Documents de recerca

Documents de recerca 178 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
126 p, 3.6 MB Análisis de los 6 principales medios de comunicación tradicionales nacionales en Instagram / Pastor Pitarque, Alex ; Hernández Gómez, Juan Bautista, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'ha realitzat un anàlisi comparatiu de sis dels principals mitjans de comunicació tradicionals a nivell nacional a Instagram, com són: El País, El Mundo, La Vanguardia, La Voz de Galicia, El Periódico i ABC. [...]
En este trabajo se ha realizado un análisis comparativo de seis de los principales medios de comunicación tradicional a nivel nacional en Instagram, como son: El País, El Mundo, La Vanguardia, La Voz de Galicia, El Periódico y ABC. [...]
On this work has been carried out a comparative analysis of six of the most important spanish traditional mass media companies on Instagram, such as: El País, El Mundo, La Vanguardia, La Voz de Galicia, El Periódico and ABC. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
12.
138 p, 8.8 MB Les xarxes socials com a eina per potenciar un projecte musical. Aplicació de cas pràctic : Cronopios / Palomar Magrins, Jaume ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials són una eina molt potent a l'actualitat per tirar endavant qualsevol projecte i difondre el seu contingut. La tasca de gestionar aquests canals la realitzem els professionals de la comunicació, concretament els Community Manager. [...]
Las redes socials son una herramienta muy potente en la actualidad para sacar adelante cualquier proyecto y difundir su contenido. El trabajo de gestionar estos canales lo realizamos los profesionales de la comunicación, concretamente los Community Manager. [...]
Currently, social networks are a very powerful tool to do any project and to disseminate its contents. This work of managing these channels is done by communication professionals, specifically Community Manager. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
13.
47 p, 2.9 MB Las narrativas de Twitter sobre violencia machista / Matiushkov Badia, Tatiana ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació es basa en la narrativa contra la violencia masclista que es va generar a Twitter els mesos previs a la jornada del 8 de març. S’analitzen els continguts tenint en compte qui els genera, quin tipus de missatges circulen i amb quins hashtags s’articulen els debats i diàlegs. [...]
La investigación se basa en la narrativa contra la violencia machista que se generó en Twitter los meses previos a la jornada del 8 de Marzo. Se analizan los contenidos teniendo en cuenta quien los genera, qué tipo de mensajes circulan y con qué hashtags se articulan los debates y diálogos. [...]
The investigation is based in the narrative against male violence generated on Twitter the months before May 8th. Contents are analised regarding who generates them, wich kind of messages circulate and which hashtags articulate its debates and dialogues. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
14.
79 p, 3.7 MB L’ús d’Instagram per part dels futbolistes / Llucià Barbero, Victor ; Puig Lobató, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram és la xarxa social que més creix al món actualment i, a més, és la preferida entre la joventut. Els futbolistes professionals no han restat aliens a aquesta situació i la gran majoria té un compte a aquesta aplicació, que ofereix infinites possibilitats i pot ser emprada amb moltes finalitats diferents. [...]
Instagram es la red social que más crece en el mundo actualmente y, además, es la preferida entre la juventud. Los futbolistas profesionales no se han quedado al margen de esta situación y la gran mayoría tiene una cuenta en esta aplicación, que ofrece infinitas posibilidades y puede ser utilizada con muchas finalidades distintas. [...]
Instagram is the social network that grows most nowadays. In addition, it’s de favorite among young people. Footballers have not been left out of this situation and the vast majority of them have an account in this application, which offers endless possibilities and can be used for many different purposes. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
15.
26 p, 12.6 MB Los smartphones : la droga invisible del siglo XXI / García Merino, Paula ; Bertrán Coppini, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La societat digitalitzada del segle XXI utilitza constantment els telèfons intel·ligents. En aquest treball es pretén realitzar una reflexió sobre l'ús abusiu dels mòbils que fa la població a través d'un reportatge, donant especial èmfasi als joves de l'àrea metropolitana de Barcelona. [...]
La sociedad digitalizada del siglo XXI utiliza constantemente los teléfonos inteligentes. En este trabajo se pretende realizar una reflexión sobre el uso abusivo de los móviles que hace la población a través de un reportaje, dando especial énfasis a los jóvenes del área metropolitana de Barcelona. [...]
The digitized society of the 21st century constantly uses smartphones. This paper aims to reflect on the abusive use of mobile phones by the population through a report, giving special emphasis to young people in the metropolitan area of ​​Barcelona. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
16.
