Documents de recerca

Documents de recerca 20 registres trobats  anterior11 - 20  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
132 p, 2.9 MB De la realidad a la gran pantalla : Las ficciones basadas en hechos reales / Cano Soto, José Luis ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les ficcions basades en fets reals són un tipus de pel·lícules i sèries que, tot i tenir una certa rellevància en el panorama cinematogràfic, mai han gaudit d'un estudi precís que les defineixi com a categoria. [...]
Las ficciones basadas en hechos reales son un tipo de películas y series que, aunque tienen una cierta relevancia en el panorama cinematográfico, nunca han disfrutado de un estudio preciso que las defina como categoría. [...]
Fiction based on a true story are a kind of movies and series that, although they have quite relevance in the film scene, they have never been studied in a precise research that defines them as a category. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
12.
72 p, 1.5 MB Análisis del tratamiento de la inmigración en los medios de comunicación catalanes a partir de la aplicación del Código Deontológico del Consejo Audiovisual de Cataluña / Montiel Torres, Estefanía ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi es tracta d'una aproximació al tractament informatiu del col·lectiu immigrant. La incorporació relativament recent d'aquest fenomen a l'agenda informativa està plantejant una revisió d'aquelles pràctiques periodístiques incorrectes que fomenten les generalitzacions i estereotips. [...]
Este estudio constituye una aproximación al tratamiento informativo del colectivo inmigrante. La incorporación relativamente reciente de éste a la agenda informativa está planteando una revisión de aquellas prácticas periodísticas incorrectas que fomentan las generalizaciones y los estereotipos. [...]
This dissertation is an approach to the treatment of the news coverage in the topics related to immigrant people. The relatively recent incorporation of this group in the news agenda is making necessary a review of those bad journalistic practices that encourage generalizations and stereotypes. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
13.
138 p, 2.7 MB Tenemos que hablar : la transformación de las estrategias discursivas publicitarias televisivas bajo los efectos de la crisis / Martínez García, Lorena ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector publicitari ha estat dels més afectats per la crisi, especialment pel que fa al seu discurs. "Tenemos que hablar" centra el seu objecte d'estudi en les estratègies discursives publicitàries i tracta de descobrir, a través de l'anàlisi i posterior comparativa de spots, com la crisi ha afectat i transformat les mateixes. [...]
El sector publicitario ha sido de los más afectados por la crisis, especialmente en lo que a su discurso se refiere. "Tenemos que hablar" centra su objeto de estudio en las estrategias discursivas publicitarias y trata de descubrir, a través del análisis y posterior comparativa de spots, cómo la crisis ha afectado y transformado las mismas. [...]
The advertising industry has been one of the most affected by the crisis, specially when talking about the speech. "Tenemos que hablar" focuses on the advertising speech strategies and intends to find, through analysis and a comparison between TV spots, how has the crisis affected and transformed those strategies. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
14.
365 p, 19.9 MB La dona en l'activitat publicitària : la situació actual de les redactores publicitàries / Fernández Rodríguez, Patricia ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza la situació laboral actual de les redactores publicitàries a les agències de publicitat i la compara amb la dels redactors publicitaris per així trobar si hi ha diferències entre sexes i quines són, i si el fet de ser dona condiciona la projecció professional. [...]
Este trabajo analiza la situación laboral actual de las redactoras publicitarias en las agencias de publicidad y la compara con la de los redactores publicitarios para así encontrar si hay diferencias entre sexos y cuáles son, y si el hecho de ser mujer condiciona la proyección profesional. [...]
This project examines the current employment situation of women copywriter in advertising agencies and compares it with the situation of men copywriter to find if there are differences between sexes and which they are, and if the fact of being a woman conditions the professional projection. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
71 p, 3.2 MB El discurs publicitari de les marques en un context de crisi econòmica / Cosconera Clavé, Anna ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'actual crisi econòmica ha deixat un conjunt de conseqüències tant socials com econòmiques que no han deixat a ningú indiferent, incloses les marques. Per fer front a la davallada del consum, aquestes s'han vist obligades a desenvolupar noves estratègies comunicatives que passen per adaptar el seu discurs a aquesta nova realitat. [...]
La actual crisis económica ha dejado un conjunto de consecuencias tanto sociales como económicas que no han dejado a nadie indiferente, incluidas las marcas. Para afrontar el descenso del consumo, éstas se han visto obligadas a desarrollar nuevas estrategias comunicativas que pasan por adaptar su discurso a esta nueva realidad. [...]
Currently economic crisis has left a set of social and economic consequences that have not left anyone indifferent, including the brands. To face the consumption decline, they have been forced to develop new communication strategies to adapt their speech to this new reality. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
16.
94 p, 2.0 MB Masculinitats i ficció : el cas de Tomboy / Giral Aguirre, Leire ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La socialització dels individus es cimenta en un sistema patriarcal on la diferència biològica guiarà el desenvolupament social, sexual i identitari dels subjectes en el viatge de la vida. La masculinitat hegemònica és el referent del patriarcat, i ofereix una visió androcèntrica del món basada en les idees d'autoritat i lideratge que marginen les formes subalternes a l'hegemonia patriarcal. [...]
La socialización de los individuos se cimenta en un sistema patriarcal en el que la diferencia biológica guiará el desarrollo social, sexual e identitario de los sujetos en el viaje de la vida. La masculinidad hegemónica es el referente del patriarcado, y ofrece una visión androcéntrica del mundo basada en las ideas de autoridad y liderazgo que marginan las formas subalternas a la hegemonía patriarcal. [...]
The socialization of individuals is founded on a patriarchal system in which biological difference will guide the social, sexual and identity development of individuals in the journey of life. Hegemonic masculinity is the benchmark of patriarchy, and offers an androcentric worldview based on the ideas of authority and leadership that marginalize subaltern forms of patriarchal hegemony. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
17.
121 p, 20.3 MB Efectividad de los enlaces patrocinados en los resultados de búsquedas comerciales en smartphones / Pérez Cardona, Manuel ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment, els hàbits tecnològics dels usuaris són cada vegada més diferents a causa de la innovació. Entre aquests nous hàbits, el telèfon intel-ligent està tenint una repercussió molt gran. [...]
Actualmente, los hábitos tecnológicos de los usuarios son cada vez más diferentes debido a la innovación. Entre esos nuevos hábitos, el smartphone está teniendo una repercusión muy grande. Además de las ventajas que da al usuario, está ofreciendo a las empresas una nueva manera de comunicarse con los consumidores mediante diferentes tipos de publicidad, como son la publicidad en buscadores y contextual. [...]

