Documents de recerca

Documents de recerca 17 registres trobats  anterior11 - 17  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
196 p, 4.1 MB Plan de negocio : Agencia de Comunicación basada en la figura del Community Management / Brime Sánchez, Rebeca ; Català Martínez, Patricia ; Cervantes Urbieta, Rosa Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent Treball Final de Grau consisteix en un Pla de Negoci per al desenvolupament i posada en marxa d'una agència de comunicació situada a Barcelona. Aquesta empresa es dedicarà a la millora de la comunicació d'empreses i influencers amb la finalitat última d'obtenir un major rendiment a nivell competitiu i econòmic. [...]
El siguiente Trabajo Final de Grado consiste en un Plan de Negocio para el desarrollo y puesta en marcha de una agencia de comunicación situada en Barcelona. Esta empresa se va a dedicar a la mejora de la comunicación de empresas e influencers con la finalidad última de obtener un mayor rendimiento a nivel competitivo y económico. [...]
The following Final Grade Work consists of a Business Plan for the development and start-up of a communication agency located in Barcelona. This company is going to dedicate itself to the improvement of the communication of companies and influencers with the final aim of obtaining a greater yield in competitive and economic level. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
12.
205 p, 2.8 MB Marcas de moda en las redes sociales : el poder de Instagram para generar engagement dentro de la comunidad / Rodríguez Castaño, Verónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les marques de moda han canviat les seves estratègies de comunicació amb l'arribada de les xarxes socials en general i d'Instagram en particular. No obstant això, les marques han trobat en aquesta xarxa una poderosa eina per guanyar engagement amb els seus seguidors.
Las marcas de moda han tenido que cambiar sus estrategias de comunicación con la llegada de las redes sociales en general e Instagram en particular. No obstante, las marcas han encontrado en esta red social una poderosa herramienta para ganar engagement con sus seguidores.
Fashion brands have had to change their communication strategies with the emergence of social networks and Instagram. However, brands have found in this social network a powerful tool to gain engagement with followers.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
13.
88 p, 4.8 MB Creació d'un pla de comunicació per una botiga online : Maid Sins / González Rupérez, Irina ; Badell Serra, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte podreu trobar com es fa un pla de comunicació per una botiga a la xarxa. En aquest cas, s'ha construït una botiga imaginària anomenada Maid Sins a través del procés de creació d'una empresa, i, a partir d'aquest punt s'ha elaborat el pla de comunicació.
En este proyecto podréis encontrar cómo se hace un plan de comunicación para una tienda en línea. En este caso, se ha creado una tienda imaginaria llamada Maid Sins, a través del proceso de creación de una empresa, y, a partir de ese punto se ha elaborado el plan de comunicación.
In this project you can find how to do a communication plan for an online shop. In this case, we have built an imaginary shop called Maid Sins, through a company creation process, and, from this point we have created this communication plan.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
14.
156 p, 34.9 MB Involved agency : Aproximación a la comunicación con influencers y cómo crear valor diferencial en un mercado publicitario emergente / Galí Gracia, Júlia ; Teixidor Pérez, Marina ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es pretén crear un model d'agència especialitzada en la comunicació amb influencers que aporti un valor afegit al mercat del màrqueting d'influència, mitjançant una aproximació a l'estat actual de la qüestió i una investigació de les principals agències d'influencers del mercat tant a nivell mundial com estatal, a partir de les quals es determinarà el valor diferencial d'aquest model d'agència; mitjançant la definició d'una cadena de valor i la creació d'una imatge de marca en conseqüència.
En este proyecto se pretende crear un modelo de agencia especializada en la comunicación con influencers que aporte un valor añadido al mercado del marketing de influencia, mediante una aproximación al estado actual de la cuestión y una investigación de las principales agencias de influencers del mercado tanto a nivel mundial como estatal, a partir de las cuales se determinará el valor diferencial de este modelo de agencia; mediante la definición de una cadena de valor y la creación de una imagen de marca en consecuencia.
This project aims to create a model agency specialising in communication with influencers that bring added value to the market of marketing influence through an approach to the current state of the issue and an investigation of the major influencer agencies of the market both worldwide as country level, from which the differential value of this agency model will be determined; by defining a value chain and creating a brand image accordingly.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
Estrategias de márqueting digital : Zara vs Mango / Gómez Lozano, Laura ; Entenza Rodríguez, Ana I., (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La següent investigació consisteix en un estudi comparatiu entre les estratègies de màrqueting digital de les empreses de moda espanyoles Zara i Mango. L'objectiu del treball és descobrir quins són els punts en comú i les diferències entre les formes de publicitar-se virtualment de totes dues empreses, mitjançant l'anàlisi d'aspectes com l'email màrqueting, el SEO i SEM, i amb especial atenció, les estratègies a xarxes socials (Facebook, Mango i Instagram).
La siguiente investigación consiste en un estudio comparativo entre las estrategias de marketing digital de las empresas de moda españolas Zara y Mango. El objetivo del presente trabajo es descubrir cuáles son los puntos en común y las diferencias entre la forma de publicitarse virtualmente de ambas empresas, analizando aspectos como el email marketing, el SEO y el SEM, y con especial atención, las estrategias en redes sociales (Facebook, Twitter e Instagram).
The following research is a comparative study of digital marketing strategies of Spanish fashion firms Zara and Mango. The purpose of the study is to discover the similarities and differences between the virtual advertising of both companies, analyzing aspects such as email marketing or SEO and SEM, and with a special focus on strategies at social media (Facebook, Twitter and Instagram).

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
16.
76 p, 8.2 MB eMMa / Casòliva Isern, Marc ; Grau Sala, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
2015
2 documents
17.
189 p, 18.1 MB El Impacto de Internet en los medios de comunicación y la industria del deporte / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, director ; Kennett, Christopher ; García Sedó, Ramón ; Cerezuela, Berta ; Blasco Gil, Jose Joaquín ; Centre d'Estudis Olímpics
Resultados de la investigación financiada por el Consejo Superior de Deportes en 2002 cuyo objetivo fue profundizar en cómo el consumo deportivo a través de la televisión e Internet afecta a la economía deportiva. [...]
The results of the research project funded by the Spanish National Sports Council in 2002, the aim of which was to examine, in depth, how the consumption of sport via television and the Internet impacts on the sports economy. [...]
Resultats de la recerca finançada pel Consejo Superior de Deportes l'any 2002 que va tenir com a objectiu aprofundir en com el consum esportiu mitjançant la televisió i Internet afecta l'economia esportiva. [...]

Bellaterra Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 2003  

Documents de recerca : 17 registres trobats   anterior11 - 17  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.