Documents de recerca

Documents de recerca 108 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
14.6 MB La reflexió sobre la pràctica d'ensenyament del patrimoni cultural : estudi de cas d'una mestra d'educació primària / Callarisa Mas, Joan ; González-Monfort, Neus, dir. ; Santisteban, Antoni, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
La tesi doctoral La reflexió sobre la pràctica d'ensenyament del patrimoni cultural. Estudi de cas d'una mestra d'educació primària té la finalitat de descriure i interpretar el cas d'una mestra de primària que utilitza l'entorn i els seus elements patrimonials per treballar més que continguts a l'aula. [...]
La tesis doctoral La reflexión sobre la práctica de enseñanza del patrimonio cultural. Estudio de caso de una maestra de educación primaria tiene como objetivo describir e interpretar el caso de una maestra de educación primaria que utiliza el entorno y los elementos patrimoniales de éste para trabajar más contenidos en el aula. [...]
The doctoral thesis "Reflection on cultural heritage teaching practice. Case study of a Primary Education teacher" has the purpose to decribe and interpret the case study of a Primary Education teacher who uses the environment and cultural heritage elements to work more than content in classroom. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, setembre de 2019.  
12.
127 p, 3.5 MB NEMO: computational challenges in ocean simulation / Tintó Prims, Oriol ; Cortés Fité, Ana, dir. ; Acosta, Mario C., (Mario César) dir. ; Doblas-Reyes, Francisco Javier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius
Els oceans juguen un paper molt important modulant la temperatura de la Terra absorbint, emmagatzemant i transportant l'energia que ens arriba del sol. Entendre millor la dinàmica dels oceans pot ajudar a millorar les prediccions meteorològiques i a comprendre millor el clima, qüestions d'especial rellevància per la societat. [...]
The ocean plays a very important role in modulating the temperature of the Earth through absorbing, storing and transporting the energy that arrives from the sun. Better understanding the dynamics of the ocean can help us to better predict the weather and to better comprehend the climate, two topics of special relevance for society. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
13.
11 p, 669.5 KB Malware Detection with Machine Learning / Chamorro Fernández, Adrián ; Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Ante la necesidad de un método definitivo que pueda hacer frente a los hackers y su gran cantidad de ataques diarios, nace la idea de este proyecto, que se basa en utilizar la potencia de la inteligencia artificial como objetivo para conseguir mayor seguridad en los sistemas informáticos. [...]
Faced with the need to find a final method which deal with hackers and the huge daily number of attacks, it borns the idea of this project, which is based on use the power of artificial intelligence like a goal to get better security on computer systems. [...]
Davant la necessitat d'un mètode definitiu que pugui fer front als hackers i la seva gran quantitat d'atacs diaris, neix la idea d'aquest projecte, que es basa a utilitzar la potència de la intel·ligència artificial com a objectiu per a aconseguir major seguretat en els sistemes informàtics. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
14.
30 p, 628.1 KB Coteaching in Foreign Language Education (FLE). Contexts : a literature review / Boada González, Joan ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation conducts a literature review that explores the concept of coteaching, an innovative educational approach emerged over the last decades which stands as an efficient strategy not only to enhance students' academic performance but also to embody 21st century keystone values such as collaborative learning and inclusion. [...]
Aquest treball consisteix en una revisió de la literatura existent respecte el concepte de la docència compartida o coteaching, una metodologia innovadora que ha aparegut amb força durant els darrers anys i que es presenta com una estratègia eficaç no només per a millorar el rendiment acadèmic dels alumnes, sinó també per a integrar dos dels valors més importants en el context educatiu del segle XXI com són l'aprenentatge col·laboratiu i la inclusió. [...]

