Documents de recerca

Documents de recerca 240 registres trobats  inicianterior104 - 113següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.06 segons. 
104.
64 p, 4.8 MB El rol femení en publicitat : comparativa entre la publicitat del Pròxim Orient i Occident / Martín Torrens, Marta ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca es presenta una comparativa entre les publicitats dels països del Pròxim Orient i dels països considerats occidentals; concretament es realitza una comparació de la representació del rol de la figura femenina en aquestes dues publicitats. [...]
En esta investigación se presenta una comparativa entre las publicidades de los países de Oriente Próximo y los países considerados occidentales; concretamente se realiza una comparación de la representación del rol de la figura femenina en estas dos publicidades. [...]
In this research, there is a comparison between advertising in the countries of the Near East and the countries considered Western; specifically, a comparison is made of the representation of the role of the female figure in these two areas. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
105.
290 p, 9.9 MB ¡Mamá, de mayor quiero ser influencer! : investigación y análisis de la actividad comercial que engloba el fenómeno influencer en España / Evangelista Guillot, Paula ; Soley Rodríguez, Elisabeth ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball, ens dedicarem a analitzar l'activitat comercial que engloba el fenomen influencer a Espanya, especialment en els perfils classificats com "lifestyle", entesos com a creadors de continguts capaços de liderar moviments i crear tendències en diferents àmbits del dia a dia. [...]
En este trabajo vamos a dedicarnos a analizar la actividad comercial que engloba el fenómeno influencer en España, especialmente en los perfiles categorizados como "lifestyle", entendidos como creadores de contenido capaces de liderar movimientos y crear tendencias en diferentes ámbitos del día a día. [...]
In this work, we will analyse the commercial activity that encompasses the influencer phenomenon in Spain, especially in those profiles categorized as "lifestyle", understood as content creators capable of leading movements and creating trends in different areas of everyday life. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
106.
119 p, 3.2 MB Ver, oír y opinar : valoración de la publicidad sexista por parte de los adolescentes / Ceballos Muñoz, Natalia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un panorama on les dones segueixen sent un col·lectiu afectat per la desigualtat de gènere en l'àmbit publicitari i en què la publicitat té una influència directa com a agent de socialització; resulta interessant estudiar en quina mesura els adolescents com a públic sensible als mitjans de comunicació perceben el sexisme publicitari i com això afecta la seva manera d'acceptar o rebutjar aquest tipus de comportaments.
En un panorama donde las mujeres siguen siendo un colectivo afectado por la desigualdad de género en el ámbito publicitario y en el que la publicidad tiene una influencia directa como agente de socialización; resulta interesante estudiar en qué medida los adolescentes como público sensible a los medios de comunicación perciben el sexismo publicitario y cómo esto afecta a su manera de aceptar o rechazar este tipo de comportamientos.
In a scene where women continue to be a collective affected by the gender inequality in the advertising field and where advertising has direct influence as an agent of socialization; it is interesting to study to what extent adolescents, as a public which is sensitive to the means of communications, perceive the advertising of sexism and how that affects their way of accepting or rejecting this type of content.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
7 documents
107.
87 p, 68.9 MB La dona a la revista : representació de la imatge, l'aparença i els valors de la figura femenina als anuncis gràfics / Borralleras Maya, Ivette ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada dia expliquem amb zero paraules qui som, què volem i com ens sentim en cada moment. No en som conscients, però la manera de moure'ns, els gestos, la mirada, com ens relacionem amb els altres, i fins i tot, la manera de vestir-nos, de pentinar-nos o de maquillar-nos, ens delata. [...]
Cada día explicamos con cero palabras quiénes somos, qué queremos y cómo nos sentimos en cada momento. No somos conscientes, pero la manera de movernos, los gestos, la mirada, como nos relacionamos con los demás, e incluso, la manera de vestirnos, de peinarnos o de maquillarnos, nos delata. [...]
