Published articles

Published articles 1 records found  Search took 0.01 seconds. 
1.
20 p, 193.0 KB Qüestionari d'autoavaluació de la seguretat integral per a centres educatius / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rosales Acín, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sentinella Solé, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Vítolo Guzmán, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La present aportació informa sobre la realització i concreció d’un qüestionari en línia que serveix per avaluar la seguretat integral dels centres educatius. Dissenyat per un equip interdisciplinari d’experts de l’àmbit de la se guretat i de l’Àrea de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat Autònoma de Barce lona, permet als centres accedir, mitjançant la xarxa internet, a un document que pot diagnosticar el seu nivell de seguretat i que recull mesures per a la millora de la seguretat en aquelles àrees detectades com a deficients. [...]
La presente aportación informa sobre la realización y concreción de un cuestionario on-line que permite evaluar la seguridad integral de los centros educativos. Diseñado por un equipo interdisciplinar de expertos del ámbito de la seguridad y del Área de Didáctica y Organización Escolar de la Universidad Autó noma de Barcelona, permite a los centros acceder, mediante la red Internet, a un documento que sirve para diagnosticar su nivel de seguridad y que recoge medidas para la mejora de la seguridad en aquellas áreas detectadas como deficientes. [...]

2011
Revista catalana de seguretat pública, Núm. 24 (2011) , p. 193-212
2 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.