Juny 2020  
15.
10 p, 2.8 MB GNSS integrity & robustness tool / Becerra Hervás, Albert ; Egea-Roca, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Mobile applications are one of the main technologies of the present and future due to the incremental usage of the Smartphones. Many of these applications require being able to obtain the user location and thus, the concepts of integrity and robustness, which are referred to the quality of the satellite-based positioning methods results, are growing in importance. [...]
Les aplicacions mòbils són una de les principals tecnologies del present i del futur a causa de l'ús incremental dels Smartphones. Moltes d'aquestes aplicacions requereixen poder obtenir la ubicació de l'usuari i, per tant, els conceptes d'integritat i robustesa, referits a la qualitat dels resultats dels mètodes de posicionament basats en satèl·lit, són cada cop més importants. [...]
Las aplicaciones móviles son una de las principales tecnologías del presente y del futuro debido del uso incremental de los Smartphones. Muchas de estas aplicaciones requieren poder obtener la ubicación del usuario y, por tanto, los conceptos de integridad y robustez, referidos a la calidad de los resultados de los métodos de posicionamiento basados ​​en satélite, son cada vez más importantes. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
16.
347 p, 11.6 MB El Paper del tinkering en l'educació stem no formal / Simarro Rodríguez, Cristina ; Couso, Digna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Aquesta tesi analitza les característiques i potencialitats d'impacte, des de la perspectiva de pràctiques científiques i de l'enginyeria, d'una de les corrents que està guanyant més popularitat en l'àmbit de l'educació STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques, per les seves sigles en anglès): el moviment Maker. [...]
This thesis analyzes the characteristics and potentialities of impact, from the perspective of scientific and engineering practices, of one of the approaches that is gaining more popularity in the field of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education: the Maker movement. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
17.
194 p, 4.7 MB Development and application of analytical techniques for quality control of biologics and sterile pharmaceutical products / Saiz Balbastre, Sandra ; Llagostera Casas, Montserrat, dir. ; Calvo Torras, Ma. de los Ángeles, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia
El control microbiològic és essencial en la indústria farmacèutica ja que es tracta d'un indicador de la seguretat dels productes. Els mètodes microbiològics utilitzats a les companyies farmacèutiques per analitzar l'ambient del procés de fabricació així com els productes finals estan basats en mètodes de cultiu tradicional. [...]
Microbiological testing plays an essential role in the Pharmaceutical Industry as it is an indicator of safety in drug products. The microbiological methods used in the pharmaceutical companies for testing the environment of the manufacturing process as well as the final products are based on traditional culture methods. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
18.
58 p, 9.0 MB Classificar amb criteri : habilitats de classificació d'éssers vius i selecció de criteris a 1er d'ESO / Municio Samon, Guillem ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza els criteris de classificació que utilitza l'alumnat de 1er d'ESO a l'hora de classificar els éssers vius, així com l'evolució en l'ús d'aquests al llarg d'una unitat didàctica basada en la metodologia de l'Estudi de Cas, en un context museístic. [...]
2019  
19.
46 p, 1.5 MB El dibuix a classe de ciències : una eina modelitzadora i avaluadora / Martinez Martinez, Andrea ; Canet Pladevall, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el recurs del dibuix a la classe de ciències com a una potent eina modelitzadora i la coavaluació d'aquest dibuix com a eina d'aprenentatge. Les dades es van recollir en un institut públic de Santa Coloma de Gramenet. [...]
juny 2019  
20.
42 p, 1.1 MB Group Work in the English Classroom : Cooperative and Collaborative Learning / Ruiz Rubio, Angel ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this paper is to examine how students manage their roles when they work in groups on a task designed for cooperative (roles assigned) or collaborative (no roles assigned) learning. Apart from these two manners of learning, group work, per se, is also studied in order to observe what it has to offer. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és observar com els estudiants gestionen els seus rols quan treballen en grups de manera cooperativa (rols assignats) o col·laborativa (sense rols assignats). A més d'aquestes dues maneres d'aprendre, també s'estudia el treball en grup per observar què pot aportar. [...]

2019  

Documents de recerca : 108 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.