Documents de recerca

Documents de recerca 96 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.05 segons. 
11.
551 p, 20.3 MB Alfabetización transmedia en el marco de los Objetivos de Desarrollo Sostenible / Muñoz González, Jordi ; Pallé Roigé, Albert ; Soriano Martín, Ayla ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Alfabetització ODS és un projecte empresarial que busca conscienciar sobre l'Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'ONU. S'ha dut a terme un Pla Econòmic per comprovar la sostenibilitat, un Pla de Comunicació i una planificació transmetia com a preparació de continguts i aspectes formals relacionats amb la comunicació de l'empresa, a més de la posada en marxa de dues pàgines web, les xarxes socials i contingut audiovisual per aquestes.
Alfabetización ODS es un proyecto empresarial que busca concienciar sobre la Agenda 2030 y los Objetivos de Desarrollo Sostenible de la ONU. Para ello se ha elaborado un Plan Económico para comprobar la sostenibilidad, un Plan de Comunicación y una planificación transmedia como preparación de contenidos y aspectos formales relacionados con la comunicación de la empresa, así como la puesta en marcha de dos páginas web, redes sociales y contenido audiovisual para estas.
ODS Literacy is a business project that seeks to raise awareness about the 2030 Agenda and the UN Sustainable Development Goals. For this, an Economic Plan has been drawn up to verify sustainability, and a Communication Plan and transmedia planning, such as content preparation and formal aspects related to company communication, as well as the launch of two web pages, social media and audiovisual content for these.

2021
Grau en Periodisme [971]  
12.
1 p, 158.3 KB Quantification of human dietary environmental impact : a comparison between Western, Mediterranean, vegetarian and vegan diets / Esparraguera Espuña, Eloi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2021
Grau en Veterinària [955]  
13.
370 p, 19.5 MB Patrimonio cultural, turismo y desarrollo local : el caso de Santa Cruz-Galápagos, Ecuador / Rodríguez-Jácome, Gabriela ; Blanco-Romero, Asunción, dir.
La despreocupació sobre temes socials, de la història humana, el desenvolupament i el capital social, són un dels inconvenients de desenvolupament en general de les illes Galápagos. Molt pocs han estat els estudis que s'encarreguin d'estudiar les dinàmiques humanes generades des del seu descobriment. [...]
La despreocupación sobre temas sociales, de la historia humana, el desarrollo y el capital social, son uno de los inconvenientes de desarrollo en general de las islas Galápagos. Muy pocos han sido los estudios que se encarguen de estudiar las dinámicas humanas generadas desde su descubrimiento. [...]
The biggest limitation on the Galapagos Islands development, has been the non-awareness about social sciences, human history, development, and social capital. Few studies have been focused on the dynamics generated by humans since its discovery. [...]

