Published articles

Published articles 1 records found  Search took 0.01 seconds. 
1.
18 p, 259.1 KB Actitud y motivación hacia la publicidad interactiva en televisión : influencia de la complejidad de la aplicación y del tipo de incentivo / Aymerich Franch, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Delgado Reina, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi)
Se analiza la influencia de la complejidad de la aplicación y del tipo de incentivo sobre la actitud hacia la publicidad interactiva en televisión. La actitud se presenta como un indicador indirecto de la motivación, aspecto decisivo en el éxito de la comunicación interactiva. [...]
The influence that application complexity and incentive type have on users' attitude towards interactive television advertising is analyzed. Attitude is presented as an indirect indicator of motivation, a key aspect for the success of interactive communication. [...]

2010
Questiones publicitarias, Vol. 1, Núm. 15 (2010)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.