Documents de recerca

Documents de recerca 99 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
63 p, 1.9 MB Plan de empresa Pokepa / Herranz Sánchez, Judith ; Font-Cot, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En la actualidad cada vez más oímos hablar de la concienciación que hay con seguir una alimentación saludable, hay pocos lugares de restauración que cuenten con una carta formada por una gran variedad de platos que cumplan con dicha característica. [...]
Nowadays,we hear more and more about the awareness of following a healthy diet, there are few restaurants that have a menu made up of a wide variety of dishes that meet this characteristic. Based on this, this business idea was born. [...]

2022
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
2 documents
12.
125 p, 6.2 MB Plan de Comunicación para una academia de baile online / Ferrer Castillo, Maria ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau presentat es basa en l'elaboració d'un Pla de Comunicació per a una nova empresa del mercat espanyol en el transcurs d'un any. Es tracta de Keep Dancing, una empresa que aposta per un model de negoci online: una acadèmia de ball virtual. [...]
El trabajo de fin de grado presentado se basa en la elaboración de un Plan de Comunicación para una nueva empresa del mercado español en el transcurso de un año. Se trata de Keep Dancing, una empresa que apuesta por un modelo de negocio online: una academia de baile virtual. [...]
The final degree project presented is based on the development of a Communication Plan for a new company in the Spanish market over the course of a year. This is Keep Dancing, a company that is committed to an online business model: a virtual dance academy. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
13.
77 p, 903.8 KB Implementació de traducció automàtica i postedició en empreses de traducció de l'Estat espanyol / García Querol, Daniel ; Sánchez Gijón, María Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball consisteix en un qüestionari enviat a empreses de tot l'Estat espanyol amb la finalitat de recopilar informació sobre l'ús que es fa de la traducció automàtica i de la postedició per part de les empreses de traducció. [...]
Este trabajo consiste en un cuestionario enviado a empresas de todo el Estado español con la finalidad de recopilar información sobre el uso que se hace de la traducción automática y de la posedición por parte de las empresas de traducción. [...]
This master thesis consists of a form sent to companies from all over Spain in order to collect information on the use of automatic translation and post-editing by translation companies. This form collects data on the different types of companies and the extent to which the implementation of machine translation has been successful in each of the companies surveyed, considering both the internal aspects that determine machine translation being used, such as the subjects and types of text or language combinations, and the external aspects, such as the differences between companies, the types of projects or the agents that actively participate in the translation process - the project manager, the translator and the client. [...]

2020
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]  
14.
126 p, 50.4 MB Espais que vénen de gust : pla de comunicació per a Tendals Gabriel / Gabriel López, Ariadna ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en la creació d'un pla de comunicació per a Tendals Gabriel, una petita empresa del Bages especialitzada en sistemes de protecció solar. A partir de l'anàlisi de la pròpia empresa i el seu entorn, s'ha dut a terme una proposta estratègica que dóna resposta als problemes de comunicació detectats i que culmina amb el plantejament d'un pla d'accions.
Este proyecto se basa en la creación de un plan de comunicación para Tendals Gabriel, una pequeña empresa del Bages especializada en sistemas de protección solar. A partir del análisis de la propia empresa y su entorno, se ha elaborado una propuesta estratégica que da respuesta a los problemas de comunicación detectados y que culmina con el planteamiento de un plan de acciones.
This project is based on the creation of a communication plan for Tendals Gabriel, a small company from Bages.
specialized in solar protection systems. Based on an analysis of the company itself and its environment, a strategic proposal was drawn up in response to the communication problems detected, culminating in an action plan.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
72 p, 13.5 MB Pla d'empresa per a la venda de fotografies de microstock / Llibrer Ribas, Mariona ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla d'empresa d'un projecte personal enfocat a la creació i venda de fotografies de microstock a través de quatre plataformes distribuïdores, anomenades bancs d'imatges, i a través d'una pàgina web pròpia, la qual s'utilitzarà també com a portfoli personal per mostrar els diferents serveis que s'ofereixen com a fotògraf.
Plan de empresa de un proyecto personal enfocado a la creación y venta de fotografías de microstock a través de cuatro plataformas distribuidoras, también conocidas como bancos de imágenes, y a través de una página web propia, la cual se utilizará también como porfolio personal para mostrar los diferentes servicios que se ofrecen como fotógrafa.
Business plan of a personal project focused on the creation and sale of microstock photographs through four distribution platforms, also known as images banks, and through a personal website, which will also be used as a personal portfolio to show the different services that are offered as a photographer.

