Documents de recerca

Documents de recerca 230 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
207 p, 16.0 MB Creación de una startup : marketplace de alquiler de parkings particulares / Trota Donisa, Judit ; Valli Casado, Ana Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de fi de grau s'ha desenvolupat una startup relacionada amb el lloguer de pàrquings particulars des dels seus fonaments. Des del descobriment d'un nínxol de mercat fins al desenvolupament del seu pla màrqueting i de comunicació.
En este trabajo de fin de grado se ha desarrollado una startup relacionada con el alquiler de parkings particulares desde sus cimientos. Desde el descubrimiento de un nicho de mercado hasta el desarrollo de su plan marketing y de comunicación.
In this thesis we have developed a startup related to the rental of private parking from its foundations. From the discovery of a market niche to the development of its marketing and communication plan.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
12.
130 p, 3.9 MB Els cinc sentits de les marques : estudi de casos i proposta de rebranding / Tomsen Melero, Elia ; Enrique, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El neuromàrqueting obre un ampli ventall de possibilitats per arribar als consumidors de manera impactant i diferent de la competència. El present estudi analitza casos reals de l'aplicació del neuromàrqueting a la indústria tèxtil i proposa un rebranding d'un d'ells aplicant el màrqueting sensorial.
El neuromarketing abre un gran abanico de posibilidades para llegar a los consumidores de manera impactante y diferente de la competencia. El presente estudio analiza casos reales de la aplicación del neuromarketing en la industria textil y propone un rebranding de uno de ellos aplicando el marketing sensorial.
Neuromarketing opens a wide range of possibilities to reach consumers in an impactful way, making a difference between the competence. This study analyses the application of neuromarketing in real cases from the textile industry and proposes a rebranding for one of them by applying sensory marketing.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
13.
199 p, 24.0 MB Creación de una estrategia digital para una marca emergente de "slow fashion" / Sánchez Fernández, Sara ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball neix amb el propòsit d'impulsar, a través d'una estratègia digital, a una petita marca de "slow fashion" nascuda en plena pandèmia. Per a això, en el projecte es planteja el desenvolupament d'un pla de màrqueting que, després de dur a terme una recerca del sector i l'empresa, preveu la seva implementació a llarg termini a fi de garantir el desenvolupament.
El presente trabajo nace con el propósito de impulsar, a través de una estrategia digital, a una pequeña marca de "slow fashion" nacida en plena pandemia. Para ello, en el proyecto se plantea el desarrollo de un plan de marketing que, tras llevar a cabo una investigación del sector y la empresa, prevé su implementación a largo plazo para garantizar su desarrollo.
This project was born with the purpose of promoting, through a digital strategy, a small fashion brand born in the middle of the pandemic. To this effect, the project proposes the development of a marketing plan that, after carrying out an investigation of the sector and the company, foresees its long-term implementation in order to guarantee its development.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
14.
137 p, 11.0 MB ¿Por qué influyen los influencers? : los motivos que hacen que sigamos a microinfluencers de lifestyle en Instagram / Ramos Gómez, Paula ; Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han revolucionat la manera en la qual ens comuniquem i aquest context ha donat pas a la creació de noves professions com la figura del influencer, un líder d'opinió amb gran credibilitat sobre els usuaris que li segueixen en els seus perfils socials. [...]
Las redes sociales han revolucionado la manera en la que nos comunicamos y este contexto ha dado paso a la creación de nuevas profesiones como la figura del influencer, un líder de opinión con gran credibilidad sobre los usuarios que le siguen en sus perfiles sociales. [...]
Social Media have revolutionized the way we communicate, and this context has given way to the creation of new professions such as the figure of the influencer, an opinion leader with great credibility among users who follow him or her on their social profiles. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
51 p, 19.3 MB Tendencias de marketing en el sector moda y la creación de la revista 'Priestly's Project' / Juviñà Cáceres, Judith ; Jordan Avila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén analitzar les noves formes de comercialització de les marques de moda i exposar com les empreses del sector utilitzen les xarxes socials com a via publicitària. Un cop treballat el marc teòric, s'ha creat 'Priestly's Project, una revista basada a Instagram, el contingut de la qual és la comunicació de moda.
Este proyecto pretende analizar las nuevas formas de comercialización de las marcas de moda y exponer cómo las empresas del sector utilizan las redes sociales como vía publicitaria. Una vez trabajado el marco teórico, se ha creado 'Priestly's Project, una revista basada en Instagram cuyo contenido es la comunicación de moda.
