Documents de recerca

Documents de recerca 20 registres trobats  anterior11 - 20  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
84 p, 4.4 MB El desenvolupament d'una Agenda 21 Escolar a Nicaragua. Una experiència de transformació del Preescolar Comunitari l'Estrellita del Futuro / Campi Miralles, Eva ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Treball de fi de Grau de la Llicenciatura de Ciències Ambientals sobre el desenvolupament d'una Agenda 21 escolar a un centre de preescolar comunitari de Nicaragua. S'inclou la memòria complerta del treball i en article resum.
2013 (Treball de fi de grau. Llicenciatura de Ciències Ambientals)
2 documents
12.
96 p, 3.1 MB L'hort escolar sostenible i el model que en té el professorat / Amat, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Treball de recerca en el marc del Màster Oficial d'iniciació a la recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències. El treball té dues finalitats bàsiques. Per una banda, reflexionar sobre les potencialitats didàctiques de l'hort escolar, des del punt de vista de l'educació per al desenvolupament sostenible. [...]
2008  
13.
228 p, 931.9 KB Discursos de educação ambiental na formação de educadores(as) ambientais : uma abordagem a partir da análise crítica do discurso / Freire dos Santos, Laísa Maria ; Martins, Isabel, dir. (Universidade Federal do Rio de Janeiro) ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bozelli, Reinaldo, dir. (Universidade Federal do Rio de Janeiro) ; Universidade federal do Rio de Janeiro. Centro de Ciências da Saúde
O presente estudo ancorou-se na proposta teórica/metodológica da Análise Crítica do Discurso. Nesta abordagem os discursos são entendidos como práticas de representação e significação de mundo constituem e são constituídos pelas práticas sociais e materializados por meio de textos. [...]
2010  
14.
136 p, 2.4 MB Educació per a la sostenibilitat en menjadors escolars ecològics / Vidal Yago, Aitana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Treball de recerca elaborat en el marc del Màster de recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències experimentals. Se situa en el context dels Menjadors Escolars Ecològics Sostenibles (MEES). [...]
2010  
15.
53 p, 582.0 KB La presa de decisions per consens a l'hort de l'escola primària en el context de la sequera a Catalunya, memòria de recerca / Rekondo, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Treball de recerca en el marc del Màster Oficial d'iniciació a la recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències. El context de la recerca és un hort en l'àmbit de l'educació per la sostenibilitat en una escola pública d'infantil i primària, en la recerca però se centrarà en l'etapa de primària i concretament en el cicle mitjà i superior. [...]
2008  
16.
176 p, 2.3 MB Educació científica en comunitat des d'un enfocament sociocultural L'hort escolar com a entorn d'aprenentatge per incloure les famílies / Amat, Arnau ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Educació científica en comunitat des d'un enfocament sociocultural. L'hort escolar com a entorn d'aprenentatge per incloure les famílies té la finalitat de descriure i interpretar el cas d'una petita escola d'infantil i primària, que durant quatre anys va estar desenvolupant un projecte a través de l'hort escolar per tal d'incloure familiars i veïnat. [...]
The main aim of the doctoral thesis Science education in community through a socio-cultural approach. The school food garden as a learning environment to engage families is to describe and to interpret the case of a small primary and kindergarten school, which developed a school food garden project in order to involve families and neighborhood. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
3 documents
17.
10 p, 575.9 KB Intervenció en educació per la sostenibilitat en centres preescolars a Nicaragua. Aplicació d'una Agenda 21 escolar / Garcia Parisi, Maria ; Espinet, Mariona, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Es presenta un cas d'intervenció en educació per la sostenibilitat en un centre de preescolar d'Estelí ( Nicaragua) que es duu a terme creant una Agenda 21 Escolar. El marc teòric de la investigació es recolza en l'educació per la sostenibilitat i el marc metodològic es recolza en el model d' Agenda 21 Escolar de Barcelona, adaptant-ho a la realitat del país i del centre de preescolar concret. [...]
Se presenta un caso de intervención en educación para la sostenibilidad en un centro de preescolar en Estelí (Nicaragua) que se lleva a cabo creando una Agenda 21 Escolar. El marco teórico de la investigación se basa en la educación por la sostenibilidad y el marco metodológico en el modelo de Agenda 21 Escolar de Barcelona, adaptándolo a la realidad del país y del centro preescolar concreto. [...]
I will present you a case of intervention in education for the sustainability in a preschool centre of Estelí (Nicaragua) by creating a Scholar Agenda 21. The theoretical part of the investigation is based on the education for the sustainability. [...]

2013
2 documents
18.
532 p, 8.0 MB Contextos CLIL para la formación inicial del profesorado de ciencias : análisis de la interacción desde una perspectiva sociocultural / Ramos de Robles, Silvia Lizette ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El objeto de estudio de esta investigación está constituido por los procesos de formación inicial del profesorado de ciencias desarrollados en contextos multilingües, los cuales promueven el aprendizaje integrado de un contenido disciplinar y una lengua extranjera. [...]
Bellaterra : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
19.
444 p, 4.3 MB Agroecologia periurbana a Sant Cugat : document base per a la redacció del Pla de Gestió i Desenvolupament del parc rural de la Torre Negra / Martín-Aragón Navarro, Aitana ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Llerena del Castillo, Germán col. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El parc rural de la Torre Negra ha estat protegit recentment després de 15 anys de lluita ciutadana, gràcies a l'aprovació del Pla Especial de Protecció i Millora el 29 de juny del present any. A partir d'ara, s'obre un ampli ventall de possibilitats per a la seva gestió i desenvolupament. [...]
El parque rural de la Torre Negra ha sido protegido recientemente después de 15 años de movilización ciudadana, gracias a la aprovación del Plan Especial de Protección y Mejora el 29 de Junio del presente año. [...]
El parque rural de la Torre Negra has been protected recently after 15 years of citizen mobilization, thanks to the aprovación of the Special Plan of Protection and Improvement, in 29th June of the present year. [...]

2007
2 documents
20.
118 p, 1.0 MB La Comunicació multimodal en l'ensenyament del cicle de l'aigua / Márquez, Conxita ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Izquierdo i Aymerich, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Aquesta tesi investiga la comunicació multimodal en el context d'una aula de ciències de secundària (primer i segon d'ESO) on es treballa el cicle de l'aigua, presentat aquest com un model explicatiu de la circulació de l'aigua a la natura. [...]
This thesis examines multimodal communication in the context of a secondary science classroom (first and second forms at ESO) where the water cycle is examined. The water cycle is presented as an explanatory model for the circulation of water in nature. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
6 documents

Documents de recerca : 20 registres trobats   anterior11 - 20  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
19 Espinet, Mariona,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.