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
16.
180 p, 3.4 MB La aparición de las políticas de RSC en 105 canales de comunicación online del sector hotelero : al caso Meliá Hotels International / Ruso Such, Ruth ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del present treball és analitzar l'aparició de les polítiques de RSC en els canals de comunicació online del sector hoteler a través de l'estudi de cas de Melià Hotels International. [...]
El objetivo del presente trabajo es analizar la aparición de las políticas de RSC en los canales de comunicación online del sector hotelero a través del estudio de caso de Melià Hotels International. [...]
The aim of the study is to analyse a CSR presence in the online communication channels in the hotel industry through a case study on Melià Hotels lnternational. In particular, it aims to shed light on the CSR discourse used by a hotel chain as well as the actions that they communicate by the social media.

2020
Grau en Periodisme [971]  
17.
130 p, 1.7 MB Estudio comparativo de la gestión de RSC y SC de diez empresas en España / Galvis Cisteré, Paula ; Villodres Sáez, Javier ; Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una recerca que vol comprovar si efectivament existeix una diferenciació entre els enfocaments de gestió de la RSC i la SC en una mostra de deu empreses a Espanya. Per a dur a terme l'anàlisi, es realitza una comparació de la gestió entre dues empreses d'un mateix sector d'activitat, com són el sector financer, el d'assegurances, l'energètic, el farmacèutic i el de telecomunicacions.
Este Trabajo de Fin de Grado es una investigación que quiere comprobar si efectivamente existe una diferenciación entre los enfoques de gestión de la RSC y la SC en una muestra de diez empresas en España. [...]
This Final Thesis is an investigation that wants to check if there is indeed any differentiation between CSR and CS management approaches in a sample of ten companies in Spain. To carry out the analysis, a comparison of the management is made between two companies in the same business sector, such as the financial, insurance, energy, pharmaceutical and telecommunications sectors.

2020
Grau en Periodisme [971]  
18.
140 p, 97.8 MB Plan de comunicación para posicionar Spotify como plataforma de música en streaming líder en la concienciación sobre el cambio climático / Güell Domingo, Alba ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Spotify, la plataforma de música en streaming amb més subscriptors del món amb 124 milions (maig de 2020), manca de valors socials associats a la marca, la qual cosa la situa per darrere de la seva competència pel que fa a responsabilitat social. [...]
Spotify, la plataforma de música en streaming con más suscriptores del mundo con 124 millones (mayo de 2020), carece de valores sociales asociados a la marca, lo cual la sitúa por detrás de su competencia en cuanto a responsabilidad social. [...]
Spotify, the music streaming platform with most subscribers worlwide with 124 million suscribers (May of 2020), lacks in social values associated to the brand. Consequently, it is positioned behind its competitors in terms of social responsability. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
177 p, 11.0 MB Plan de Comunicación en RSC : caso IKEA / Dengra Soria, Laura Gracia ; Domínguez Garcia, Carla ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació en matèria de Responsabilitat Social Corporativa per a l'empresa IKEA Ibérica. Es tracta de potenciar els valors en sostenibilitat i responsabilitat d'IKEA per donar-li major visibilitat en aquest àmbit, i trascendir en la RSC per convertir-se en un referent de l'educació sostenible a Espanya.
Plan de comunicación en materia de Responsabilidad Social Corporativa para la empresa IKEA Ibérica. Se trata de potenciar los valores en sostenibilidad y responsabilidad de IKEA para darle mayor visibilidad en este ámbito, y trascender en la RSC para convertirse en un referente de la educación sostenible en España.
Communication plan on Corporate Social Responsibility for IKEA Ibérica. It is about enhancing the sustainability and responsibility values of IKEA to give it greater visibility in this area, and transcending CSR to become a benchmark for sustainable education in Spain.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
20.
217 p, 38.6 MB Apadrinatory : creació d'una iniciativa de fundraising corporatiu per a la investigació de l'Hospital Sant Joan de Déu / Cano Huerta, Laura ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els consumidors demanen cada cop més que les empreses i entitats s'involucrin en els problemes de la societat. Això crea un context ideal per desenvolupar campanyes de fundraising corporatiu. Aquest treball consisteix en la creació d'una iniciativa de recaptació de fons per a la investigació de malalties infantils que desenvolupa l'Hospital Sant Joan de Déu. [...]
Los consumidores piden cada vez más que las empresas y entidades se involucren en los problemas de la sociedad. Esto crea un contexto ideal para desarrollar campañas de fundraising corporativo. El presente trabajo consiste en la creación de una iniciativa de captación de fondos para la investigación de enfermedades infantiles que desarrolla el Hospital Sant Joan de Déu. [...]
Consumers are increasingly requesting companies and entities to get involved in society's problems. This creates an ideal context to develop campaigns of corporate fundraising. The present work builds on the creation of a fundraising initiative for the research of childhood diseases in the hospital Sant Joan de Déu. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 99 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.