Documents de recerca

Documents de recerca 1,243 registres trobats  inicianterior1055 - 1064següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
1055.
126 p, 1.9 MB Anàlisi dels nexes entre periodisme i literatura en els escrits fets per dones a la catalunya contemporània : Estudi del context, l'estil i l'autoria / Paretas Almirall, Laia ; Chillón Asensio, Lluís Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en l'estudi de les dones que van practicar el periodisme i la literatura de manera paral·lela, durant la primera dècada de transformació democràtica a Catalunya. Se'n localitzen les cinc autores més representatives i se n'analitza la producció, identificar-ne els temes, els gèneres i els recursos estilístics utilitzats en els seus textos.
Este trabajo se centra en el estudio de las mujeres que practicaron el periodismo y la literatura de forma paralela, durante la primera década de transformación democrática en Cataluña. Se localizan las cinco autoras más representativas y se analitza su producción, identificando los temas, los géneros y los recursos estilísticos utilizados en sus textos.
This work focuses on the study of women who practice journalism and literature in parallel, during de first decade of democratic transformation in Catalonia. This search located the five most representative authors and analyze their production, identifying issues, genres and stylistic resources used in their texts.

2015
Grau en Periodisme [971]  
1056.
79 p, 1.6 MB La influència de la propietat dels mitjans de comunicació en el flux d'informació / Palomo Sabata, Álvaro ; Pujol Ozonas, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball analitza la manera en què la propietat dels mitjans, en la mesura en què pertanyen a conglomerats empresarials amb interessos econòmics que van més enllà del seu àmbit d'influència, pot manipular el flux d'informació en matèries sensibles a la ciutadania però contraries als seus interessos.
El trabajo analiza la manera en que la propiedad de los medios, en la medida en que pertenecen a conglomerados empresariales con intereses económicos que van más allá de su ámbito de influencia, puede manipular el flujo de información en materias sensibles a la ciudadanía pero contrarias a sus intereses.
The paper analyzes the way in which media ownership, because they belong to financial conglomerates with economic interests that reach way beyond their sphere of influence, can manipulate the flow of information on sensitive matters to citizenship but opposite to their interests.

