Documents de recerca

Documents de recerca 61 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
335 p, 6.5 MB Turismo sostenible en espacios insulares : el caso de Ibiza (España) / Téllez Ramírez, Juan Camilo, autor. ; Llurdés Coit, Joan Carles, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia.
Aquesta investigació té com a objectiu avaluar la situació actual del turisme a través d'instruments quantitatius (anàlisis d'indicadors de sostenibilitat turística) i qualitatius (realització d'entrevistes) a la illa d'Eivissa, partint de l'anàlisi dels problemes que més s'estan evidenciant-hi des de l'aparició del turisme de masses, a finals dels anys cinquanta, fins l'actualitat. [...]
Esta investigación tiene como objetivo evaluar la situación actual del turismo a través de instrumentos cuantitativos (análisis de indicadores de sostenibilidad turística) y cualitativos (realización de entrevistas) en la isla de Ibiza, partiendo del análisis de los problemas que más se están evidenciando en la isla desde la aparición del turismo de masas, a finales de los años cincuenta, hasta la actualidad. [...]
This research is aimed at evaluating the current situation of tourism through quantitative (analysis of sustainable tourism indicators) and qualitative (conducting interviews) instruments on the island of Ibiza. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
12.
9 p, 1.1 MB Web Barcelona Luxe / Güell Espejo, Ferran ; Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El turisme com a tal sorgeix en el segle XIX com una conseqüència de la Revolució Industrial, generant desplaçaments els quals tenen com a principal intenció l’oci, el descans, la cultura, els negocis o les relacions familiars. [...]
Tourism as such emerges in the nineteenth century as a consequence of the Industrial Revolution, generating displacements that have as their main intention leisure, rest, culture, business and family relationships. [...]
El turismo como tal surge en el siglo XIX como una consecuencia de la Revolución Industrial, generando desplazamientos que tienen como principal intención el ocio, el descanso, la cultura, los negocios o las relaciones familiares. [...]

2018-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
13.
102 p, 708.8 KB Paisajes de la gentrificación en el barrio del Raval de Barcelona / Montaner Angel, Marina ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest reportatge construeix un recorregut pel barri del Raval de Barcelona a través del qual s'expliquen les causes i les conseqüències el procés de gentrificació que experimenta el veïnat. Un passeig que aproximarà el lector a la historia de la zona, però també als seus canvis urbanístics, socials, culturals i econòmics en els darrers vint anys.
Este reportaje construye un recorrido por el barrio del Raval de Barcelona a través del cual se explican las causas y las consecuencias del proceso de gentrificación que experimenta el vecindario. Un paseo que aproximará el lector a la historia de la zona, pero también a sus cambios urbanísticos, sociales, culturales y económicos en los últimos veinte años.
This feature builds up a tour all around the Raval neighbourhood, in Barcelona, while it tries to explain the causes and the consequences of the gentrification process that the quarter experiments. This walk around the zone will approach its history to the reader, but also its urban, social, cultural and economic changes on the last twenty years.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
14.
59 p, 16.7 MB Análisis de los hábitos y costumbres de los viajeros en el mercado de las Smart-Guides / Seas Castillo, Diego ; Cormina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Invetigació dels hàbits y costums dels viatgers amb l'objectiu de descubrir quines necesitats estan cobertes y quines per part de les Smart-Guides que hi ha actualment al mercat, i a partir d'aquesta invenstigació determinar si el proyecte previ de Smart-Guide "Umbrelling" compleix amb les necesitats dels usuaris i si podria arribar a ser un producte interesant pel viatger modern.
Investigación de los hábitos y costumbres de los viajeros con el objetivo de descubrir que necesidades están cubiertas y cuales no por parte de las Smart-Guides actuales del mercado, y a partir de dicha investigación determinar si el proyecto previo de Smart-Guide "Umbrelling" cumple con las necesidades de los usuarios y si llegaría a ser un producto interesante para el viajero.
Investigation of travellers habits and customs with the goal of discover which needs are covered and which ones not on the part of the current Smart-Guide market, and with all those details see if the "Umbrelling" Smart Guide proyect covers all the needs of the users and if iUmbrelling will be an interesting Smart-Guide for the travellers.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
81 p, 12.3 MB Reinventat la Tinença de Benifassà : creació i comunicació d’una idea de negoci per la zona / Jiménez Bel, Sara ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Tinença de Benifassà, subcomarca de Castelló situada al Baix Maestrat, està composta per un total de set pobles immersos en un paratge natural singular. Actualment aquestes set localitats es troben en una situació complexa, a causa de varis factors, que impliquen pels seus habitants diferents dificultats per seguir mantenint una vida confortable a la zona. [...]
La Tinença de Benifassà, subcomarca de Castellón situada al Bajo Maestrazgo, está constituida por un total de siete pueblos sumergidos en un paraje natural singular. Actualmente estas siete localidades se encuentran en una situación compleja, a causa de diferentes factores, que implican para sus habitantes diferentes dificultades para poder continuar manteniendo una vida confortable en la zona. [...]
Tinença de Benifassà, subregion of Castelló located at Baix Maestrat, consists on a total of seven towns which are immersed in a singular natural setting. Currently these seven towns find themselves in a complex situation, due to various factors, which are leading the inhabitants to difficulties to maintain a comfortable lifestyle in the region. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
16.
273 p, 2.3 MB Truquen a la porta. Un estudi sociològic sobre les transformacions contemporànies d'un monestir / Clot Garrell, Anna, autor ; Estruch, Joan, 1943- supervisor acadèmic ; Griera i Llonch, Ma. del Mar, 1978- supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
Avui, són diverses les investigacions que han observat com en un context de crisi de les institucions religioses tradicionals a Occident el monaquisme està experimentant un període d'innovacions i d'una popularitat inesperada (Jonveaux i Palmisano, 2016; Jonveaux et al. [...]
Son varias las investigaciones que han observado como en un contexto de crisis de las instituciones religiosas tradicionales en Occidente el monacato está experimentando un período de innovaciones y de una popularidad inesperada (Jonveaux y Palmisano, 2016; Jonveaux et al. [...]
In recent years, various scholars have observed how, in the context of a crisis in institutional and traditional religion, monasticism is experiencing a period of innovation and unexpected popularity (Jonveaux i Palmisano, 2016; Jonveaux et al. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
17.
153 p, 9.8 MB Infraestructures com a indicador de l'activitat ramadera de la Vall d'Alinyà / Estam (Grup de recerca) ; Bernet, Elena ; Mas, Joan de ; Rusiñol, Roger ; Valiente, Carlos ; Molina Gallart, David, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Boada, Martí, 1949- , tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Encara que durant els darrers cinquanta anys, la ramaderia a la Vall d’Alinyà ha disminuït molt, fins a arribar a trobar-se en una situació desfavorable, encara es troben factors que la fan present al territori. [...]
Aunque durante los últimos cincuenta años, la ganadería en la Vall d’Alinyà ha disminuido mucho, hasta llegar a encontrase en una situación desfavorable, todavía se encuentran muestras de su presencia en el territorio. [...]
In the last fifty years, livestock activity on Vall d’Alinyà has decreased almost until being erased, but some factors keep it alive. Therefore, the associated infrastructures are under the same situation. [...]

