Documents de recerca

Documents de recerca 22 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
29 p, 497.9 KB Recull d'indicadors i mesures per avaluar els resultats dels sistemes de protecció a la infància : revisió de la literatura internacional / Sanz Escudia, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llosada Gistau, Joan (Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència)
A EEUU hi ha una llarga tradició en la recollida sistemàtica de dades dels serveis de protecció per tal de poder avaluar l'atenció que donen els serveis dels estats, dissenyar polítiques orientades a millorar els resultats, avaluar les institucions que proveeixen els serveis i incentivar la creació dels programes innovadors per millorar els resultats. [...]
2017  
12.
25 p, 377.1 KB ¿Cómo desarrollan los centros residenciales de acción educativa las competencias básicas de empleabilidad en los adolescentes tutelados? / Marzo Arpón, Teresa (Universitat Ramon Llull) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnosi Educacional) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Grup de Recerca en Infància i Adolescència en risc social
Este estudio revisa la tarea educativa que desarrollan los centros residenciales de acción educativa (CRAE) en los diferentes espacios de trabajo, enfatizando y analizando como esta tarea impacta en las competencias básicas de empleabilidad para repensar los programas socioeducativos y fortalecer el desarrollo de dichas competencias en los niños y adolescentes acogidos. [...]
partir de los espacios y momentos de trabajo en el centro (espacio tutorial, actividades dirigidas dentro del centro, organización del espacio doméstico, asamblea, participación en actividades externas al centro, actividades externas de preparación para la autonomía y el ocio y las vacaciones) y de las 8 competencias.

2016  
13.
209 p, 2.9 MB Comparing the key teacher competencies and the training process between China and Catalonia / Ding, Shujing ; Sala Roca, Josefina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Arnau-Sabatés, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
El objetivo de esta tesis es comparar las diferencias y similitudes de las competencias docentes claves de los maestros de primaria y el proceso de formación entre China y Cataluña. A partir del análisis del contexto cultural y de los sistemas educativos, se desarrolló un modelo teórico para comparar las competencias claves del profesor entre China y Cataluña a través de Estudio I y Estudio II. [...]
The aim of this thesis is to compare the differences and similarities of key teacher competencies and the training process between China and Catalonia. Based on the analysis of the social culture contexts, education systems and the teacher related polices of China and Catalonia, it developed a theoretical model of comparing teacher key competencies and training process between China and Catalonia through a cross-cultural perspective. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
14.
17 p, 192.3 KB Elaboración de un doble cuestionario para conocer la situación y la percepción de la FP dual en los centros educativos. Versión piloto / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016  
15.
24 p, 407.9 KB Com desenvolupen els Centres Residencials d'Acció Educativa les competències bàsiques d'empleabilitat en els adolescents tutelats? / Marzo Arpón, Teresa (Universitat Ramon Llull) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnosi Educacional) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació) ; Grup de Recerca en Infància i Adolescència en risc social
Aquest estudi revisa la tasca educativa que desenvolupen els centres residencials d'acció educativa (CRAE) en els diferents espais de treball, emfatitzant i analitzant com aquesta tasca impacta en les competències bàsiques d'empleabilitat per tal de repensar els programes socioeducatius i enfortir el desenvolupament d'aquestes competències en els infants i adolescents acollits. [...]
2016  
16.
29 p, 380.7 KB Programs and services to help foster care leavers during their transition to adulthood. A study comparing Chicago (Illinois) to Barcelona (Catalonia) / Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Courtney, Mark E. (University of Chicago) ; Dworsky, Amy (University of Chicago)
2016
6 documents
17.
11 p, 325.2 KB Guia per al desenvolupament de competències d'empleabilitat per a joves : estratègies d'intervenció per a professionals / Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Marzo, Maite 1965- (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Les competències tècniques i personals són imprescindibles en l'actual mercat laboral. Aquesta guia pretén ser una ajuda per a aquells professionals que poden guiar els joves d'entre 12 i 18 anys en el desenvolupament de les competències bàsiques necessàries per aconseguir una feina, mantenir-la i promocionar-s'hi, independentment del sector professional.
2015  
18.
8 p, 205.2 KB Guia per al desenvolupament de competències d'empleabilitat per a joves : estratègies d'intervenció per a les famílies / Marzo, Maite 1965- (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
Les competències tècniques són molt importants per inserir-se en l'actual mercat laboral. No obstant això, hi ha unes competències personals bàsiques, que anomenem 'competències d'empleabilitat', que són tant o més importants per aconseguir una feina, mantenir-la i promocionar-se, independentment del sector professional. [...]
2015  
19.
2 p, 91.0 KB Maternitat adolescent i joves tutelades a Catalunya / Zárate Alva, Nair Elizabeth (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
2013
3 documents
20.
269 p, 3.1 MB Diseño, aplicación y evaluación de un programa de educación orientado a la formación de actitudes hacia el manejo responsable de residuos en el contexto de la educación secundaria en Chile / Venegas Garrido, Doris ; Montané Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Arnau-Sabatés, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
En Chile la educación y sensibilización de los ciudadanos respecto al tema de consumo y generación de residuos esta implementándose paulatinamente. El gobierno a través del Ministerio del Ambiente en su unidad de educación ambiental ofrece a las escuelas que se acreditan o están en proceso de acreditación ambiental la posibilidad de desarrollar planes de mejoramiento en el marco de la educación para el desarrollo sostenible, sin embargo son pocas las escuelas que se acreditan por diversas razones. [...]
Doris Venegas Garrido (2014) "Design, application and evaluation of an educational program addressed to change attitudes towards the responsible management of waste in the context of Secondary Education in Chile" In Chile, the education for the waste management is being implemented progressively. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Documents de recerca : 22 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
10 Arnau-Sabatés, Laura,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.