Documents de recerca

Documents de recerca 260 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
1 p, 160.6 KB Proteolytic enzymes in the food industry / Rol López, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2022
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
12.
1 p, 238.5 KB ApS Project : Textile industry dyes and water qualitty / Castejón García, Ricardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2022
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
13.
1 p, 413.6 KB Food waste in cocoa industry / Bruguera Jané, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2022
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
14.
1 p, 270.1 KB Biotechnological improvement in wine production : Modification of the ester content by designing new yeast strains / Palau Blanes, Gerard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2022
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
15.
244 p, 20.3 MB JÚLS : la estrategia de comunicación de una artista / Blasco Claramonte, Maria ; Contreras Pineda, Andrea ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de TFG té l'objectiu de crear i definir la marca personal de l'artista emergent JÚLS, a partir del disseny d'una estratègia de comunicació eficient i un pla d'accions que inclogui l'enregistrament del primer single i que tracti de donar-la a conèixer i posicionar-la al seu mercat a llarg termini.
Este proyecto de TFG tiene el objetivo de crear y definir la marca personal de la artista emergente JÚLS, a partir del diseño de una estrategia de comunicación eficiente y un plan de acciones que incluya la grabación del primer single y que consiga darla a conocer y posicionarla en su mercado a largo plazo.
This TFG project aims to create and define the personal brand of up-and-coming artist JÚLS, based on the design of an efficient communication strategy and an action plan that incorporates the recording of her first single and that achieves to make her known and position her in her market in a long term.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
16.
130 p, 3.9 MB Els cinc sentits de les marques : estudi de casos i proposta de rebranding / Tomsen Melero, Elia ; Enrique, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El neuromàrqueting obre un ampli ventall de possibilitats per arribar als consumidors de manera impactant i diferent de la competència. El present estudi analitza casos reals de l'aplicació del neuromàrqueting a la indústria tèxtil i proposa un rebranding d'un d'ells aplicant el màrqueting sensorial.
El neuromarketing abre un gran abanico de posibilidades para llegar a los consumidores de manera impactante y diferente de la competencia. El presente estudio analiza casos reales de la aplicación del neuromarketing en la industria textil y propone un rebranding de uno de ellos aplicando el marketing sensorial.
Neuromarketing opens a wide range of possibilities to reach consumers in an impactful way, making a difference between the competence. This study analyses the application of neuromarketing in real cases from the textile industry and proposes a rebranding for one of them by applying sensory marketing.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
17.
173 p, 21.7 MB Campaña de lanzamiento del artista L-Up / Garrote Garcia, Ariadna ; Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte té l'objectiu de llançar a la indústria musical l'artista L-Up, un artista emergent que pràcticament no té visibilitat, perquè pugui obtenir oportunitats d'èxit. Per això s'ha realitzat un anàlisi de l'entorn, de la seva competència, de les seves capacitats i debilitats, etc. [...]
Este proyecto tiene el objetivo de lanzar a la industria musical el artista L-Up, un artista emergente que apenas tiene visibilidad, para que pueda obtener exitosas oportunidades. Para ello se ha realizado un análisis del entomo, de su competencia, de sus capacidades y debilidades, etc. [...]
This project's goal is to launch the artist L-Up, an emerging artist who has almost no visibility, into the music industry so that he can obtain successful opportunities. For this, an analysis of the environment, its competence, its capabilities and weaknesses, etc. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
115 p, 20.4 MB Videojuegos independientes : investigación del sector español y campaña de comunicación de Talespinner / Fernández-Pedrera Balsells, David ; Serra Leiva, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector de videojocs independents a Espanya és un molt competitiu en el qual, dia a dia, cauen en l'oblit sense pena ni glòria. Projectes passionals en els quals se solen invertir desenes de milers d'euros sense expectatives realistes d'un bon retorn d'inversió. [...]
El sector de videojuegos independientes en España es uno muy competitivo en el que, día a día, caen en el olvido sin pena ni gloria. Proyectos pasionales en los que se suelen invertir decenas de miles de euros sin expectativas realistas de un buen retorno de inversión. [...]
The indie gaming sector in Spain is a very competitive one in which, on a daily basis, these products are fast to fall into oblivion. Passion projects in which tens of thousands of euros are usually invested without actual expectations of a decent return on investment. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
92 p, 2.0 MB El videoclip musical como medio de reivindicación LGTB en la década de 1980 / Moner Gómez, Eric ; Castellanos Díaz, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El videoclip musical durant la dècada de 1980 es va convertir en un producte exitós de les indústries culturals gràcies a cadenes com MTV i la seva popularitat perviu fins avui. A més de la seva utilització com a canal de promoció musical, el format va plasmar l'aparició de noves identitats i estètiques queer i també la creixent estigmatització social del col·lectiu LGTB. [...]
El videoclip musical durante la década de 1980 se convirtió en un producto exitoso de las industrias culturales gracias a cadenas como MTV y su popularidad pervive hasta hoy. Además de su utilización como canal de promoción musical, el formato plasmó la aparición de nuevas identidades y estéticas queer y también la creciente estigmatización social del colectivo LGTB. [...]
Music videos during the 1980s became a successful product of the cultural industries thanks to networks such as MTV, and their popularity continues to this day. In addition to their use as a music promotion channel, the format reflected the emergence of new queer identities and aesthetics and, as well, the growing social stigmatization of the LGTB community. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
20.
113 p, 40.3 MB Cortometraje : "Última Oportunidad" / Adrover Xamena, Marina ; Arcos Quesada, Raúl ; Lista Ricco, Luna ; Riart Royo, Olga ; Torró Navarro, Sandra ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Per al treball de final de grau hem dut a terme la preproducció, producció i postproducció d'un curtmetratge. A través d'un guió original hem fet totes les labors necessàries per a la realització d'una peça audiovisual d'una manera el més professional possible. [...]
Para el trabajo de final de grado hemos llevado a cabo la preproducción, producción y postproducción de un cortometraje. A través de un guion original hemos ejecutado todas las labores necesarias para la realización de una pieza audiovisual de una manera lo más profesional posible. [...]
For our final degree project we did the preproduction, production and postproduction of a short film. Through an original script we did all the needed tasks to make an audiovisual piece in the most professional way possible. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  

Documents de recerca : 260 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.