Documents de recerca

Documents de recerca 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
273 p, 73.2 MB Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove / Remolins Canillo, Berta ; Ubach Mases, Laura ; Vila Vilà, Vinyet ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...]
Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...]
Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
97 p, 12.6 MB Gamificació per generar consciència : immersió en la realitat de les persones refugiades de Palestina a través d'un escape room. Projecte: "Avui lluny és més a prop" / Palomino Pérez, Elena ; Pando López, Núria ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones refugiades són aquelles que fugen de conflictes i es veuen en l'obligació de deixar enrere el seu país per a buscar acollida en territori internacional. És indispensable l'exercici de consciència en la societat. [...]
Las personas refugiadas son aquellas que huyen de conflictos y se ven en la obligación de dejar atrás su país para buscar acogida en territorio internacional. Es indispensable el ejercicio de conciencia en la sociedad. [...]
Refugees are those who flee conflicts and are forced to leave their country behind to seek refuge in international territory. The exercise of conscience in society is essential. This project is based on creating an immersive experience through an escape room. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
3.
160 p, 10.4 MB Insights sobre el consumo de alcohol en jóvenes : una base efectiva para la contrapublicidad / Borràs Molina, Paula ; Camps i Suriñach, Carolina ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La prevalença de consum d'alcohol en la joventut espanyola de 15-24 anys és la més alta respecte a la resta de grups poblacionals i la contrapublicitat com a mesura preventiva no sembla haver provocat canvis en el comportament de consum. [...]
La prevalencia de consumo de alcohol en la juventud española de 15-24 años es la más alta respecto al resto de grupos poblacionales y la contrapublicidad como medida preventiva no parece haber provocado cambios en el comportamiento de consumo. [...]
The prevalence of alcohol consumption among Spanish youth aged 15-24 is the highest among other population groups, and counter-advertising as a preventive measure does not seem to have led to changes in drinking behaviour. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
485 p, 8.5 MB La femvertising como estrategia de comunicación publicitaria : impacto de los spots femvertising en la intención de compra y la reactancia psicológica de las consumidoras mexicanas / Hernández Willoughby, Silvia ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir.
La present tesi doctoral se centra en l'estudi de l'estratègia publicitària femvertising, que busca promoure la igualtat entre dones i homes a través del seu contingut a l'substituir els estereotips tradicionals i rols de gènere negatius al voltant de la imatge de la dona per missatges que fomenten el seu empoderament. [...]
This doctoral thesis focuses on the study of the femvertising advertising strategy, which seeks to promote equality between women and men through its content by replacing traditional stereotypes and negative gender roles around the image of women with messages that promote their empowerment. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.

2021  
5.
525 p, 5.1 MB El valor simbòlic de la corbata en la construcció de la imatge de l'home / Batallé Canal, Mateu ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir.
Aquesta tesi doctoral se centra en l'anàlisi de la dimensió comunicativa de la corbata. Fins avui aquest complement de roba s'ha estudiat sobretot en l'àmbit de l'estètica, i aquesta investigació es proposa per primera vegada examinar-la des de l'òptica comunicativa. [...]
Esta tesis doctoral se centra en el análisis de la dimensión comunicativa de la corbata. Hasta hoy este complemento de ropa se ha estudiado sobre todo en el ámbito de la estética, y esta investigación se propone por primera vez examinarla desde la óptica comunicativa. [...]
This doctoral thesis focuses on the analysis of the communicative dimension of the tie. Until today, this clothing accessory has been studied above all in the field of aesthetics, and this research aims for the first time to examine it from the communicative perspective. [...]

