Documents de recerca

Documents de recerca 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
96 p, 5.5 MB The Effect of Time Distribution in EFL Online Teaching on Learners' Proficiency and Perceptions / Fiquitiva Sierra, Sebastian ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This study explores the impact of time distribution on foreign language learning in online environments. It compares the effects of intensive twomonth instruction versus extensive four-month instruction on learners' receptive and productive language skills (listening, speaking, reading, and writing). [...]
Aquest estudi explora l'impacte de la distribució del temps en l'aprenentatge d'idiomes estrangers en entorns en línia. Compara els efectes de la instrucció intensiva de dos mesos versus una instrucció extensa de quatre mesos sobre les habilitats lingüístiques receptives i productives dels estudiants (escoltar, parlar, llegir i escriure). [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
2.
EMI in non-linguistic courses in Chinese Higher Education : stakeholders' perceptions and learning outcomes / Zhang, Mengjia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir.
Amb la ràpida difusió de l'anglès com a llengua d'instrucció (EMI) a tot el món, la investigació sobre cursos i programes EMI ha anat creixent, sobretot a la Xina continental, on les pràctiques EMI encara estan emergint i necessiten més investigació empírica en comparació amb els països europeus (Galloway, Kriukow i Numajiri, 2017; Hu i Lei, 2014; Hu, Li i Lei, 2014; Jiang, Zhang i May, 2019). [...]
Con la rápida difusión del inglés como lengua de instrucción (EMI) en todo el mundo, la investigación sobre los cursos y programas EMI ha ido en aumento, particularmente en China continental, donde las prácticas de EMI aún están emergiendo y necesitan más investigación empírica en comparación con los países europeos (Galloway, Kriukow y Numajiri, 2017; Hu y Lei, 2014; Hu, Li y Lei, 2014; Jiang, Zhang y May, 2019). [...]
The rapid spread of English Medium Instruction (EMI) worldwide has brought an increase in research on EMI courses and programs, particularly in mainland China, where EMI practices are still emerging and in need of further empirical investigation in comparison to European countries (Galloway, Kriukow & Numajiri, 2017; Hu & Lei, 2014; Hu, Li & Lei, 2014; Jiang, Zhang & May, 2019). [...]

2021
   
3.
32 p, 843.4 KB The TBLT Approach : what it is and How to Implement it in Catalan Secondary Schools / Egea Cruz, Nadia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
As a result of the ineffectiveness of mainstream language teaching methodologies, L2 learners often feel discouraged and frustrated with the target language. This paper claims that TBLT could reverse this situation via task-based lessons that aim at increasing students' motivation to learn incidentally using their own resources to perform meaning-oriented communicative 'tasks'. [...]
Com a resultat de la ineficàcia de les metodologies d'ensenyament d'idiomes dominants, els estudiants de L2 sovint se senten desanimats i frustrats. Tanmateix, tal com defensa aquest treball, el TBLT podria revertir aquesta situació mitjançant lliçons basades en tasques amb una orientació comunicativa significativa que augmenten la motivació dels estudiants per aprendre de manera incidental utilitzant els seus propis recursos. [...]
Como resultado de la ineficacia de las metodologías de enseñanza de idiomas mayoritarias, los estudiantes de L2 a menudo se sienten desanimados y frustrados. Aun así, tal como defiende este trabajo, el TBLT podría revertir esta situación mediante lecciones basadas en tareas con una orientación comunicativa significativa que aumentan la motivación de los estudiantes para aprender de manera incidental utilizando sus propios recursos. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
4.
715 p, 11.3 MB It's definitely atomic : the acquisition of atomicity & countability by speakers of Mandarin in an instructed second language acquisition context / Thomas-Wilhelm, Dakota J. ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir.
La investigació recent en adquisició de segones llengües des d'una perspectiva generativista (GenSLA) ha intentat donar compte del reacoblament dels trets sintàctics i semàntics dels articles (Cho & Slabakova, 2014) i els noms (Choi, Ionin, & Zhu, 2018) en anglès L2, però no ha convertit aquests resultats en una pedagogia pràctica (Whong, Whong, Marsden, & Gil, 2013). [...]
La investigación reciente en adquisición de segundas lenguas desde una perspectiva generativista (GenSLA) ha intentado dar cuenta del ensamblaje de los rasgos sintácticos y semánticos de los artículos (Cho & Slabakova, 2014) y los nombres (Choi, Ionin, & Zhu, 2018) en inglés L2, pero no ha convertido estos resultados en una pedagogía práctica (Whong, Whong, Marsden, & Gil, 2013). [...]
Recent Generative Second Language Acquisition (GenSLA) research has tried to account for the assembly of syntactic and semantic features of L2-English articles (Cho & Slabakova, 2014) and nouns (Choi, Ionin, & Zhu, 2018), but has done little to turn these results into practical teaching pedagogy (Whong, Marsden, & Gil, 2013). [...]

