Documents de recerca

Documents de recerca 58 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
117 p, 8.5 MB The View Magazine : creació de la marca, disseny i maquetació d'una revista de moda en paper / Planas Masó, Helena ; Badajoz Dávila, Carlos David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Fugint del model de revista mainstream, The View neix com un projecte editorial que vol rejovenir en lloc de rebutjar el model tradicional d'impressió, potenciant el valor exclusiu de la revista impresa. [...]
Huyendo del modelo de revista mainstream, The View nace como un proyecto editorial que desea rejuvenecer en lugar de rechazar el modelo tradicional de impresión, potenciando el valor exclusivo de la revista impresa. [...]
Fleeing the mainstream magazine model, The View was born as an editorial project that seeks to rejuvenate rather than reject the traditional printing model, enhancing the unique value of the printed magazine. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
12.
234 p, 48.8 MB Moda sostenible : "Compra menys i compra millor". Projecte documental sobre l'impacte de la indústria del fast fashion i la moda sostenible com a alternativa / Clarós Sidera, Eulàlia ; Lacalle Zalduendo, María Rosario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Moda sostenible: "Compra menys i compra millor" és un projecte de documental sobre l'impacte negatiu de la industria del fast fashion que domina el sector de la moda, on es presenta la moda sostenible i ètica com a alternativa de consum responsable. [...]
Moda sostenible: "Compra menos y compra mejor" es un proyecto de documental sobre el impacto negativo de la industria del fast fashion que domina el sector de la moda, donde se presenta la moda sostenible y ética como alternativa de consumo responsable. [...]
Sustainable fashion: "Buy less and buy better" is a documentary project about the negative impact of the fast fashion industry that rules over the fashion industry, and it introduces sustainable and ethical fashion as an alternative of responsible consumption. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
13.
69 p, 1.9 MB Creació d'una revista de moda digital : Passarel·la Magazine / Casadó Berga, Laia ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en la creació d'una revista en format digital, Passarel·la Magazine, especialitzada en la moda catalana en català. El sector de moda catalana està poc representat en els mitjans especialitzats i aquest és un dels motius pels quals neix aquesta publicació. [...]
Este trabajo se centra en la creación de una revista en formato digital, Passarel·la Magazine, especializada en la moda catalana en catalán. El sector de moda catalana está poco representado en los medios especializados y este es uno de los motivos por los cuales nace esta publicación. [...]
This project is focused on the creation of a digital magazine, Passarel·la Magazine, specialized in Catalan fashion in Catalan. The Catalan fashion area is poorly represented in specialized media and this is one of the reasons for the creation of this publication. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
14.
79 p, 2.3 MB Moda sostenible, moda circular. ¿Qué piensa el consumidor? ¿Y las grandes marcas? / Martín Rodríguez, María ; Roca Batlle, Mònica, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Este trabajo de fin de grado tiene como propósito conocer el concepto de moda sostenible, determinar el conocimiento y comportamiento de los consumidores de moda tradicional y moda sostenible y descubrir el punto de vista de algunos profesionales del sector textil con el objetivo de analizar los motivos por los cuales las empresas se involucran en dicha moda con el fin de comprender si consideran este modelo un compromiso ético o un factor pasajero con el que obtener mayores beneficios a partir de un elevado consumo usando este concepto como una estrategia para atraer a los consumidores. [...]
This final degree project aims to know the concept of sustainable fashion, determine the knowledge and behavior of consumers of traditional fashion and sustainable fashion and discover the point of view of some professionals in the textile sector with the aim of analyzing the reasons why companies are involved in such fashion in order to understand if they consider this model an ethical commitment or a passing factor with the one that obtains greater benefits from a high consumption using this concept as a strategy to attract consumers. [...]