2020  
6.
159 p, 1.4 MB Les Aventures de Greta : creació d'una ràdio-ficció / Carranza Martín, Clara ; Fernández Álvarez, Belén ; Loureiro Arenas, Estibaliz ; Rojas Castro, Samanta ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es desenvolupa la creació d'una ficció sonora. S'analitzen des dels seus antecedents sonors i influències, passant per la creació exhaustiva de la història (presentació de personatges, sinopsis dels capítols i guió serial) fins a la seva viabilitat com a producte final.
En este proyecto se desarrolla la creación de una ficción sonora. Se analizan desde sus antecedentes sonoros e influencias, pasando por la creación exhaustiva de la historia (presentación de personajes, sinopsis de los capítulos y guión) hasta su viabilidad como producto final.
This project develops the creation of a radio fiction. It analyzes its influences and previous related works, the development of its plot (character introduction, synopsis of each episode and scripts) and its viability as a final product.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Grau en Periodisme [971]
2 documents
7.
20.6 KB Young people's drinking habits / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR - Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques
This table contains the coded data from the reception test linked to an experimental study on actual alcohol consumption among young people. This test was carried out for the research entitled "Brand name effects on alcohol counter-advertising behaviour". [...]
Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 - 10.5565/ddd.uab.cat/234008
2 documents
8.
16 p, 374.2 KB Desarrollo y validación de un protocolo para la identificación perceptiva forense en ruedas de reconocimiento de voz / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oliver i Comes, Josep Manuel
En este informe científico se exponen completos los resultados finales obtenidos en el proyecto de investigación "IDENTIFICACIÓN PERCEPTIVA DE LOCUTORES PARA LA ACÚSTICA FORENSE" financiado por el Ministerio de Ciencia y Tecnología (DGCYT PB98-0862). [...]
In this scientific report we expose the final results obtained in the research project "PERCEPTIVE SPEAKER IDENTIFICATION FOR THE FORENSIC ACOUSTICS" funded by the Science and Technology Department (DGCYT PB98-0862). [...]

Bellaterra (Barcelona): Laicom, 2003  
9.
102 p, 1.6 MB Eficàcia de l'storytelling com a estratègia publicitària / Villodres Santana, Carla ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi centra la seva atenció en l'estratègia publicitària de l'storytelling i en els beneficis que aporta a les marques que la utilitzen. L'estudi està compost per una part teòrica on es fa referència a diverses investigacions sobre l'storytelling i una part empírica en la qual s'analitza una mostra de peces audiovisuals per determinar si es poden considerar com a storytelling i descobrir quins són els aspectes que afavoreixen l'eficàcia de les campanyes a través d'una enquesta.
El siguiente estudio centra su atención en la estrategia publicitaria del storytelling y en los beneficios que aporta a las marcas que la utilizan. El estudio está compuesto por una parte teórica donde se hace referencia a diversas investigaciones sobre el storytelling y una parte empírica en que se analiza una muestra de piezas audiovisuales para determinar si se pueden considerar como storytelling y descubrir cuales son los aspectos que favorecen la eficacia de las campañas a través de una encuesta.
The following study focuses on the advertising strategy of storytelling and the benefits it brings to the brands that use it. The study is composed of a theoretical part that refers to various reseach studies on storytelling and an empirical part in which a sample of audiovisual pieces is analyzed to determine if they can be considered as storytelling and discover what are the aspects that favor the effectiveness of the campaigns through a survey.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
56 p, 2.6 MB El éxito en los blogs del ámbito de la moda : de blogger a influencer / Enríquez Cousiño, Andrea ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la era en la que vivimos internet y el mundo digital en todas sus vertientes ya son una parte fundamental de nuestras vidas. Estamos conectados 24 horas los 365 días del año a través de diferentes dispositivos con los que consultamos a diario múltiples fuentes de información digitales con el fin de estar informados de la actualidad, hacer compras online, planear un viaje o sociabilizar e interactuar con otras personas de nuestro entorno. [...]
En l'era en la qual vivim internet i el món digital en tots els seus vessants ja és una part fonamental de les nostres vides. Estem connectats 24 hores els 365 dies de l'any a través de diferents dispositius amb els quals consultem diàriament múltiples fonts d'informació digitals amb la finalitat d'estar informats de l'actualitat, fer compres online, planejar un viatge o sociabilizar i interactuar amb altres persones del nostre entorn. [...]
In the age in which we live Internet and the digital world in all its forms it is already a fundamental part of our lives. We are connected 24 hours 365 days a year through different devices that we consulted daily multiple sources of digital information in order to be informed of today, shop online, planning a trip or socialize and interact with others our environment. [...]

2015  

Documents de recerca : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Lazaro, Patricia
1 Lázaro, Pablo
2 Lázaro, Patricia
2 Lázaro, Patrícia
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.