Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 21 registros  inicioanterior12 - 21  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
12.
102 p, 7.7 MB La clau de l'èxit : Factors i atributs que determinen l'evolució d'un youtuber. El cas d'El Rubius / Donadeu Rosas, Mònica ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En l'actualitat, dins les estratègies empresarials, uns nous agents cobren cada vegada més protagonisme: els youtubers. Són capaços d'aportar a les marques un contingut rellevant i capaç de connectar amb les noves generacions. [...]
En la actualidad, dentro de las estrategias empresariales, unos nuevos agentes cobran cada vez más protagonismo: los youtubers. Son capaces de aportar a las marcas contenido relevante y capaz de conectar con las nuevas generaciones. [...]
Nowadays, inside the business strategies, there are some new agents that are playing a leadership role on them: the youtubers. They are capable of creating outstanding content for the brands and be capable of connecting with the new generations. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
13.
61 p, 1.3 MB Storytelling transmedia. Factores que influyen en la participación activa del usuario en campañas publicitarias basadas en estrategias de storytelling transmedia / Loizate Fondevila, Maite ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Nos encontramos ante un nuevo modelo publicitario en el que los roles de quienes intervienen en el proceso comunicativo se han redefinido. Por un lado, las marcas, hasta hace poco absortas en sí mismas, se han visto obligadas a renunciar a su rol de “charlatanas” para empezar a escuchar al usuario y reconectarse con él. [...]
We are faced with a new model of advertising in which the roles of those participating in the communication process have been redefined. On the one hand, brands, which until recently have been self--‐absorbed, have been forced to give up their role as “charlatans” and start listening to users and reconnecting with them. [...]

2015  
14.
101 p, 5.5 MB El smartphone como herramienta de estudios de mercado : Identificación de factores tecnológicos, de estudio de mercado y de uso personal para la creación de apps / Bonet Cos, Eduard ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un contexto cada vez más digital e interconectado, la necesidad de reinventar las técnicas tradicionales de investigación de mercados se hace evidente. Aunque ciertos tipos de estudios de mercado online ya son herramientas consolidadas desde hace tiempo, como el cuestionario web, la industria necesita seguir innovando. [...]
En un context cada cop més digital i interconnectat, la necessitat de reinventar les tècniques tradicionals d'investigació de mercats es fa evident. Tot i que certs tipus d'estudis de mercat online ja són eines consolidades des de fa temps, com ara el qüestionari web, la indústria necessita seguir innovant. [...]
In an environment increasingly digitalized and interconnected, the need to reinvent traditional techniques of market research has become more obvious. Even though some tools for online market research such as website surveys have been widely used for some time now, the need for innovation within the sector remains. [...]

2015  
15.
215 p, 3.6 MB El paper de la confiança en la construcció de la credibilitat telegènica dels líders polítics : Anàlisi del lideratge al context espanyol / Pruna Moré, Aina ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és identificar i definir els valors que configuren la confiança i la credibilitat telegènica dels líders polítics espanyols. Espanya està marcada per una forta crisi que ha provocat la desafecció i desconfiança social de la ciutadania vers els polítics, una situació que cal analitzar detingudament per determinar les raons principals d'aquest fenomen.
El objetivo de la presente investigación es identificar y definir los valores que configuran la confianza y la credibilidad telegénica de los líderes políticos españoles. España está marcada por una fuerte crisis que ha provocado la desafección y desconfianza social de la ciudadanía hacia los políticos, una situación que cabe analizar detenidamente para determinar las razones principales de este fenómeno.
The objective of this research is identify and define the values that build the trust and the credibility of the Spanish telegenic political leaders. Spain is suffering a strong crisis that has caused social unrest and distrust of citizens towars politics, a situation that should be carefully analyzed to determine the main reasons of this phenomenon.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
16.
180 p, 10.2 MB Estratègies i usos de la comunicació corporativa sobre el cinema a les xarxes socials. Identificació i anàlisi de les accions comunicatives de les distribuïdores cinematogràfiques a Facebook / Aymà Crespo, Martí ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén descobrir els usos i les estratègies que duen a terme les distribuïdores de cinema a l'utilitzar les xarxes socials com a eina de difusió dels seus missatges. En una primera fase exploratòria s'exposen les teories existents relacionades amb l'objecte d'estudi: la comunicació corporativa i les xarxes socials. [...]
Este trabajo pretende descubrir los usos y las estrategias que llevan a cabo las distribuidoras de cine al utilizar las redes sociales cono herramienta de difusión de sus mensajes. En una primera fase exploratoria se exponen las teorías existentes relacionadas con el objeto de estudio: la comunicación corporativa y las redes sociales. [...]
This dissertation aims to discover the uses and strategies that the cinema distributors perform when they use the social network as a tool to spread their messages. In a first exploratory phase the existing theories related to the study (corporate communications and social netwol1<s) are discussed. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
17.
168 p, 16.9 MB Brand influencers i blogosfera creativa. Recerca i identificació dels factors d'èxit en blogs sobre creativitat / Aparicio Castillo, Ricard ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és identificar i delimitar els factors d'èxit en els blogs sobre creativitat a Espanya. Aquests blogs són observats pels anunciants com un nou mitjà de comunicació amb moltes possibilitats publicitàries i amb un gran poder dˇinfluència sobre les seves audiències.
El objetivo de la presente investigación identificar y delimitar los factores de éxito en los blogs sobre creatividad en España. Estos blogs son observados por los anunciantes como un nuevo medio de comunicación con muchas posibilidades publicitarias y con un gran poder de influencia sobre sus audiencias.
This research identifies and defines success factors in blogging about creativity in Spain. These blogs are seen by advertisers as a new media of communication with many advertising possibilities with great power of influence over their audiences.