145 p, 4.3 MB Els condicionants tècnics de les xarxes socials en relació amb el llenguatge comunicatiu / Garcia Cardona, Arnau ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball investiga la relació entre el llenguatge comunicatiu usat en les xarxes socials Twitter i Instagram i els condicionants i limitacions tècniques de les seves interfícies corresponents, la seva evolució i els punts en convergència i divergència.
El trabajo investiga la relación entre el lenguaje comunicativo usado en las redes sociales Twitter y Instagram y los condicionantes y limitaciones técnicas de sus interfaces correspondientes, su evolución y los puntos en convergencia y divergencia.
The project investigates the relationship between the communication language used in Twitter and Instagram social networks and the technical constraints and limitations of their corresponding interfaces, their evolution and the points in convergence and divergence.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
17.
63 p, 2.0 MB La coherència comunicativa entre els valors definits per les marques de motocicletes, la seva activitat a les xarxes socials i la percepció del públic : l'ús de Twitter en els equips de Yamaha i Honda de Moto GP / Espallargas Casellas, Lluís ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té l'objectiu de comprovar si els valors que defineixen les marques de motociclisme Yamaha i Honda són transmesos a través de la seva comunicació externa a Twitter. A més, també s'estudia si aquests valors són percebuts pel seu públic objectiu. [...]
La presente investigación tiene el objetivo de comprobar si los valores que definen las marcas de motociclismo Yamaha y Honda son transmitidos a través de su comunicación externa en Twitter. Además, también se estudia si estos valores son percibidos por su público objetivo. [...]
The present investigation aims to verify it the values that Yamaha and Honda motorcycling brands define are transmitted through their external communication on Twitter. In addition, the investigation also studies it these values are perceived by they target audience. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
18.
95 p, 17.4 MB El tratamiento informativo de las noticias sobre terrorismo en Twitter : los casos de La Sexta Noticias, Informativos T5, El Periódico y La Vanguardia / Caballero Zambrana, Ariadna ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La immensa oferta de continguts a Internet porta als mitjans de comunicació a buscar estratègies per destacar i aconseguir visites a les seves pàgines web. En aquest sentit, les xarxes socials s'han convertit en l'escenari perfecte per posar en pràctica tècniques com el sensacionalisme i el clickbait. [...]
La inmensa oferta de contenidos en Internet lleva a los medios de comunicación a buscar estrategias para destacar y conseguir visitas en sus páginas web. En este sentido, las redes sociales se han convertido en el escenario perfecto para poner en práctica técnicas como el sensacionalismo y el clickbait. [...]
The immense amount of content on the Internet leads the mass media to seak strategies to highlight and attract visitors to their websites. Social networks have become the perfect setting to implement techniques such as sensationalism and clickbait. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
19.
91 p, 7.0 MB Les noves maneres de comunicar en política a Catalunya : les eleccions del 21D / Arderiu Reñé, Lídia ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta com les xarxes socials han canviat la manera de comunicar que tenen els partits polítics, sobretot durant una campanya electoral. Per fer-ho, s'han estudiat quines són les xarxes socials i l'ecosistema dels mitjans catalans en el 2018. [...]
Este trabajo presenta cómo las redes sociales han cambiado la manera de comunicar que tienen los partidos políticos, sobretodo durante una campaña electoral. Para hacerlo, se han estudiado cuáles son las redes sociales y el ecosistema de los medios catalanes durante el 2018. [...]
This essay shows how social networks have changed the way that political parties communicate, especially during the election campaign. To give some context, it describes the media ecosystem in Catalonia in 2018. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
20.
95 p, 3.7 MB L'evolució de la televisió al transmèdia : el cas d'Operación Triunfo 2017 / Aragó Fabré, Anaïs ; Salvat, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document explica la narrativa transmèdia en el programa de televisió Operación Triunfo 2017. Es posa en context la història del transmèdia a Espanya i s'explica com ha canviat el model tradicional de programa televisiu. [...]
Este documento explica la narrativa transmedia en el programa de televisión Operación Triunfo 2017. Se pone en contexto la historia del transmedia en España i se explica como ha cambiado el modelo tradicional de programa televisivo. [...]
This document explains the transmedia narrative in the television program Operación Triunfo 2017. The history of transmedia in Spain is put in context and it is explained how the traditional television program model has changed. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 178 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.