2013  
18.
48 p, 1.4 MB El Uso del humor en los contenidos publicitarios para redes sociales y su coherencia con los valores de marca / Trujillo Muñoz, Sebastián ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb el creixement de les xarxes socials digitals i la constant recerca de contingut de valori entreteniment que exigeix el nou consumidor, diferents marques estan utilitzant cada vegada més l'humor com a eina en el seu missatge per als mitjans digitals, esperant aconseguir nivells de "viralitat", abast, freqüència, posicionament i fins i tot engagement més alts. [...]
Con el crecimiento de las redes sociales y la constante búsqueda de contenido de valor y entretenimiento que exige el nuevo consumidor, diferentes marcas están utilizando cada vez más el humor como herramienta en su mensaje para los medios digitales, esperando alcanzar niveles de "viralidad", alcance, posicionamiento e incluso engagement más altos. [...]

2013  
19.
64 p, 12.4 MB Análisis de la comunicación online de las marcas de moda de España : estudio de caso Mango / Romero Romero, Susana ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb la revolució digital van apareixe noves eines informàtiques i plataformes q donen lloc a les jnteraccions en línea, com les xarxes socials i Blogs, aquestes han canviat la manera de comunicació entre les marques i les seves audiències. [...]
La revolución digital trae consigo nuevas herramientas y plataformas que dan lugar a interacciones Online, como Redes sociales y Blogs, éstas han cambiado la forma de comunicación entre las marcas y sus públicos. [...]

2013  
20.
24 p, 897.9 KB La legislación como condicionante en la creatividad : perspectiva de género y estereotipos / Chalá Mejía, Priscila ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Entre los varios tópicos que rodean al ámbito publicitario, aquellos relacionados con el tratamiento de género, específicamente al femenino, a través de las representaciones de roles y estereotipos en las que, además, el cuerpo tiene especial relevancia, han determinado que la publicidad sea considerada como uno de los factores que refuerzan y fomentan la discriminación hacia las mujeres. [...]
Entre els diversos tòpics que envolten l'àmbit publicitari, aquells relacionats amb el tractament de gènere, específicament al femení, a través de les representacions de rols i estereotips en les que, a més, el cos té especial rellevància, han determinat que la publicitat sigui considerada com un dels factors que reforcen i fomenten la discriminació cap a les dones. [...]
Among the various issues surrounding the advertising field, some of them are related to the gender treatment, specifically women. Along with the representations of roles and stereotypes in which, in addition, the body has special relevance, have determined that the advertising is considered one of the factors that reinforce and encourage the discrimination against women. [...]

2011
4 documents

Documents de recerca : 20 registres trobats   anterior11 - 20  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Lazaro, Patricia
1 Lázaro, Pablo
2 Lázaro, Patricia
2 Lázaro, Patrícia
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.