Artículos publicados

Artículos publicados Encontrados 2 registros  La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
12 p, 165.4 KB La ficción televisiva de TV3 como productora de referentes de identidad cultural catalana : estudio de caso de la sitcom Plats bruts. / Martínez García, Luisa del Carmen
L'article present exposa part dels resultats obtinguts en la investigació de tesi doctoral que té com a focus d'interès la creació de ficció, el text audiovisual i el seu consum. Per això, hem portat a terme una revisió en l'evolució de la ficció produïda a TV3 i ens hem decantat per l'estudi de la comèdia de situació Plats bruts. [...]
The present article describes some of the results arrived at in a doctoral dissertation research that focused on the creation of fiction products, audiovisual texts and consumption. We examined the trajectory of fiction produced by TV3 and made the decision to focus our study on the sitcom Plats bruts (Dirty Dishes). [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.51
Treballs de comunicació, Num. 25 (Desembre 2008) , p. 63-74  
2.
13 p, 151.1 KB El text audiovisual : anàlisi des d'una perspectiva mediològica / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
El text audiovisual: Anàlisi des d'una perspectiva mediològica és una investigació de cinc sèries dels Estats Units: "El ala oeste de la Casa Blanca" (The west wing, NBC: 1999-2006), "Perdidos" (Lost, ABC: 2004- ), "Mujeres desesperadas" (Desperate housewives, ABC: 2004- ), "House" (House, Fox: 2004- ) i "CSI: Las Vegas" (CSI: Crime Scene Investigation, CBS: 2000- ), pel que fa als contextos productius, les característiques genèriques i les invariants temàtiques. [...]
Analysis of audiovisual texts from a mediological perspective is a study of five American series: "The West Wing", NBC, 1999-2006; "Lost", ABC, 2004 to the present; "Desperate Housewives", ABC, 2004 to the present; "House", Fox, 2004 to the present, and "CSI: Crime Scene Investigation", CBS, 2000 to the present. [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.53
Treballs de comunicació, Num. 25 (Desembre 2008) , p. 87-99  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.