Every day we explain with zero words who we are, what we want and how we feel at all times. We are not aware of it, but the way we move, the gestures, the look, how we relate to others, and even the way we dress, comb or make up, gives us away. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
108.
39 p, 59.2 MB Estereotipos de género en la publicidad premiada en festivales / Antón de Vez Poch, Berta ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys hem vist anuncis que han invertit els estereotips tradicionals de gènere i que han estat premiats en festivals. Arran d'això, s'ha estudiat els estereotips de gènere des d'una nova perspectiva: la publicitat premiada en festivals. [...]
En los últimos años hemos visto anuncios que han invertido los estereotipos tradicionales de género y que han sido premiados en festivales. A raíz de ello, se ha estudiado los estereotipos de género desde una nueva perspectiva: la publicidad premiada en festivales. [...]
In recent years we have seen advertisements that have reversed traditional gender stereotypes and have been awarded at festivals. As a result, gender stereotypes have been studied from a new perspective: advertising awarded at festivals. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
109.
1 p, 781.3 KB Bibliographic revision about the efficiency of the interspecific communication between dogs and humans / Alamillo Melero, Sabina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2018
Grau en Veterinària [955]  
110.
124 p, 1.0 MB La Dansa Moviment Teràpia en el sistema educatiu / Ribas Recasens, Marta ; Pérez Testor, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ja no és objecte de controvèrsia entre els professionals de l'educació, l'eficàcia i la necessitat de la teràpia dins del context escolar. Són molts els beneficis descrits per les art teràpies en aquest entorn i poques les investigacions realitzades. [...]
2018
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]  
111.
146 p, 1.1 MB Passió, estrés laboral i apreciació de la bellesa i l'excel·lència : relació amb el rendiment i el benestar dels músics / Portí de Ballabriga, Maria Eulàlia ; Chamarro Lusar, Andrés, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La interpretació de la música a nivell professional és una de les experiències humanes més exigents i fascinants. Esdevenir músic comporta un gran sacrifici, tant pels assajos diaris com per la complexitat de les seves jornades laborals. [...]
Music performance on a professional level is one of the most demanding and fascinating human experiences. Becoming a musician entails great sacrifice, both for daily trials and the complexity of their workdays. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
112.
130 p, 2.5 MB Behaving Sociably : Sharing and cooperation among contemporary punan tubu in north Kalimantan, Indonesia / Napitupulu, Rasi Lucentezza Easterlita ; Reyes-García, Victoria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
El comportamiento prosocial, como compartir y cooperar, es una característica central del ser humano y también es considerada central en la estrategia adaptativa humana. Observaciones y estudios experimentales previos indican que las personas cooperan por diversas motivaciones, las cuales pueden diferir según el contexto. [...]
Prosocial behavior, such as sharing and cooperation, is a central characteristic of the human species and is thought to be human adaptive tendency. Previous observational and experimental studies indicate that people share and cooperate under various motivations, which might differ according to the context. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
113.
100 p, 13.0 MB Noves perspectives en l'extinció de la por : similituds amb la teràpia d'exposició i el paper del control atencional / Forcadell López, Eduard ; Fullana, Miguel, dir. ; Tortella-Feliu, Miquel, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal
Els models de l'aprenentatge de la por tenen un important rol en la comprensió dels trastorns d'ansietat i el seu tractament. Un dels paradigmes més emprats per la recerca de la por és el condicionament clàssic, en el que un estímul inicialment neutre, després de ser associat repetidament amb un estímul incondicionat, es converteix en un estímul condicionat que genera una resposta de por (adquisició de la por). [...]
Fear learning models have a key role in our understanding of anxiety disorders and their treatment. One of the more established paradigms in the research on fear is classical conditioning, in which an initially neutral stimulus, after being repeatedly associated with an unconditioned stimulus, becomes a conditioned stimulus and elicits a fear response (fear acquisition). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  

Documents de recerca : 240 registres trobats   inicianterior104 - 113següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.