2016
Graduat o Graduada en Ciències Ambientals [959]
2 documents
18.
267 p, 2.6 MB Turismo sostenible y conflicto por el uso de los recursos : estudio de caso: Patagonia chilena, Región de Aysén / Inostroza Villanueva, Gabriel Andrés ; Cànoves, Gemma, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
Esta tesis se sitúa en el debate teórico del turismo sostenible y la tipología de sus modelos de desarrollo turístico. En el marco de un conflicto socio-ambiental, se pone en evidencia la dualidad conceptual del turismo y del turismo sostenible. [...]
This thesis is based by the theoretical debate between sustainable tourism and the typologies of development touristic models. As part of a socio-environmental conflict, emerge the conceptual duality of tourism and sustainable tourism. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
19.
134 p, 20.6 MB Catalunya, terra de contrastos : Bases i plantejament per al rebranding estratègic de Catalunya com a marca turística / Navarro Spreafico, Mireia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant d'un augment del turisme a nivell mundial i d'una creixent tendència dels viatgers de conèixer noves cultures, es fa evident la necessitat de les destinacions de donar-se a conèixer i adaptar-se a les preferències dels consumidors. [...]
Delante del aumento del turismo a nivel mundial y de la creciente tendencia que los viajeros tienen por conocer nuevas culturas, se hace evidente la necesidad de las destinaciones de darse a conocer y adaptarse a las preferencias de los consumidores. [...]
In front of the global rise of tourism and the growing trend of travellers to know new cultures, it becomes clear that the destinations need to reach higher levels of awareness and adapt to their consumers’ preferences. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
20.
90 p, 2.1 MB El efecto del aroma en la intención de compra de un paquete vacacional / Cuatrecasas Clemente, Laura Pilar ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'estudia l'efecte de l'aroma associat a una destinació turística en la intenció de compra d'un paquet de vacances. Seixanta estudiants universitaris (M=21,45, DT=1,50) van visualitzar un espot d'un destí caribeny en una de dues condicions experimentals: sense aroma i amb aroma ambiental associat a una destinació turística. [...]
Se estudia el efecto del aroma asociado a un destino turístico en la intención de compra de un paquete vacacional. Sesenta estudiantes universitarios (M=21,45, DT=1,50) visualizaron un spot de un destino caribeño en una de dos condiciones experimentales: sin aroma y con aroma ambiental asociado a un destino turístico. [...]
This report aims to provide an overview about the effect of the scent associated to a tourist destination on the intention to purchase a holiday pack. Sixty university students (M=21,45, SD=1,50) displayed a video spot about a Caribbean destination in one of two experimental situations: with and without the scent associated to the destination. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 61 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.