Documents de recerca

Documents de recerca 20 registres trobats  anterior11 - 20  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
209 p, 10.8 MB La Radiodifusión en Sant Feliu de Llobregat : adaptación de la comunicación de proximidad al contexto legal, económico, social y tecnológico (1948-2014) / Crespo Haro, Esteve ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. ; Perona Páez, Juan José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Aquesta investigació sobre la radiodifusió a Sant Feliu de Llobregat reconstrueix la història de Radio Juventud de Sant Feliu que va emetre entre el 1948 i el 1967, i la de l'actual emissora municipal, Ràdio Sant Feliu, des que va sorgir, el 1981, i fins ara. [...]
Esta investigación sobre la radiodifusión en Sant Feliu de Llobregat reconstruye la historia de Radio Juventud de Sant Feliu que emitió entre 1948 y 1967, y la de la actual emisora municipal, Ràdio Sant Feliu, desde que surgió, en 1981, y hasta ahora. [...]
This research on broadcasting in Sant Feliu de Llobregat reconstructs the history of Radio Juventud de Sant Feliu that issued between 1948 and 1967, and the current local radio station, Radio Sant Feliu, since it emerged in 1981 and until now. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documents
12.
94 p, 9.6 MB La producción musical como herramienta de branding / Jiménez Martínez, Antonio David ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A través d'aquesta investigació, mostrem una visió global de la manera en què les marques fan servir la música en la publicitat, esbrinem si hi ha una tendència en l'entorn publicitari on es produeixi la música ad hoc per a campanyes de publicitat i n'analitzem el paper que juga i la influència en la imatge de marca.
A través de esta investigación podremos tener una visión global de cómo las marcas hacen uso de la música en la publicidad, conocer si hay una tendencia en el entorno publicitario donde se produzca la música ad hoc para las campañas publicitarias y analizar el rol que juega dicha composición musical y su influencia en la imagen de marca.
Throughout this investigation it is wanted to give a global view on how brands use music in advertising, know whether there is a specific trend for advertising environment where music is produced ad hoc for advertising campaigns and analyse the role played by such musical composition and its influence on the brand's image.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
13.
81 p, 2.1 MB Marketing sensorial y experiencia de compra en el sector de la moda / Gómez i Padial, Gemma ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té com a objectiu entendre com funciona el màrqueting sensorial en el punt de venta per al sector de la moda. Es repassaran diverses teories, profunditzant en el paper de cada sentit dins de la marca sensorial i en la seva concepció holística. [...]
La presente investigación tiene como objetivo entender cómo funciona el marketing sensorial en el punto de venta para el sector de la moda. Se repasaran diversas teorías, profundizando en el papel de cada sentido dentro de la enseña sensorial y en su concepción holística. [...]
This investigation has the objective of understanding how sensory marketing works at the fashion sector's point of sale. Various theories will be examined, going into detail about the role of every sense within sensory standard and its holistic conception. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
14.
62 p, 1.4 MB Proposta de pla de comunicació per a l'Actel Força Lleida / Salvadó Guillamon, Albert ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén estudiar l'estat de la comunicació d'un club esportiu, l'Actel Força Lleida, per analitzar-ne tots els detalls i valorar-ne els punts forts i febles. De les debilitats trobades es faran propostes de millora realistes basades en el que expliquen i recomanen els referents teòrics d'aquest camp de la comunicació.
El presente trabajo pretende estudiar el estado de la comunicación de un club deportivo, el Actel Força Lleida, para analizar todos sus detalles y valorar sus puntos fuertes y débiles. De las debilidades encontradas se realizarán propuestas de mejora realistas basadas en lo que explican y recomiendan los referentes teóricos de este campo de la comunicación.
This paper aims to study the communication of a sports club, the Actel Força Lleida, to analyse every detail and assess their strengths and weaknesses. Once found the weaknesses, there will be realistic improvement proposals based on what explain and recommend the experts of this field of communication.

