Ciències

Ciències 10 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
18.2 KB Notícies
2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 1-2  
2.
11.0 KB S'ha publicat
2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 1-1  
3.
5 p, 141.2 KB Com influencia la temperatura en el creixement de les hortalisses en un hivernacle / Chivite Pérez, Jesús (Escola Sant Josep – El Pi (L’Hospitalet de Llobregat, Catalunya)) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Es presenten unes activitats experimentals sobre la influència de la temperatura en el creixement de les plantes i la germinació de les llavors dins i fora d’un hivernacle i com ho mesurem amb la consola de sensors Ecodad, realitzades per alumnes de quart de Primària. [...]
2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 ( 2010) , p. 2-6  
4.
4 p, 411.2 KB Elaboració de materials didàctics de medi natural per a l’alumnat nouvingut / Mingueza de la Villa, Núria
Presentació d’un material didàctic de Coneixement de Medi Natural, per a l’alumnat nouvingut de cicle mig d’Educació Primària, que està format per dossiers de treball amb molt de suport gràfic per a la seva comprensió i uns exercicis de fàcil realització per facilitar el seu accés al currículum escolar de medi natural.
2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 7-10  
5.
4 p, 249.3 KB Com són i què fan els científics segons els nens i les nenes d’EI 5 anys / Casadevall, Elena ; Roig, Iracema ; Civil, Regina
La publicació del llibre El Científic dibuixat per l’Observatori de la Difusió de la Ciència ens va portar a esbrinar quina percepció tenen els nostres nens i nenes d’Educació Infantil 5 anys de les persones que es dediquen professionalment a la ciència. [...]
2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 11-14  
6.
5 p, 179.3 KB Interdisciplinarietat ciències/matemàtiques a través de les mides a la natura / López Simó, Víctor
L’experiència didàctica que es presenta en aquest article ha estat dissenyada per treballar la interdisciplinarietat entre les ciències i les matemàtiques en la formació inicial del professorat.
S’ha dut a terme amb alumnes de la diplomatura d’Educació Primària l’any 2009. L’article comença presentant les lleis d’escala, ja que aquestes seran el model que l’alumne haurà de construir al llarg de la seqüència. [...]

2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 15-19  
7.
5 p, 79.8 KB Fer química amb dues lectures sobre la xocolata / Solsona Pairó, Núria (Catalunya. Departament d'Ensenyament)
L'article analitza l'ús de dues lectures sobre la xocolata en una classe de química de 4t. d'ESO, durant les quals es desenvolupen algunes competències comunicatives i socials, d'altres relacionades amb el coneixement i interacció amb el mon i la més fonamental d'autonomia i iniciativa personal.
2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 20-24  
8.
3 p, 206.4 KB Itinerari geoambiental pel litoral de l’àrea metropolitana de Barcelona / Rodon Galceran, Concepció
Itinerari dissenyat com a suggeriment de sortida i treball al litoral, una proposta oberta d’itinerari per una zona del litoral propera a l’àrea metropolitana. Permet seguir una via contínua utilitzant la línea de costa, integrant infraestructures viàries, passejos i camins ja existents.
2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 25-27  
9.
7 p, 138.7 KB Innovar, reflexionar i formar comunitat des del minut zero : el repte d’una formació inicial de professors que 'sembri llavor' / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
El repte de la formació de professors de ciències a nivell de màster és el repte de plantar la llavor per a un nou model. Per aconseguir-ho, la innovació, la reflexió i la formació de comunitat han de ser els pilars d'una formació professionalitzadora que, sobretot, doni exemple d’una altra forma de fer a l’aula i a fora. [...]
2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 28-34  
10.
4 p, 215.0 KB Animals transgènics : què són, com s'obtenen i per què serveixen / Pujol i Altarriba, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Animals Transgènics ; Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular
La biotecnologia actual permet dissenyar i generar animals transgènics amb determinades característiques. Entre les seves utilitats hi ha la d'utilitzar-los com a models per a l'estudi de diverses malalties humanes.
2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 35-38  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.