Articles publicats

Articles publicats 1 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.06 segons. 
1.
13 p, 806.1 KB Possibilities and limitations of formative assessment in Projects Oriented Learning / Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Moya Prados, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
As Formative and Shared Assessment (F&SA) and significant learning are given scant attention in physical education (PE) subjects in the Primary School Education Degree course, there is a need to analyse the students' perception of the possibilities and limitations of F&SA in the context of an educational proposal based on Project Oriented Learning (POL). [...]
La Evaluación Formativa y Compartida (EFyC) y los aprendi-zajes significativos son deficitarios en asignaturas de edu-cación física (EF) en el Grado en Educación Infantil, por lo que es necesario analizar la percepción del estudiantado sobre las posibilidades y limitaciones de la EFyC llevada a cabo en una propuesta educativa, a partir de un Proyecto de Aprendizaje Tutorado (PAT). [...]

2023 - 10.12800/CCD.V18I55.1939
Cultura, Ciencia y Deporte, Vol. 18 Núm. 55 (2023) , p. 105-131  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.