2015
Grau en Periodisme [971]  
1057.
228 p, 3.0 MB L'anàlisi de l'entrevista a través de l'estil periodístic d'Ana Pastor / Ortí Cano, Fàtima ; Burguet i Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'anàlisi d'entrevistes és un tema que, sorprenentment, té poc recorregut dins del periodisme. Incidint en aquesta mancança, es valorarà la bibliografia publicada i la practicitat de la seva anàlisi a l'hora d'adquirir habilitats i tècniques per executar-la degudament. [...]
El análisis de entrevistas es un tema de escaso recorrido dentro del periodismo. Haciendo mella en esta carencia, en este trabajo se valorará la bibliografía publicada sobre este género y la posible practicidad de su análisis a la hora de adquirir habilidades y técnicas que mejoren su ejecución. [...]
The analysis of interviews is a topic with low presence in the journalism's academic world. In this paper we evaluate the published literature of this gender and the practicality of its analysis in order to achieve an improvement in the habilities and techniques when performing it. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
1058.
97 p, 1.8 MB En pie de guerra / Ortega Flores, Alba ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Estat Espanyol, en els últims anys, ha estat prenent directrius de caire autoritari, fomentant una legislació cada vegada més repressiva, limitant l'accés als serveis públics bàsics i corrompent les seves estructures internes. [...]
El Estado Español, en los últimos años, ha estado tomando directrices de índole autoritarias, fomentando una legislación cada vez más represiva, limitando el acceso a los servicios públicos básicos y corrompiendo sus estructuras internas. [...]
The Spanish State , within the last years, has been taking authoritarian guidelines, fostering an increasingly repressive legislation, limiting the access to basic public services and corrupting their internal structures. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
1059.
81 p, 748.9 KB Sucre: Risc d'addicció / Navarro Sancho, Elena ; Rueda Gallardo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest Treball de Fi de Grau és la elaboració d'un projecte que plantegi, planifiqui i serveixi com a base teòrica i pràctica per desenvolupar tres reportatges en sèrie destinats a un setmanari d'un diari generalista, i centrats en abordar amb la màxima amplitud una mateixa qüestió: la influència del sucre en la societat catalana. [...]
El objetivo de este Trabajo de Fin de Grado es la elaboración de un proyecto que plantee, planifique y sirva como base teórica y práctica para desarrollar tres reportajes en serie destinados a un semanario de un diario generalista, i centrados en abordar con la máxima amplitud una misma cuestión: la influencia del azúcar en la sociedad catalana. [...]
This paper aims to develop a project that raise, plan and serve as a theoretical and practical basis for developing three reports to be published in a weekly magazine of a general newspaper. All of them are focused on dealing with the broadest one same issue: the influence of sugar in Catalan society. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
1060.
95 p, 818.7 KB Tractament periodístic-literari de la Guerra Civil espanyola pels corresponsals anglosaxons / Muñoz Arroyo, Oliver ; Chillón Asensio, Lluís Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Guerra Civil espanyola va suposar pels republicans la primera batalla de la Segona Guerra Mundial, mentre que pels franquistes va ser el preludi d'una tercera guerra mundial entre occident i el comunisme. [...]
La Guerra Civil española supuso para los republicanos la primera batalla de la Segunda Guerra Mundial, mientras que para los franquistas fue el preludio de una tercera guerra mundial entre occidente y el comunismo. [...]
The Spanish Civil War was for republicans the first battle of World War II, but for the Franco supporters was the prelude to a third world war between the West and Communism. Spain garnered the international attention and foreign correspondents arrived to cover the conflict. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
1061.
182 p, 35.1 MB La Responsabilitat Social Corporativa a les empreses de moda espanyoles: Els casos d' Inditex i Mango / Moure Soler, Carla ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Responsabilitat Social Corporativa s'ha convertit en un dels intangibles amb una major projecció de futur a les grans empreses. En aquest treball d'investigació s'estudia com gestionen les empreses espanyoles la RSC, i en concret les companyies del sector de la moda, un dels que ha de fer front a més reptes en el camp de la sostenibilitat. [...]
La Responsabilidad Social Corporativa se ha convertido en uno de los intangibles con mayor proyección de futuro en las grandes empresas. En este trabajo de investigación se estudia cómo gestionan las empresas españolas la RSC, y en concreto las compañías del sector de la moda, uno de los que debe hacer frente a más desafíos en el campo de la sostenibilidad. [...]
Corporate Social Responsibility has become one of the intangibles with better future growing prospects. In this research it's examined how Spanish companies manage CSR, particularly companies in the fashion industry, one of the sectors that must deal with more challenges in the field of sustainability. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
1062.
96 p, 965.6 KB Marca personal : Els secrets de l'èxit i la fama en el sector musical / Moreno Martínez, Sara ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquesta recerca és dur a terme una exploració sobre la relació entre la marca personal i l'èxit i la fama en el sector musical. Una recerca acadèmica sobre els conceptes principals ha permès crear un model de marca personal i canals de comunicació, especialment online, per a professionals del sector musical. [...]
El propósito de esta investigación es llevar a cabo una exploración sobre la relación entre la marca personal y el éxito y la fama en el sector musical. Una investigación académica sobre los conceptos principales ha permitido crear un modelo de marca personal y canales de comunicación, especialmente online, para profesionales del sector musical. [...]
The purpose of this research is to carry out an exploration of the relationship between personal brand and success and fame in the music industry. The academic research on the main concepts has allowed us to create a template of personal brand and communication channels, particularly online, for music industry professionals. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
1063.
109 p, 1.8 MB La gestió de la comunicació a les ONG. Estudi dels casos Greenpeace, Médicos Sin Fronteras i Oxfam Intermón / Montes Villasclaras, Anna ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'avantatge competitiu que suposa gestionar la comunicació com una eina estratègica és cada vegada més tingut en compte a les empreses. La concepció de la comunicació com un element estratègic, però, va més enllà del món empresarial. [...]
La ventaja competitiva que supone gestionar la comunicación como una herramienta estratégica es cada vez más tenida en cuenta en las empresas. Pero la concepción de la comunicación como un elemento estratégico va más allá del mundo empresarial. [...]
The competitive advantage of managing communication as a strategic tool is increasingly being taken into account by the companies. However, the concept of communication as a strategic factor goes beyond the business world. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
1064.
53 p, 2.8 MB Historia truncada de la izquierda alemana / Molina Sánchez, Sergio ; Burguet i Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un recorregut polièdric que pretén explicar la història de l'esquerra alemanya a partir dels seus protagonistes.
Un recorrido poliédrico que pretende explicar la historia de la izquierda alemana a partir de la visión de sus protagonistas.
A travel through the main views related with story of the german left during the last years.

2015
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 1,243 registres trobats   inicianterior1055 - 1064següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.