Documents de recerca

Documents de recerca 29 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
219 p, 17.1 MB Pla de màrqueting i comunicació per Campau / Campderà Albareda, Carla ; Valli Casado, Ana Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació per a la masia Campau, que es dedica al lloguer dels seus espais per a esdeveniments. En aquest projecte, es du a terme una anàlisi i una proposta per a millorar la comunicació de la masia i així, assolir els seus objectius.
Plan de marketing y comunicación para la masía Campau, que se dedica al alquiler de sus espacios para eventos. En este proyecto, se lleva a cabo un análisis y una propuesta para mejorar la comunicación de la masía y así, alcanzar sus objetivos.
A marketing and communication plan for a country house named Campau, which rents its space to hold events. This Project will carry out an analysis and draw up a proposal to improve the communication of Campau and thus achieve its objectives.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
12.
89 p, 4.4 MB Pla de màrqueting digital per la secció d'atletisme del Club Muntanyenc Sant Cugat / Ràfols Montiel, Mireia ; Guerrero González, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
El CMSC - Atletisme és el club d'atletisme de la ciutat de Sant Cugat. El públic al qual es dirigeix són els nens i nenes santcugatencs i de municipis propers que tenen una edat entre els 6 i 14 anys. [...]
2021
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
2 documents
13.
117 p, 3.0 MB Pot un anunci provocar orgasmes cerebrals? Anàlisi sobre la Resposta Sensorial Meridiana Autònoma (ASMR) com una eina del màrqueting emocional / Romero Güell, Janina ; González Corona, Francisco José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'ASMR (Resposta Sensorial Meridiana Autònoma), és una sensació de formigueig en la pell que normalment neix en el cuir cabellut i recorre tot el cos. En els darrers anys l'ASMR s'ha convertit en tot un fenomen a YouTube. [...]
El ASMR (Respuesta Sensorial Meridiana Autónoma), es una sensación de hormigueo en la piel que normalmente nace en el cuero cabelludo y recorre todo el cuerpo. En los últimos años el ASMR se ha convertido en todo un fenómeno en YouTube. [...]
ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), is a tingling sensation on the skin that normally starts on the scalp and travels throughout the body. In recent years, ASMR has become a YouTube phenomenon. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
14.
74 p, 3.4 MB Diseño y lanzamiento de la Aplicación de fitness Shape OU en el mercado chino / Yan, Zhu ; Cao, Yanyue ; Lu, Jingyi ; Zabala Lozano, Luis, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Objectius Amb el desenvolupament de la tecnologia d'Internet i la contínua expansió de les aplicacions de telèfons intel·ligents, la recerca d'un estil de vida saludable, actiu i saludable ha atret cada vegada més l'atenció dels xinesos. [...]
Objetivos Con el desarrollo de la tecnología de Internet y la continua expansión de las aplicaciones de teléfonos inteligentes, la búsqueda de un estilo de vida saludable, activo y saludable ha atraído cada vez más la atención de los chinos. [...]
Aims With the development of Internet technology and the continuous expansion of smartphone applications, the search for a healthy, active and healthy lifestyle has increasingly attracted the attention of the Chinese. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
15.
138 p, 3.7 MB InTime : Proyecto de aplicación móvil para controlar y reducir el desperdicio alimentario en el hogar / Garrido Brokate, Triana ; Izard Granados, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Espanya és el setè país de la Unió Europea on més es malgasten aliments. Cada any són desaprofitades 7,7 milions de tones de menjar, sent les llars les que aporten el major percentatge a aquesta problemàtica. [...]
España es el séptimo país de la Unión Europea en donde más se desperdician alimentos. Cada año son desaprovechadas 7,7 millones de toneladas de comida, siendo los hogares los que aportan el mayor porcentaje a esta problemática. [...]
Spain is the seventh country in the European Union where food is wasted the most. Every year 7. 7 million tons of food are wasted, with households being the largest contributors to problem in percentage terms. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
16.
