recopilació bibliogràfica / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
1988 - 10.5565/rev/educar.398
Educar, N. 13 (1988) p. 153-168  
89.
17 p, 436.9 KB Infància i sociocultura a Barcelona / Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Este artículo es el resumen de una investigación encargada por la Comisión de Bienestar Social del Ayuntamiento de Barcelona en el marco del denominado Plan de la Infancia a finales del año 1988. [...]
This article is the research abstract to charge for the Social Welfare Committee of the Barcelona Council in the setting of the called "Childhood's Plan" in the end of 1988 year. The finality of the study was aid to make a sociocultural enterprises reflection that offers at present in the town of Barcelona and to make an useful tool to design, in the future, those activities that we want to be impelled in our town. [...]

1988 - 10.5565/rev/educar.395
Educar, N. 13 (1988) p. 117-133  
90.
10 p, 284.8 KB Àrees d'intervenció en educació social / Sarramona, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La educación social vigente hasta no hace mucho, prodigada por la familia y la institución escolar, ha sido esencialmente conservadora, heterómana y autoritaria, adaptada a la sociedad de la que era reflejo. [...]
Since few time ago Social Education in force -lovished from the family and school institution- has been essentially conservative, heterogeneous and authoritarian, adapted to a society of it was reflection. [...]

1988 - 10.5565/rev/educar.380
Educar, N. 13 (1988) p. 7-16  
91.
2 p, 58.3 KB Presentació / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
1988 - 10.5565/rev/educar.379
Educar, N. 13 (1988) p. 5-6  
92.
20 p, 941.7 KB El teatre : comunicació i educació / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Cada cop és més gran la força que pren el teatre com a metodologia de formació personal i social. Les potencialitats que, en aquest sentit, presenta han fet que, en aquests darrers anys, fos més i més present en els programes i plans de formació i educació sota la forma de dramatitzacions i de teatre infantil. [...]
Every time is more the strength theatre is taking as a personal and social training methodology. The potentialities that, in this sense, presents have made that in these last years, was more and more present in the programmes, training and education schemes under the shape of dramatisations and childrend theatre. [...]

1991 - 10.5565/rev/educar.502
Educar, N. 18 (1991) p. 73-91  

Artículos : Encontrados 94 registros   inicioanterior83 - 92siguiente  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
257 Ucar, Xavier
3 Úcar, X.
17 Úcar, Xavier,
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.