Documents de recerca

Documents de recerca 194 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
2.4 MB El impacto de la música pop de Asia Oriental en América Latina. Estudio de caso de Mayday (Taiwan-China) y Super Junior (Corea del Sur) en Argentina / Guerra, María del Valle ; Sáiz López, Amelia, dir. ; Beltrán, Joaquín, dir.
L'impacte de la música pop de l'Àsia Oriental a l'Amèrica Llatina. Estudi de cas de Mayday (Taiwan-Xina) i Super Junior (Corea del Sud) a Argentina L'objectiu d'aquesta recerca és l'anàlisi de la recepció de la música pop d'Àsia Oriental a l'Argentina com un estudi de cas on s'interrelaciona la globalització amb les indústries culturals i les seves conseqüències en les dinàmiques interculturals a causa de la seva influència i impacte en les audiències. [...]
El impacto de la música pop de Asia Oriental en América Latina. Estudio de caso de Mayday (Taiwan-China) y Super Junior (Corea del Sur) en Argentina El objetivo de esta investigación es el análisis de la recepción de la música pop de Asia Oriental en Argentina como un estudio de caso donde se interrelaciona la globalización con las industrias culturales y sus consecuencias en las dinámicas interculturales debido a su influencia e impacto en las audiencias. [...]
The Impact of East Asian Pop Music on Latin America. Case study of Mayday (Taiwan-China) and Super Junior (South Korea) in Argentina The objective of this investigation is to analyze the reception of East Asian pop music in Argentina as a case study that interrelates globalization and cultural industries and the consequences for intercultural dynamics due to their impact and influence on audiences. [...]

