Artículos publicados

Artículos publicados Encontrados 1 registros  La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
20 p, 180.4 KB Estratègies didàctiques a l'ensenyament universitari. Experimentació de crèdits ECTS en els estudis de Pedagogia i Psicopedagogia / Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La convergència cap a un Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), l'assumpció del model anomenat Sistema Europeu de Transferència de Crèdits (ETCS) i el desenvolupament i democratització de les TIC genera una necessitat d'adaptació del treball didàctic i l'exigència d'experimentar metodologies adequades a aquests plantejaments i contextos. [...]
La convergence vers un Espace européen'enseignement supérieur (EEES), l'implatation du modèle appelé Système européen de transfert de crédits (ECTS) et le développement ainsi que la démocratisation des TIC sonà l'origine d'un besoin d'adaptation du travail didactique et de l'exigence de l'expérimentation des méthodologies adaptées à ces considérations et à ces contextes. [...]
The convergence toward a European Higher Education Area (EHEA), the implementation of the model called European Credit Transfer System (ECTS), and the development and democratisation of ICT together create a need to adapt education and find methodologies that more adequately respond to the new situations and contexts. [...]

2008
Temps d'educació, Núm. 34 (2008) , p. 183-202  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.