2015
Grau en Periodisme [971]  
15.
86 p, 1005.0 KB Noves estratègies al periodisme esportiu audiovisual / Ruiz Serret, Sergi ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Moltes són les veus que expressen que el periodisme esportiu en ràdio i televisió no hauria de ser anomenat així, ja que no ofereix informació, sinó entreteniment, i perquè no tracta esport en general, sinó futbol. [...]
Muchas son las voces que expresan que el periodismo deportivo en radio y televisión no tendría que ser llamado así, porque no ofrece información, sino entretenimiento, y porque no trata deporte en general, sino futbol. [...]
There are many voices who express that sports journalism on radio and television should not use that name, because it does not provide information but entertainment, and because does not report about sport in general, but football. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
16.
74 p, 1.9 MB El valor del coaching d'equips dins de la comunicació interna / López Domínguez, Jéssica ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball parteix de la pregunta d'investigació de si el coaching d'equips hauria de considerar-se una eina més de la comunicació interna d'una companyia. A les següents pàgines s'analitzen el profunditat tots dos conceptes i, a través d'entrevistes en profunditat a professionals, s'extraurà una conclusió que respongui a la pregunta inicial. [...]
2015
Grau en Periodisme [971]  
17.
104 p, 16.6 MB Anàlisi i evolució de la premsa esportiva a l'entorn digital: estudi dels gèneres periodístics / Gálvez Tresserras, Èrica ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme esportiu s'ha vist influenciat pels diferents suports que han anat sorgint amb el pas del temps, com són la televisió, la ràdio i, en les darreres dècades, internet. Els mitjans digitals han donat lloc a la creació d'eines i llenguatges, unes novetats que el periodisme esportiu ha d'aplicar a les seves versions digitals. [...]
El periodismo deportivo se ha visto influenciado por distintos soportes que han surgido con el paso del tiempo, como la televisión, la radio e internet. Los medios digitales han dado lugar a la creación de herramientas y lenguajes, unas novedades que el periodismo deportivo debe aplicar a sus versiones digitales. [...]
Sports journalism has been influenced by different media that have emerged over time, like television, radio and the Internet. Digital media has led to the creation of tools and languages, some novelties that sports journalism should apply to their digital versions. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
18.
98 p, 3.2 MB Anàlisi dels elements perceptius de la publicitat dels perfums / Fibla Figuereo, Andrea ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en analitzar els anuncis de perfums de dona i comprovar les diferències, en quan a elements perceptius, que hi ha entre la publicitat dels perfums de gran consum i dels perfums de luxe. [...]
Este trabajo consiste en analizar los anuncios de perfume de mujer y comprobar las diferencias, en cuanto a elementos perceptivos, que hay entre la publicidad de perfumes de gran consumo y los de lujo. [...]
This project consists of analysing women's perfume advertisments and checking the perceptive elements differences between general consumption perfumes and luxury perfumes. This perceptive elements refer to colour, text aspects, aural aspects, movement and space among others.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
71 p, 1.4 MB Estrategia de comunicación de Creu Roja a Catalunya en situación de emergencia, crisis o desastre / Torralba Pouso, Margarita ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquest treball és el d'establir l'estratègia de comunicació de Creu Roja a Catalunya a l'hora de declarar-se una situació d'emergència, crisis o desastre a qualsevol dels nivells d'actuació de la institució humanitària.
El propósito de este trabajo es el de establecer la estrategia de comunicación de Cruz Roja en Cataluña al declararse una situación de emergencia, crisis o desastre en cualquiera de los niveles de actuación de la institución humanitaria.
The aim of this project is to establish the strategy of communication of the Catalan Red Cross in terms of emergency, crisis o disaster. Whichever of the spheres of activity of the humanitarian institution are considered in the project.

2014
Grau en Periodisme [971]  
20.
48 p, 1.3 MB Propuesta de un plan estratégico para el reposicionamiento de una clínica dental: Clínica Broch / Olivera Asensio, Sonia ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és un pla estratègic que recull tots els punts necessaris per portar a terme el reposicionament d'una clínica dental. A més es demostra la importància de la comunicació en empreses petites per mantenir una bona imatge davant dels públics.
Este proyecto es un plan estratégico que recoge todos los puntos necesarios para llevar a cabo el reposicionamiento de una clínica dental. Además se demuestra la importancia de la comunicación en empresas pequeñas para mantener una buena imagen delante de los públicos.
This project is a strategic plan to repositioning of a dental clinic. It also shows the importance of communication in small companies to keep a good image in the public's mind.

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 20 registres trobats   anterior11 - 20  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.