This project aims to analyze the new ways of marketing fashion brands and expose how companies in the sector use social networks as an advertising channel. Once the theoretical framework has been worked out, 'Priestly's Project' has been created, a magazine based on Instagram whose content is fashion communication.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
16.
233 p, 4.3 MB Música, fans y redes sociales : estrategias promocionales de los álbumes BE y folklore en Twitter / González Franco, Clara ; Ribas Alcántara, Maria ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La popularitat de les xarxes socials entre el públic general ha provocat que una gran varietat de sectors es mobilitzin en aquests espais virtuals i facin ús d'ells per a anunciar productes i serveis. [...]
La popularidad de las redes sociales entre el público general ha provocado que una gran variedad de sectores se movilicen en estos espacios virtuales y hagan uso de ellos para anunciar productos y servicios. [...]
The popularity of social media among the general public has caused a wide variety of sectors to take part in these platforms and use them to advertise products and services. This study shows an analysis of the different official promotional techniques and strategies carried out on Twitter to promote the albums BE, by the South Korean group BTS, and folklore, by the American singer Taylor Swift, both published in 2020. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
17.
91 p, 3.4 MB Análisis y renovación del Plan de Comunicación de Amalgama Marketing / Cortès Vidal, Sílvia ; Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en l'auditoria i l'elaboració d'un pla de comunicació per l'empresa del sector de la publicitat Amalgama Marketing. Es duu a terme una anàlisi del sector i de la competència i es plantegen uns nous objectius comunicatius per ser implementats; en base a aquests objectius, es descriuen unes accions concretes. [...]
Este proyecto se basa en la auditoría y la elaboración de un plan de comunicación para la empresa del sector de la publicidad Amalgama Marketing. Se lleva a cabo un análisis del sector y de la competencia y se plantean unos nuevos objetivos comunicativos para ser implementados; en base a estos objetivos, se describen unas acciones concretas. [...]
This project is based on the auditing and communications plan to Amalgama Marketing advertising company. An analysis of the sector and competitors is carried out and new communicative goals are proposed to be implemented. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
18.
170 p, 4.0 MB Impacto del e-Tourism en España y México : estudio comparativo de la aplicación de las TIC en las empresas del sector turístico / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Llonch i Andreu, Joan, dir.
El turisme és una activitat socioeconòmica rica i variada que impregna la nostra societat global. El turisme digital és el suport digital de l'experiència turística. Aquest suport porta els viatgers a gaudir de diferents tipus d'experiències al llarg del recorregut turístic, podent identificar-se des que neix la inspiració de viatjar, durant l'estada i en tornar al seu origen, generant així una relació de fidelitat després del viatge . [...]
El turismo es una actividad socioeconómica rica y variada que impregna nuestra sociedad global. El turismo digital es el soporte digital de la experiencia turística. Dicho soporte lleva a los viajeros a disfrutar de diferentes tipos de experiencias a lo largo de su recorrido turístico, pudiendo identificarse desde que nace la inspiración de viajar, durante la estancia y al regresar a su origen, generando así una relación de fidelidad después del viaje. [...]
Tourism is a rich and varied socio-economic activity that permeates our global society. Digital tourism is the digital support of the tourism experience. This support leads travelers to enjoy different types of experiences throughout their tourist journey, being able to identify themselves from the moment the inspiration to travel is born, during the stay and upon returning to their origin, thus generating a relationship of loyalty after the trip. [...]

2022  
19.
95 p, 3.2 MB El màrqueting i la comunicació a l'Arxiu Municipal de Granollers: Nous reptes / Muro Gallart, Marina ; Carmaniu Mainadé, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
En aquest treball es fa un anàlisi del màrqueting i la comunicació actual a l'Arxiu Municipal de Granollers estudiant els punts forts i dèbils de les activitats, productes i canals de difusió que es porten a terme actualment en format presencial i virtual. [...]
En este trabajo se hace un análisis del márquetin y la comunicación actual en el Archivo Municipal de Granollers estudiando los puntos fuertes y débiles de las actividades, productos y canales de difusión que se llevan a cabo actualmente en formato presencial y virtual. [...]
In this work, an analysis is made of the marketing and current communication in the Municipal Archive of Granollers, studying the strengths and weaknesses of the activities, products and dissemination channels that are currently carried out in face-to-face and virtual format. [...]

2021
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
20.
42 p, 9.4 MB Pla de màrqueting digital / Busquests Morera, Aina ; Guerrero González, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
2022
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
2 documents

Documents de recerca : 230 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.