Research literature

Research literature 42 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
11.
97 p, 2.8 MB La comunicació de crisi a les empreses : anàlisi del cas Mercadona / Amat Loshuertos, Óscar ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com objectiu mostrar les estratègies comunicatives que va duu a terme Mercadona arran d'una crisi comunicativa amb el Banc d'Aliments de València. Mercadona va veure afectada la seva imatge a partir de l'emissió d'un reportatge al programa de televisió "Salvados" emès el 9 de desembre de 2012. [...]
Este trabajo tiene como objetivo mostrar las estrategias comunicativas que lleva a cabo Mercadona raíz de una crisis comunicativa con el Banc d'Aliments de Valencia. Mercadona vio afectada su imagen a partir de la emisión de un reportaje en el programa de televisión "Salvados" emitido el 9 de diciembre de 2012. [...]
This project aims to show the communication strategies Mercadona carried out following a crisis communication with the Banc d'Aliments of Valencia. Mercadona’s image was damaged after a report was broadcasted on the television program "Salvados" the on 9th of December in 2012. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
12.
59 p, 32.3 MB Creación de un programa de televisión : de la mente a la pantalla / Barrio Peguero, Paula ; Pérez Pérez, Adri ; Maldonado López, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball plasma tot el procés de creació d'un programa de televisió, concretament un magazín nocturn d'informació, debat i actualitat. En ell, treballem tots i cada un dels passos per a que sigui una realitat: Des de la idea inicial, a la posada en marxa del programa. [...]
Este trabajo plasma todo el proceso de creación de un programa de televisión, concretamente un magacín nocturno de información, debate y actualidad. En él, trabajamos todos y cada uno de los pasos para que sea una realidad: Desde la idea inicial, a la puesta en marcha del programa.
El objetivo final de este proyecto está pensado para, en algún caso, poderlo presentar a una cadena de televisión y convencer a esta para que compre nuestra producción y llegue a ofrecernos un hueco en su parrilla para emitir nuestro producto.
This work shows the entire process of creating a TV show, specifically a night magazine which provides information, debates and current issues. In it, we work each and every step to make it real: from the initial idea to the implementation of the program. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
13.
136 p, 138.3 MB Biblia de Atrapados en el Tiempo / Parra Martín, Eric ; Serván Jiménez, Irene ; Terribas Llopis, Jordi ; Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i creació del nou format de televisió “Atrapados en el Tiempo” i producció del seu teaser de venta. Es tracta d’un docu-reality en què deu concursants han de conviure durant seixanta dies en una masia aïllada en el camp i en la qual, setmana rere setmana, retrocediran en el temps a una època cada vegada més antiga. [...]
Ideación y creación del nuevo formato de televisión "Atrapados en el Tiempo" y producción de su teaser de venta. Se trata de un docu-reality en el que diez concursantes tienen que convivir durante sesenta días en una masía aislada en el campo y en la cual, semana tras semana, retrocederán en el tiempo a una época cada vez más antigua. [...]
Ideation and creation of the new television format "Atrapados en el Tiempo" and production of its selling teaser. It is a docu-reality in which ten contestants must coexist for sixty days in a country house isolated in the field and in which, week after week, they will go backward in time to former ages. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
14.
123 p, 5.9 MB 33 anys de Telenotícies a TV3 : evolució del format. / Sañas Alier, Miquel ; Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.) ; Om Ferrer, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi contempla l'evolució del format dels informatius en televisió a partir de l’anàlisi de cas del Telenotícies de TV3.
Este estudio contempla la evolución del formato de los informativos en televisión a partir del análisis de caso del Telenotícies de TV3.
This research analyzes the evolution of the newscast format in television from the case study of "Telenotícies" in the catalan public television (TV3).

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
15.
120 p, 9.1 MB Sexismo simbólico y estereotipos de género en el reality show Las Kardashian / Chimelis Fortet, Sara ; Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els reality shows són programes de gran audiència a la nostra societat. Degut a la proliferació de les noves cadenes de televisió, aquests programes s'emeten en qualsevol franja horària, fet que encara els hi dona major visibilitat. [...]
Los reality shows son programas de gran audiencia en nuestra sociedad. Debido a la proliferación de nuevas cadenas de televisión, estos programas se emiten en cualquier franja horaria, con lo que todavía han adquirido mayor visibilidad. [...]
Reality shows are television programs with large audiences in our society. Due to the proliferation of new television channels, these programs are broadcasted at any time. Reason why they have gained a greater visibility. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
16.
189 p, 5.2 MB El Camino de Santiago ... Segura / Pascual Martínez, Cristina ; Solé Bruset, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Planificació d'un programa televisiu de gènere Docureality sobre el Camí de Santiago.
Planificaicón de un programa televisivo de género Docureality sobre el Camino de Santiago.
Planning of a Docureality television program about the Camino of Santiago.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
17.
169 p, 52.9 MB La representación del personaje gay en las series de ficción televisiva españolas / Borrego Escot, Daniel ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La representació gai en les sèries de ficció televisiva espanyoles va començar a produir-se després del final del franquisme, l'any 1976. Des d'aleshores, són nombroses les sèries que han anat introduint personatges gais per abordar la qüestió de l'orientació sexual. [...]
La representación gay en las series de ficción televisiva españolas comenzó a producirse tras el final del franquismo,en 1976.  Desde entonces, son numerosas las series que han ido introduciendo personajes gays para abordar la cuestión de la orientación sexual. [...]
Gay representation in Spanish T. V fiction began to be produced after Francoism, in 1976.  Since then, there have been many series which have introduced a gay character to question sexual orientation. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
18.
69 p, 2.2 MB Info K : informació i emoció. Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents / Blanché Xandri, Antoni ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques.
Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas.
Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children’s program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
19.
133 p, 5.4 MB Adecuación de la programación infantil de Clan. Estudio de caso : Bob Esponja / Gómez Pérez, Jennifer ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball es centra en l'anàlisi de la sèrie d'animació ‘Bob Esponja’ com a estudi de cas per valorar si els continguts del canal infantil Clan són adequats pel tipus de públic al qual es dirigeixen. [...]
El objetivo de este trabajo se centra en el análisis de la serie de animación Bob Esponja como estudio de caso para valorar si los contenidos del canal infantil Clan son adecuados para el tipo de público al que se dirigen. [...]
The aim of this study is to evaluate the appropriateness of the Clan Channel's contents, centered around the analysis of the animated television series SpongeBob SquarePants, for the type of audience to which they are addresed. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
20.
310 p, 3.4 MB The Reception of subtitling for the deaf and hard of hearing : viewers' hearing and communication profile & subtitling speed of exposure / Miquel Iriarte, Marta, autor ; Gambier, Yves, 1949- supervisor acadèmic ; Romero-Fresco, Pablo, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
Per accedir al contingut audiovisual els espectadors amb sordesa han d'assimilar i integrar la informació que transmeten els subtítols i la imatge. Aquest procés implica una sèrie de complexos mecanismes cognitius i els factors que poden influir en ell són molts i variats. [...]
Para acceder al contenido audiovisual los espectadores con sordera deben asimilar e integrar la información que transmiten los subtítulos y la imagen. Este proceso implica una serie de complejos mecanismos cognitivos y los factores que pueden influir en él son muchos y variados. [...]
Viewers with a hearing loss need to assimilate, process and integrate the information conveyed by the subtitles and the images in order to gain full access to audiovisual content. This process involves a set of complex cognitive mechanisms and the extent of factors that may affect it is large and varied. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  

Research literature : 42 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.