2022  
12.
151 p, 13.7 MB Cinc dècades de Jazz a Terrassa : una essència renovada / Garcia Giménez, Lara ; Vall Karsunke, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La ciutat de Terrassa ha esdevingut la capital del jazz a Catalunya des de l'auge del moviment a la dècada dels 70. Aquest reportatge narra les històries dels qui van començar a fer sonar l'estil a la ciutat de manera aficionada i van professionalitzar-lo amb esforç i passió per la música; i també dels joves que ara recullen els fruits de més de cinc dècades de jazz, en renoven l'essència i l'adapten als nous temps. [...]
La ciudad de Terrassa se ha convertido en la capital del jazz en Cataluña desde el auge del movimiento en la década de los 70. Este reportaje narra las historias de quienes empezaron a hacer sonar el estilo en la ciudad de manera aficionada y lo profesionalizaron con esfuerzo y pasión por la música; y también de los jóvenes que ahora recogen los frutos de más de cinco décadas de jazz, renuevan su esencia y lo adaptan a los nuevos tiempos. [...]
The city of Terrassa has become the capital of jazz in Catalonia since the rise of the movement in the 70's. This report tells the stories of those who spread the style in the city in an amateur way and professionalized it with effort and passion for the music; and also of the young people who are now reaping the fruits of more than five decades of jazz, renewing its essence and adapting it to the changing times. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
13.
75 p, 1.1 MB Les plataformes musicals: un nou model de prescripció i promoció / Asmarats Mir, Andrea ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es centra en l'impacte que ha sofert la ràdio fórmula musical com a sistema de prescripció a partir de l'aparició de les plataformes de streaming d'àudio i les conseqüències que han tingut en el seu públic objectiu. [...]
Este trabajo se centra en el impacto que ha sufrido la radio fórmula musical como sistema de prescripción a partir de la aparición de las plataformas de streaming de audio y las consecuencias que han tenido en su público objetivo. [...]
This research focuses on the impact that radio formula music has suffered as a prescriber system since the advent of audio streaming platforms and the consequences it has had on its main target. To fulfill this work, interviews with different actors of the sector have been carried out, as well as a research of primary and secondary sources.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
14.
61 p, 584.2 KB L'adequació de la formació musical del professorat generalista / Grau Jiménez, Maria ; Casals Ibañez, Albert, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
El qüestionament de la formació del professorat és quelcom recurrent i necessari per tal d'adaptar-se a la societat canviant en la qual vivim, especialment donada la velocitat a la qual ho està fent. [...]
La cuestión sobre la formación del profesorado es algo recurrente y necesario para poder adaptarse a la sociedad cambiante en la que vivimos, especialmente teniendo en cuenta la velocidad a la que lo está haciendo. [...]
Questioning how teachers' training is done is a recurring and necessary thing to do in order to adapt to the changing society in which we live, especially considering the speed at which it is doing it. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Educació Primària [1140]  
15.
65 p, 2.3 MB La importancia y el uso de la música en los materiales más usados para el aprendizaje del chino estándar como lengua extranjera / Román Romero, Lucas ; Masats, Dolors, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En l'escenari actual d'ensenyament del xinès mandarí com a llengua estrangera, ens trobem amb pocs elements que tinguin a veure amb un gran aspecte de qualsevol cultura: la música. L'objectiu principal del present treball és doble: d'una banda, respondre a la pregunta de si usar cançons a l'aula és benefi ciós per a l'aprenentatge del xinès mandarí o, si per contra, suposa simplement una despesa de temps que el personal docent ha d'assumir sota la seva pròpia responsabilitat i; d'altra banda, veure quin tipus de melodies s'utilitzen en les cançons per a nenis de YouTube i analitzar si segueixen melodies occidentals o xineses. [...]
在当前将汉语作为外语教学的情况下,我们发现有很少的研究和音乐相关,这对任何文化来说都是很 重要的一个方面。这项研究的主要目有两个:一是回答课堂上使用歌曲是否有利于学习普通话的问题,或者我们得出相反的结论,即如果这只是浪费时间,教师必须承担自己的责任;二是研究YouTube儿 歌使用了什么样的旋律,分析它们是西方旋律还是中国旋律。为此,我们进行了一次穿越不同声音和 语言的旅程,这些声音和语言构成了本次研究的理论框架和出发点。接下来,详细介绍了使用的方法 论,并给出了对汉语教材的分析。最后,我们得出了一些结论,并对整个研究所获得的结果进行了反 思。.
En el escenario actual de enseñanza del chino mandarín como lengua extranjera, nos encontramos con pocos elementos que tengan que ver con un gran aspecto de cualquier cultura: la música. El objetivo principal del presente trabajo es doble: por una parte, responder a la pregunta de si usar canciones en el aula es beneficioso para el aprendizaje del chino mandarín o, si por el contrario, supone simplemente un gasto de tiempo que el personal docente debe asumir bajo su propia responsabilidad y; por otra parte, ver qué tipo de melodías se utilizan en las canciones para niñes de YouTube y analizar si siguen melodías occidentales o chinas. [...]

2022
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]  
16.
325 p, 9.4 MB Polifonías de tradición oral en el Pacífico Mexicano : el repertorio para Cuaresma y Semana Santa en la comunidad nahua de Santa María de Ostula / Ruiz Caballero, Antonio ; Ayats Abeyà, Jaume, 1960-, dir.
Aquesta investigació aborda el repertori, fins ara desconegut, dels cants multipart o polifonies orals de la localitat de Santa María de Ostula, una comunitat d'ètnia nàhua a l'estat de Michoacán, a l'occident de Méxic. [...]
Esta investigación aborda el repertorio, hasta ahora desconocido, de cantos multipartes o polifonías orales en Santa María de Ostula, una comunidad de etnia nahua en Michoacán, al occidente de México. [...]
This research addresses the hitherto ignored repertoire of multipart singing or vocal polyphonies in Santa María de Ostula, a Nahua ethnic community located in Michoacán, in the west part of Mexico. [...]