2020  
5.
40 p, 1.4 MB English as a foreign language : vocabulary acquisition in very young learners / Arregui Crespo, Anna ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to examine how very young learners acquire a set of specific English vocabulary, and how much are they able to retain over a period of two months without any class exposure to it. [...]
El propósito de este estudio es examinar cómo un grupo de estudiantes de entre 5 y 6 años adquieren un conjunto de vocabulario específico en inglés y cuánto retienen durante un período de dos meses sin ninguna exposición al mismo. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és examinar com un grup d'estudiants de 5 i 6 anys adquireixen un conjunt de vocabulari específic en anglès i quant retenen durant un període de dos mesos sense cap exposició al mateix. [...]

2020
Grau en Estudis Anglesos [801]  
6.
29 p, 327.8 KB An Overview of Language Learning at an Early Age / Magrané Batet, Neus ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Since foreign language learning at an early age has become more and more popular in recent times, a huge amount of research has been conducted on Young Language Learning. This paper aims to highlight the most relevant findings in this field of research, it tries to understand the characteristics Young Language Learners have, how those influence the way they learn and therefore the way they have to be taught and assessed. [...]
Com que l'aprenentatge de llengües estrangeres a una edat primerenca s'ha anat fent cada vegada més popular, una gran quantitat de recerca sobre l'aprenentatge de llengües en joves s'ha dut a terme. [...]
Dado que el aprendizaje de idiomas extranjeros a una edad temprana se ha vuelto cada vez más popular, una gran cantidad de investigación sobre el aprendizaje de lenguas en jóvenes se ha realizado. [...]

2020
Grau en Estudis Anglesos [801]  
7.
34 p, 322.0 KB Study Abroad Programs : the cure-all medicine of instructed second language acquisition? / Ferrer i Salamaña, Ester ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Study Abroad (SA) programs have become increasingly popular in recent years, especially due to the belief of them being an elixir of language learning. Since previous research has reported mixed findings, this study aims to examine which aspects of language learning benefit from SA and how far. [...]
Els programes d'estudi a l'estranger han guanyat popularitat en els darrers anys, sobretot per la idea que són el millor remei per l'aprenentatge de llengües. Com que les conclusions d'estudis interiors divergeixen, aquest estudi pretén analitzar quins aspectes milloren i en quina mesura després d'un programa com aquest. [...]
Los programas de estudio en el extranjero han ganado popularidad en los últimos años, especialmente debido a la idea que son una receta mágica para el aprendizaje de lenguas. Teniendo en cuenta literatura previa, dónde aparecen diferencias en opiniones, este estudio pretende evaluar qué aspectos mejoran y hasta qué punto después de un programa como este. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  
8.
33 p, 413.7 KB Teacher Motivation / Toboso Sala, Patrícia ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation is widely known as a dynamic and highly complex concept which plays an essential role in any learning situation in terms of success or failure. This paper aims at highlighting the overlooked significance teacher motivation has within the motivation framework since, in the literature, the main focus lies on students' motivation. [...]
La motivació és un concepte àmpliament conegut, dinàmic i extremadament complex, que té un paper essencial en qualsevol situació educativa perquè condueix a l'èxit o al fracàs. L'objectiu d'aquest treball és ressaltar la ignorada importància que la motivació del professorat té dins del marc teòric de la motivació, ja que la literatura s'ha centrat principalment en els estudiants. [...]
La motivación es un concepto ampliamente conocido, dinámico y sumamente complejo, que desempeña un papel fundamental en cualquier situación educativa porque conduce al éxito o al fracaso. El objetivo de este trabajo es resaltar la ignorada importancia que la motivación del profesorado tiene dentro del marco teórico de la motivación, ya que la literatura se ha centrado principalmente en los estudiantes. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  
9.
45 p, 3.0 MB False friends in advanced learners of English. The effect of task type and mode / Solé Alonso, Gemma ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this paper is to study the way in which false friends can be a persistent error in advanced learners of English by relating it to the influence of task type and mode. The study is led by three research questions, namely to what extent advanced learners of English still struggle with the phenomenon of false friends, if false friends are more likely to occur in production or comprehension tasks and finally, if there is any influence of oral or written mode in the occurrence of false friends. [...]
L'objectiu d'aquest treball és estudiar la manera com els falsos amics poden ser un error persistent en els estudiants avançats d'anglès, relacionant-ho amb la influència del tipus de tasca i el mode. [...]

2017
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
10.
78 p, 583.7 KB Successful and unsuccessful english learners : the use of learning strategies as an indicator of L2 (lack of) success / Manzanera Pagès, Marina ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present study explores the comparison between successful and unsuccessful learners concerning several individual differences such as motivation, personality, language learning beliefs, use of learning strategies and preferred learning styles. [...]
Aquest treball compara dos grups d'estudiants d'anglès. Un dels grups està format per alumnes reeixits i l'altre per alumnes no reeixits. La comparació és realitzada a través de l'observació de diferències individuals com ara la motivació, la personalitat, les creences en l'aprenentatge de la llengua, l'ús d'estratègies d'aprenentatge i els seus estils d'aprenentatge preferits. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Documents de recerca : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.