Documents de recerca

Documents de recerca 17 registres trobats  anterior11 - 17  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
119 p, 14.3 MB Become : l'obra escrita convertida en imatges / Font Marsal, Mariona ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en passar un llibre de poesia en imatges, realitzant fotografies que expressin visualment el que explica cada poema. Es tracta de reproduir el llibre Become, escrit per Emery Allen, afegint imatges en cadascuna de les seves pàgines. [...]
Este proyecto consiste en pasar un libro de poesía a imágenes, realizando fotografías que expresen visualmente lo que explica cada poema. Se trata de reproducir el libro Become, escrito por Emery Allen, añadiendo imágenes en cada una de sus páginas. [...]
This project consists on turning a poetry book into images, taking pictures that visually express what each poem explains. It is about reproducing the book Become, written by Emery Allen, adding images to each of its pages. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
12.
91 p, 16.3 MB The One : l'estètica audiovisual com a catalitzador d'emocions / Rozas Belmonte, Gemma ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
The One és un treball de fi de grau de modalitat de projecte, on s'indaga en la capacitat de l'estètica audiovisual per transmetre emocions a l'espectador i es posa a prova amb la realització d'una peça audiovisual.
The One es un trabajo de fin de grado de modalidad de proyecto, donde se indaga en la capacidad de la estética audiovisual para transmitir emociones al espectador, y se pone a prueba con la realización de una pieza audiovisual.
The One is an end-of-degree project work, which investigates the ability of audiovisual aesthetics to send emotions to the viewer. A test of it is THE ONE; the production of an audiovisual piece.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
13.
154 p, 2.6 MB Aproximació a un pla estratègic per popularitzar l'hoquei gel a Catalunya / Andrés i Sanz, Marc ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'hoquei gel és un esport que gaudeix de molt poca notorietat a Catalunya. Després d'estudiar la situació i realitzar enquestes i entrevistes, s'ha fet una aproximació a un pla estratègic per aconseguir popularitzar l'hoquei gel arreu del territori català.
El hockey hielo es un deporte que goza de muy poca notoriedad en Cataluña. Tras estudiar la situación y realizar encuestas y entrevistas, se ha hecho una aproximación a un plan estratégico para conseguir popularizar el hockey hielo en todo el territorio catalán.
Ice hockey is a sport that has very little notoriety in Catalonia. After studying the situation and making surveys and interviews, an approximation to a strategic plan has been made in order to popularize ice hockey all across the catalan territory.

2017
Grau en Periodisme [971]  
14.
117 p, 12.1 MB Las tendencias de la moda prêt-à-porter de lujo en publicidad / Fàbregas Bulló, Carla ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les marques de prêt-à-porter de luxe, són referents en la ment de molts consumidors a nivell global. En aquest projecte es pretén investigar sobre les mateixes així com en els àmbits en els quals repercuteix com són: les tendències, la publicitat, les revistes femenines. [...]
Las marcas de prêt-à-porter de lujo, son referentes en la mente de muchos consumidores a nivel global. En este proyecto se pretende investigar sobre las mismas así como en los ámbitos en los que repercute como son: las tendencias, la publicidad, las revistas femeninas. [...]
Luxury ready to wear brands are top of mind brands of many consumer globally. In this project we intend to investigate about them as well as in the areas where it affects such as: trends, advertising, women's magazines . [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
90 p, 56.9 MB Manual d'identitat visual corporatiu del Mundial de futbol de Qatar 2022 / Valero Vives, Jordi ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es un projecte en el que s'elabora un Manual d'identitat visual corporatiu pel Mundial de futbol de Qatar 2022. En ell s'estudien tant logotips com mascotes de altres edicions. Al mateix temps, s'identifiquen els elements gràfics que formen una identitat visual corporativa per un esdeveniment esportiu d'aquestes característiques.
Es un proyecto en el que se elabora un Manual de identidad visual corporativo para el Mundial de fútbol de Qatar 2022. En él se estudian tanto logotipos como mascotas de otras ediciones. Al mismo tiempo, se identifican los elementos gráficos que forman una identidad visual corporativa por un acontecimiento deportivo de estas características.
This is a project in which a Corporate Visual Identity Manual is developed for World Cup of Qatar 2022. Either logotypes and mascots from other editions are analysed. At the same time, the graphic's elements that are part of a Corporate Visual Identity can be identified, which are made in order to comply with what is demanded in sports events of this kind.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
16.
78 p, 40.1 MB Disseny de la identitat visual corporativa d'un esdeveniment esportiu : Projecte: la volta ciclista a Catalunya / Merino Tarruella, Joaquim ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'un manual de identitat visual corporativa de la Volta ciclista a Catalunya. S'analitzen les característiques de la imatge visual corporativa de les proves ciclistes professionals i de les funcions dels diferents elements gràfics de la marca visual.
Proyecto de elaboración de la identidad visual corporativa en la Vuelta ciclista a Catalunya. Se analizan las características de la imagen visual corporativa de las pruebas ciclistas profesionales y de las funciones de los diferentes elementos gráficos de la marca visual.
Project to devolop a corporate visual identity guide of the Catalonia's cycling race. A study on the characteristics of the image of the internacional procycling races and the roles of different graphic elements of the visual brands.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
17.
404 p, 9.4 MB Teoría de la representación simbólica en la comunicación gráfica / Balbuena Palacios, Leonor ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
L'objectiu de la present investigación ha estat traçar una línea teorètica que recorri tot el procés de construcción de la Representació Simbòlica. Així, es va buscar aportar informació en relació a com s'interpreta el contingut dels missatges gràfics, incidint en les propietats de significació dels elements fomals del disseny. [...]
El objetivo de la presente investigación era trazar una línea teorética que recorra todo el proceso de construcción de la Representación Simbólica. Así, se buscó aportar información en relación a cómo se interpreta el contenido de los mensajes gráficos, incidiendo en las propiedades de significación de los elementos formales del diseño. [...]
The objective of this research was to draw a theoretical line that goes through all the building process of Symbolic Representation. Thus, we sought to provide information regarding how the content of graphic messages is interpreted, focusing on the properties of significance of the formal elements of the design. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Documents de recerca : 17 registres trobats   anterior11 - 17  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.