2021  
14.
133 p, 2.9 MB Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de les Generacions Z i Y amb la marca Patagonia a Espanya / Reventós Guisnet, Joana ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z i la Millenial (Y) amb la marca Patagonia a Espanya a través d'estratègies de comunicació. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" de la Generación Z y la Millenial (Y) con la marca Patagonia en España a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio de la industria de la moda sostenible y la marca Patagonia, y un estudio de la Generación Z y Millenial como grupos consumidores. [...]
This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain through communication strategies. To achieve this, I have conducted a study of the sustainable fashion industry and the brand Patagonia, and a study of the Generations Z and Y as consumers. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
15.
63 p, 1.7 MB Contra el creixement sostenible. Impacte, incoherències i límits d'un concepte hegemònic / Paricio Valls, Helena ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La intenció d'aquest treball és dur a terme una anàlisi de les evidències científiques que argumenten en contra del creixement sostenible, concepte en què es basa el sistema socioeconòmic dominant. [...]
La intención de este trabajo es levar a cabo un análisis de las evidencias científicas que argumentan en contra del crecimiento sostenible, concepto en el cual se basa el sistema socioeconómico dominante. [...]
This project aims to carry out an analysis of the evidence arguing against sustainable growth, a concept around which the entire dominant socioeconomic system builds. It examines its origins, the manipulations it has suffered and its ecological impact, as well as some projections for this next century based on current growth tendencies. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
16.
177 p, 11.0 MB Plan de Comunicación en RSC : caso IKEA / Dengra Soria, Laura Gracia ; Domínguez Garcia, Carla ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació en matèria de Responsabilitat Social Corporativa per a l'empresa IKEA Ibérica. Es tracta de potenciar els valors en sostenibilitat i responsabilitat d'IKEA per donar-li major visibilitat en aquest àmbit, i trascendir en la RSC per convertir-se en un referent de l'educació sostenible a Espanya.
Plan de comunicación en materia de Responsabilidad Social Corporativa para la empresa IKEA Ibérica. Se trata de potenciar los valores en sostenibilidad y responsabilidad de IKEA para darle mayor visibilidad en este ámbito, y trascender en la RSC para convertirse en un referente de la educación sostenible en España.
Communication plan on Corporate Social Responsibility for IKEA Ibérica. It is about enhancing the sustainability and responsibility values of IKEA to give it greater visibility in this area, and transcending CSR to become a benchmark for sustainable education in Spain.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
17.
277 p, 66.1 MB Lebasy.studio : Creació d'una marca de moda sostenible / Codina Clavaguera, Adriana ; Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau consisteix en crear una marca de moda basada en la sostenibilitat que sigui una alternativa al model de negoci del "Fast fashion". La marca es crea amb la finalitat de no generar residus, sinó reutilitzar els que ja hi ha, donant-los una segona vida. [...]
El trabajo de fin de grado consiste en crear una marca de moda basada en la sostenibilidad que sea una alternativa al modelo de negocio del "fast fashion". La marca se crea con el fin de no generar residuos, sino reutilizar los que ya hay, dándoles una segunda vida. [...]
The final degree work consists of creating a fashion brand based on sustainability that is an alternative to the fast fashion business model. The brand is created in order not to generate waste, but to reuse those that already exist, giving them a second life. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
333 p, 17.1 MB Modelo de asociatividad para el desarrollo sostenible de territorios indígenas de la Amazonía Ecuatoriana : el caso del Pueblo Kichwa Rukullakta / Veloz Jaramillo, Gloria Elizabeth ; Tulla i Pujol, Antoni F., 1945- , dir. ; Vera, Ana, 1973-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
Les activitats productives que sostenen als territoris comunitaris indígenes de la Amazònia equatoriana depenen principalment de la producció agrícola dels seus predis, cosa que resulta insostenible si considerem que compten amb terrenys comunitaris ben delimitats, tenen o limiten amb boscos primaris, alguns inaccessibles per la seva topografia, i compta amb una població dispersa i creixent que redueix cada vegada més l'àrea de cultiu familiar. [...]
Las actividades productivas que sostienen a los territorios comunitarios indígenas de la Amazonía ecuatoriana dependen principalmente de la producción agrícola de sus predios, lo cual resulta insostenible si consideramos que cuentan con terrenos comunitarios bien delimitados, tienen o limitan con bosques primarios algunos inaccesibles por su topografía, y cuenta con una población dispersa y creciente que reduce cada vez más el área de cultivo familiar. [...]
The productive activities of the indigenous communities of the Ecuadorian Amazon depend mainly on the agricultural production of their "predios", which is unsustainable if we consider that they have well-defined community lands, have or limit themselves with primary forests, some inaccessible to their topography, and has a dispersed and growing population that increasingly reduces the area of family farming. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
19.
2 p, 144.2 KB Smart Rural / Salvat Jofresa, Roser (Parc de Recerca UAB) ; El Briyak Ereddam, Hafsa (Parc de Recerca UAB) ; Tort Xirau, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Valorització i Patents) ; Espluga, Josep 1964- col. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Denominem Smart Rural a les iniciatives d'articulació d'economies verdes circulars de caràcter local que pretenen re-impulsar la competitivitat al món rural, aportant múltiples beneficis de tipus econòmic, social, ambiental i d'equilibri territorial.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Parc de Recerca UAB, 2020 (Informe de Vigilància Tecnològica)
2 documents
20.
1 p, 1.4 MB Local organic production, sustainable development goals and the environment / Robles Pérez, Romaneth Eylen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2020
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  

Documents de recerca : 96 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.