2021  
17.
53 p, 1.6 MB Els usos seculars de la simbologia religiosa tradicional. El cas de Rosalía / López Martín, Marina ; Cardús i Ros, Salvador, 1954-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Tendim a separar la vida religiosa de la vida social quan parlem de societat moderna, però estem segurs de què hi ha una separació total d'aquesta societat i la religió? Molts cops utilitzem simbologia catòlica per expressar significats no religiosos, per tant no existeix tal separació. [...]
Tendemos a separar la vida religiosa de la vida social cuando hablamos de sociedad moderna, ¿pero estamos seguros de que hay una separación total de esta sociedad y la religión? Muchas veces utilizamos simbología católica para expresar significados no religiosos, por lo tanto no existe tal separación. [...]
We tend to separate religious life from social life when we talk about modern society, but are we sure that there is a total separation of that society and religion? We often use Catholic symbolism to express non-religious meanings, so there is no such separation. [...]

2021
Grau en Sociologia [819]
3 documents
18.
63 p, 981.2 KB Incorporating songs in the EFL classroom to discuss mental health. What are the effects on students' engagement and perceptions when songs are incorporated in first-Baccalaureate EFL speaking lessons addressing emotional competence? / López de Torre Chávez, Silvia ; Torras Vila, Berta, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Not only do songs play a pivotal role throughout people's lives, but also in the EFL classrooms for a myriad of years. This master's dissertation aims to analyze the effects on students' engagement and perceptions when songs are incorporated to discuss mental health in first-Baccalaureate EFL speaking lessons addressing emotional competence. [...]
Les cançons no sols juguen un important paper al llarg de la vida de les persones, sinó que també en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera al llarg dels anys. Aquest treball final de Màster té com a objectiu analitzar els efectes que té incorporar cançons, a l'hora de parlar sobre la salut mental, en la motivació dels estudiants i les percepcions d'aquests en una classe de speaking de primer de Batxillerat dirigida a la competència emocional. [...]
Las canciones no solo juegan un importante papel a lo largo de la vida de las personas, sino que también en la enseñanza del inglés como lengua extranjera durante muchos años. Este trabajo final de Máster tiene como objetivo analizar los efectos que tiene incorporar canciones, a la hora de hablar sobre la salud mental, en la motivación de los estudiantes y las percepciones de estos en una clase de speaking de primero de Bachillerato dirigida a la competencia emocional. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
19.
153 p, 3.2 MB "I Don't Believe In Beatles" : un análisis de la ruptura de The Beatles a través de su música en solitario / Sánchez Ruiz, Hugo ; Quitllet Magriñà, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén intentar entendre els motius que van portar a The Beatles, una de les agrupacions musicals més aclamades de segle XX per la crítica i el públic, a la seva separació definitiva el 1970. [...]
Este trabajo pretende intentar entender los motivos que llevaron a The Beatles, una de las agrupaciones musicales más aclamadas del siglo XX por la crítica y el público, a su separación definitiva en 1970. [...]
This work tries to understand the reasons that led The Beatles, one of the most acclaimed musical acts of the 20th century by critics and audiences, to its final breakup in 1970. The research analyzes a sample of solo songs by John Lennon, Paul McCartney and George Harrison, as well as archival journalistic material, with the aim of understanding the relationships and disputes between the different members of the band.

2021
Grau en Periodisme [971]  
20.
74 p, 1.3 MB Montseny, estat musical : l'escena generada a partir de Zeidun / Purgimon Serra, Pol ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Montseny és el bressol d'una de les escenes musicals més prolífiques dels últims vint anys a Catalunya. Aquest treball parteix de l'experiència dels Zeidun, la banda que va empènyer tot un moviment de músics, entitats i espais que ja formen part de la relitat cultural del massís. [...]
El Montseny es la cuna de una de las escenas musicales más prolíficas de los últimos veinte años en Catalunya. Este proyecto parte de la experiencia de Zeidun, la banda que instigó un movimiento de músicos, asociaciones y espacios que ya forman parte de la realidad cultural del macizo. [...]
Montseny is the cradle of one of the most prolific musical scenes of the last twenty years in Catalunya. This project starts from the experience of Zeidun, the band that instigated a movement of musicians, associations and places that are already part of the cultural reality of the massif. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 194 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.