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
56 p, 35.1 MB Branding i new media : l’experiència de la marca a través d’Instagram / Isern Besalú, Carolina ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d’aquesta recerca és el de dur a terme una exploració sobre la creació i el disseny estratègic d’una experiència de marca a través d’Instagram, entesa com una eina de branding en el paradigma de la nova comunicació. [...]
2013  
19.
94 p, 14.2 MB El Advergaming en el digital signage : actores que determinan la obtención del "flow experience" de acuerdo a la ubicación de un dispositivo de emisión de contenido digital, dinámico e interactivo con videojuegos de marca / Riveros Jaramillo, Camila Andrea ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la recerca d’eines que suposen la interactivitat com a punt clau en el model de comunicació, la present investi- gació aborda l’ús de videojocs amb contingut publicitari o “advergaming” com a punt central d’estudi i pretén es- tablir els factors que determinen una experiència de joc òptima a través de l’ús de pantalles digitals com a mitjà difusor d’aquest tipus de contingut. [...]
En la búsqueda de herramientas que suponen la interac- tividad como punto clave en el modelo de comunicación, la presente investigación aborda el uso de videojuegos con contenido publicitario o “advergaming” como punto central de estudio y pretende establecer los factores que determinan una experiencia de juego óptima a través del uso de pantallas digitales como medio difusor de este tipo de contenido. [...]

2013  
20.
41 p, 10.8 MB La Influencia de la percepción de la piel en la determinación de la belleza del rostro según el canon de belleza femenino de China y España / Chen, Ying ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s’ha volgut estudiar la influència de la percepció de la pell en la determinació de la bellesa del rostre segons el canon de bellesa femení a la Xina i a Espanya.
En este trabajo se ha pretendido estudiar la influencia de la percepción de la piel en la determinación de la belleza femenina del rostro según el canon de belleza femenina de China y España.

2013  
21.
191 p, 414.3 KB Proposta metodològica per a l'estudi dels oients de ràdio a Catalunya a finals de la guerra civil : el cas de Girona, 1937-1939 / Espinosa i Mirabet, Sílvia ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és una proposta metodològica per l’elaboració d’un estudi històric d’oients de ràdio. La proposta fa un estudi de cas, centrat en la ciutat de Girona entre 1937 i 1939, per tal de demostrar que la metodologia aplicada ha funcionat. [...]
2004  

Documentos de investigación : Encontrados 21 registros   inicioanterior12 - 21  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
19 Blanco, J.
2 Blanco, J. (Joan)
1 Blanco, J. E.
2 Blanco, J. Rubén
10 Blanco, J.,
1 Blanco, JA.
1 Blanco, Jerónimo
8 Blanco, Joan
2 Blanco, Jose A.
1 Blanco, Josep Ma (Dir)
36 Blanco, Josep Ma.
6 Blanco, Josep Ma. (Josep Maria),
11 Blanco, Josep Ma.,
2 Blanco, Josep Maria
2 Blanco, Josep María
2 Blanco, Josep Mª
1 Blanco, José Antonio
1 Blanco, José L.
1 Blanco, José María
2 Blanco, Juan
5 Blanco, Juan M.
3 Blanco, Juan Manuel
1 Blanco, Juan Maria
9 Blanco, Julià
9 Blanco, Julià
9 Blanco, Juliá
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.