2022
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
2 documents
15.
253 p, 22.2 MB Venus Magazine : producción de una revista de moda en papel y en digital / Lamas Feijóo, Andrea ; López García, Paula ; Pedraza López, Marta ; Sotoca Conca, Sandra ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Per al nostre Treball de Fi de Grau hem creat una revista de moda mensual anomenada Venus Magazine. La seva producció serà en paper i en digital. En els articles es tractaran temes de moda, tendència, bellesa i lifestyle. [...]
Para nuestro Trabajo de Final de Grado hemos creado una revista de moda mensual llamada Venus Magazine. Su producción será en papel y en digital. En los artículos se tratarán temas de moda, tendencias, belleza y lifestyle. [...]
For our Final Degree Project, we have created a monthly fashion magazine called Venus Magazine. Its production will be on paper, digital and, in addition, an App of the magazine. The articles will cover topics of fashion, trends, beauty and lifestyle. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
16.
204 p, 91.1 MB Creació, desenvolupament i disseny d'un projecte editorial: Revista de moda / Garanto Vallés, Alexandra ; Lleida Estradé, Anna ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament integral d'un projecte editorial de moda, des del seu plantejament com a proposta de negoci, fins al disseny gràfic, maquetació de la primera revista i estratègia de comunicació, per la seva possible immersió en el mercat editorial nacional. [...]
Desarrollo integral de un proyecto editorial de moda, desde su planteamiento como propuesta de negocio, hasta el diseño gráfico, maquetación de la primera revista y estrategia de comunicación, para su posible inmersión en el mercado editorial nacional. [...]
Comprehensive development of a fashion editorial project, from its approach as a business proposal, to the graphic design, layout of the first magazine and the proposal of a communication strategy, for its possible immersion in the national publishing market. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
17.
78 p, 27.7 MB Agencia Mano a Mano : creación de una agencia de comunicación corporativa dedicada al Lifestyle / De la Paz Vendrell, Marta ; Guiu Fernández-Hidalgo, Alba ; Ullod Pujol, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte és la creació de Mà a mà, una agència de comunicació corporativa especialitzada en moda i lifestyle i el seu pla de comunicació. Creativitat, confiança, comunicació, avantguarda i sostenibilitat són els seus valors. [...]
El presente proyecto es la creación de Mano a Mano, una agencia de comunicación corporativa especializada en moda y lifestyle y su plan de comunicación. Creatividad, confianza, comunicación, vanguardia y sostenibilidad son sus valores. [...]
This project is the creation of Mano a Mano, a corporate communication agency specialized in fashion and lifestyle and its communication plan. Creativity, trust, communication, innovation and sustainability are its values. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
18.
147 p, 8.3 MB JALEO magazine : ideación, producción y lanzamiento de una marca / Martí Hidalgo, Pere ; Resina Curado, Eduard ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El model de negoci generalista i la captivitat cap al mainstream que presenten les revistes de moda, el bon moment que està vivint la moda espanyola i els canvis que està patint el consumidor per conseqüència dels nous moviments socials; són la reason why que sustenta aquest projecte. [...]
El modelo de negocio generalista y la cautividad hacia lo mainstream que presentan las revistas de moda, el buen momento que está viviendo la moda española y los cambios que está sufriendo el consumidor por consecuencia de los nuevos movimientos sociales; son la reason why que sustenta este proyecto. [...]
The generalist business model and the captivity towards mainstream presented by fashion magazines, the good moment that Spanish fashion is living and the changes that the consumer is suffering as a result of the new social movements; are the reason why that support this project. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
281 p, 2.5 MB Towards a New Materialist Ontology of Clothing / Martach, Swantje ; Casacuberta, David, 1967-, dir. ; Jaques Pi, Jèssica, dir.
De fet, estem envoltats de molta més roba que persones. I de les persones que ens envolten, veiem més roba que pell. Per què estem tan convençuts que el que veiem són persones? Per tal de re-equilibrar les concepcions de sentit comú de el vestir ("clothing", definit aquí no com ho manifest, sinó com a relació humà/vestimenta), la tesi "Cap a una ontologia nova materialista del vestir" aspira a revelar l'equivalència immanent a aquest tipus de relació humà/cosa. [...]
De hecho, estamos rodeados de mucha más ropa que personas. Y de las personas que nos rodean, vemos más ropa que piel. ¿Por qué estamos tan persuadidos de que lo que vemos son personas? Con el fin de re-equilibrar las concepciones de sentido común del vestir ("clothing", definido aquí no como lo manifiesto, sino como relación humano/vestimenta), la tesis "Hacia una ontología nueva materialista del vestir" aspira a revelar la equivalencia inmanente a este tipo de relación humano/cosa. [...]
As a matter of fact, we are surrounded by many more clothes than people. And from the people surrounding us, we see more clothes than skin. Why are we thus so persuaded that what we see are people? In order to rebalance commonsense conceptions of the clothing (defined here not as the manifest thing, but as humans/clothes relation), the thesis "Towards a New Materialist Ontology of Clothing" aspires to disclose the equivalence immanent to this kind of human/thing relation. [...]

2020  
20.
133 p, 2.9 MB Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de les Generacions Z i Y amb la marca Patagonia a Espanya / Reventós Guisnet, Joana ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z i la Millenial (Y) amb la marca Patagonia a Espanya a través d'estratègies de comunicació. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" de la Generación Z y la Millenial (Y) con la marca Patagonia en España a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio de la industria de la moda sostenible y la marca Patagonia, y un estudio de la Generación Z y Millenial como grupos consumidores. [...]
This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain through communication strategies. To achieve this, I have conducted a study of the sustainable fashion industry and the brand Patagonia, and a study of the Generations Z and Y as consumers. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 58 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.