Documents de recerca

Documents de recerca 13 registres trobats  anterior11 - 13  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
48 p, 1.4 MB El Uso del humor en los contenidos publicitarios para redes sociales y su coherencia con los valores de marca / Trujillo Muñoz, Sebastián ; Lázaro, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb el creixement de les xarxes socials digitals i la constant recerca de contingut de valor
i entreteniment que exigeix el nou consumidor, diferents marques estan utilitzant cada vegada més l'humor com a eina en el seu missatge per als mitjans digitals, esperant aconseguir nivells de "viralitat", abast, freqüència, posicionament i fins i tot engagement més alts. [...]
Con el crecimiento de las redes sociales y la constante búsqueda de contenido de valor y entretenimiento que exige el nuevo consumidor, diferentes marcas están utilizando cada vez más el humor como herramienta en su mensaje para los medios digitales, esperando alcanzar niveles de "viralidad", alcance, posicionamiento e incluso engagement más altos. [...]

2013  
12.
64 p, 12.4 MB Análisis de la comunicación online de las marcas de moda de España : estudio de caso Mango / Romero Romero, Susana ; Lázaro, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb la revolució digital van apareixe noves eines informàtiques i plataformes q donen lloc a les jnteraccions en línea, com les xarxes socials i Blogs, aquestes han canviat la manera de comunicació entre les marques i les seves audiències. [...]
La revolución digital trae consigo nuevas herramientas y plataformas que dan lugar a interacciones Online, como Redes sociales y Blogs, éstas han cambiado la forma de comunicación entre las marcas y sus públicos. [...]

2013  
13.
24 p, 897.9 KB La legislación como condicionante en la creatividad : perspectiva de género y estereotipos / Chalá Mejía, Priscila ; Lázaro, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Entre los varios tópicos que rodean al ámbito publicitario, aquellos relacionados con el tratamiento de género, específicamente al femenino, a través de las representaciones de roles y estereotipos en las que, además, el cuerpo tiene especial relevancia, han determinado que la publicidad sea considerada como uno de los factores que refuerzan y fomentan la discriminación hacia las mujeres. [...]
Entre els diversos tòpics que envolten l'àmbit publicitari, aquells relacionats amb el tractament de gènere, específicament al femení, a través de les representacions de rols i estereotips en les que, a més, el cos té especial rellevància, han determinat que la publicitat sigui considerada com un dels factors que reforcen i fomenten la discriminació cap a les dones. [...]
Among the various issues surrounding the advertising field, some of them are related to the gender treatment, specifically women. Along with the representations of roles and stereotypes in which, in addition, the body has special relevance, have determined that the advertising is considered one of the factors that reinforce and encourage the discrimination against women. [...]

2011
4 documents

Documents de recerca : 13 registres trobats   anterior11 - 13  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
56 Lazaro, Patricia
56 Lázaro, Patricia
56 Lázaro, Patrícia
12 Lázaro, Patrícia,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.