114 p, 3.6 MB Paso a paso : la estrategia para que las empresas de restauración healthy en Barcelona logren visibilizarse y adquieran engagement de los consumidores / Niño González, Laura Carolina ; Muñoz Villalon, Maria Victoria ; Pellicer Cardona, Isabel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquest treball de fi de màster s'exposa una estratègia de màrqueting per obtenir una major visualització i adquirir engagement dels consumidors en el variat mercat de la restauració saludable a Barcelona. [...]
En este trabajo de fin de máster se expone una estrategia de marketing para obtener una mayor visualización y adquirir engagement de los consumidores en el variado mercado de la restauración saludable en Barcelona. [...]
In this master's thesis, a marketing strategy to obtain a greater visualization and engagement from the consumers in the varied market of healthy restaurants in Barcelona, is presented. This study arises, in the first place, from research about the motivations, preferences and behavior of city residents who's identify with healthy eating. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
17.
85 p, 3.0 MB Diseño e implementación de una app móvil : Happy Gapp / Evgenieva Todorova, Magdalena ; González Baeza, María ; Zabala Lozano, Luis, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest Treball Final de Màster té com a objectius idear i desenvolupar una aplicació mòbil que permet l'organització del temps lleure i la vida social dels usuaris mitjançant la proposta de plans personalitzats segons la seva agenda i disponibilitat. [...]
Este Trabajo Final de Máster tiene como objetivos idear y desarrollar una aplicación móvil que permite la organización del tiempo libre y la vida social de los usuarios mediante la propuesta de planes personalizados según su agenda y disponibilidad. [...]
This Master's Thesis aims to devise and develop a mobile application that allows the organization of users' free time and social life, by offering them personalized plans according to their schedule and availability. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
18.
86 p, 6.8 MB Spotify, gigante de la música en streaming, sigue sin beneficios constantes : plan de marketing y comunicación para conseguirlos / Palazón Villarino, Sara ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment (maig 2019), Spotify és el major servei de música en streaming del món amb més de 200 milions d'usuaris. És la referencia musical en el sistema d'implantació del concepte: "tenir música al moment a qualsevol lloc". [...]
Actualmente (mayo 2019), Spotify es el mayor servicio de música en streaming del mundo con más de 200 millones de usuarios. Es la referencia musical en el sistema de implantación del concepto: "tener música al momento y en cualquier lugar". [...]
Today (May 2019), Spotify is the world's largest streaming music service with more than 200 million users. It is the musical reference in the system of implantation of the concept "to have music at the moment and anywhere". [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
240 p, 6.2 MB Plan de Inbound Marketing para Yves Rocher / Tortajada Trullenque, Sandra ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'una campanya de Inbound Màrqueting per a la marca de cosmètics naturals Yves Rocher basada en dos pilars: màrqueting de continguts y social media marketing. Per a realitzar aquest projecte s'ha analitzat el context actual dels cosmètics naturals, la competència, la marca Yves Rocher i, finalment, s'ha creat un pla de màrqueting digital per aconseguir l'augment de la visibilitat online de la marca.
Desarrollo de una campaña de Inbound Marketing para la marca de cosméticos naturales Yves Rocher basada en dos pilares: marketing de contenidos y social media marketing. Para realizar este proyecto se ha analizado el contexto actual de los cosméticos naturales, la competencia de la marca, la marca Yves Rocher y, finalmente, se ha creado un plan de marketing digital para conseguir el aumento de la visibilidad online de la marca.
Development of an Inbound Marketing campaign for the natural cosmetics brand Yves Rocher based on two pillars: content marketing and social media marketing. In order to carry out this project we have analyzed the current context of natural cosmetics, brand competition, the Yves Rocher brand and, finally, a digital marketing plan has been created to increase the online visibility of the brand.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
20.
130 p, 46.3 MB Creativitat a l'espai públic : Anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient marqueting / García Jiménez, Marina ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i I'ambient marqueting, dos fenomens que s'han donat simultaniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essencia que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambient marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido vehículos de expresión similares, comparten parecidos dentro de la esencia que les confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 29 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.