Documents de recerca

Documents de recerca 39 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
142 p, 28.7 MB Pla de comunicació per a Colors del Món / Olalla i Torruella, Judit ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte sorgeix d'un voluntariat a l'associació Colors del Món amb l'objectiu d'ajudar a la comissió de comunicació i sensibilització. A partir d'un anàlisi de les necessitats de comunicació es planteja un pla per donar a conèixer l'associació i millorar la seva imatge.
Este proyecto surge de un voluntariado en la asociación Colors del Món con el objetivo de ayudar a la comisión de comunicación y sensibilización. A partir de un análisis de las necesidades de comunicación se plantea un plan para dar a conocer la asociación y mejorar su imagen.
This project arises from a voluntary work at the association Colors del Món with the aim to help their commission of communication and awareness. From an analysis of the communication needs, a plan is outlined to make the association known and improve its image.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
12.
98 p, 1.4 MB La influència de la publicitat de cases d'apostes en un increment de la ludopatia / Ricart Vallès, Pere ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un context on les apostes espotives es troben al punt de mira en mitjans de comunicació i part de l'opinió pública, alguns sectors de la població, inclosos alguns partits polítics, situen la publicitat d'aquestes apostes com un dels aspectes més urgents a erradicar per combatre l'increment de jugadors d'atzar, sobretot online. [...]
En un contexto con las apuestas deportivas en el punto de mira de los medios de comunicación y parte de la opinión pública, algunos sectores de la población, incluidos algunos partidos políticos, sitúan la publicidad de estas apuestas como uno de los aspectos más urgentes a erradicar para combatir el incremento de jugadores de azar, sobretodo online. [...]
In a context where sports bets are targeted in the media and part of public opinion, some sectors of the population, including some political parties, place the advertising of these bets as one of the most urgent aspects of Eradicate to combat the increase of gamblers at random, especially online. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
13.
107 p, 22.2 MB DE PHOEBE PHILO A HEDI SLIMANE : análisis de la identidad y la imagen corporativa de Celine / Parellada Noguera, Cecilia ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A finals de 2017, Phoebe Philo va deixar el càrrec de Directora Creativa de Celine i, a principis de 2018, el seu lloc va ser ocupat per Hedi Slimane. En aquest treball es realitza una anàlisi comparativa de la identitat i la imatge corporativa de Celine per descobrir si el canvi de Director Creatiu ha repercutit en aquests dos aspectes de la marca.
A finales de 2017, Phoebe Philo dejó el cargo de Directora Creativa de Celine y, a principios de 2018, su puesto fue ocupado por Hedi Slimane. En este trabajo se realiza un análisis comparativo de la identidad y la imagen corporativa de Celine para descubrir si el cambio de Director Creativo ha repercutido en estos dos aspectos de la marca.
At the end of 2017, Phoebe Philo left the Creative Director position of Celine and, at the beginning of 2018, her position was occupied by Hedi Slimane. This research project is a comparative analysis of Celine's identity and brand image to discover if the change of Creative Director has affected these two aspects of the brand.

2019
Grau en Periodisme [971]  
14.
196 p, 5.4 MB Anàlisi del tractament informatiu dels trastorns mentals greus a la premsa i la influència dels mitjans de comunicació en la percepció social / Baró Codina, Alba ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca consta d'una anàlisi de les informacions a la premsa, per constatar la imatge dels trastorns mentals greus. També, d'un experiment a estudiants de la facultat de ciències de la comunicació per comprovar si els mitjans de comunicació modifiquen la percepció social en qüestions de salut mental. [...]
La recerca consta de un análisis de las informaciones en la prensa, para constatar la imagen de los trastornos mentales graves. También, de un experimento a estudiantes de la facultad de ciencias de la comunicación para comprobar si los medios de comunicación modifican la percepción social en cuestiones de salud mental. [...]
The research consist of an analysis of the innformation treatment in the press, to verify the image of serious mental disorders. Also, an experiment to the students of the faculty of communication to confirm if the media modify the social perception mental health issues. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
15.
122 p, 27.4 MB Disfunció narcotitzant en temps de xarxes socials / Vilaseca del Río, Carme ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball de recerca basat en la teoria de la disfunció narcotitzant de Lazarsfeld i Merton aplicada a la publicitat a través de xarxes socials, que s'ha volgut validar en joves de la ciutat de Manresa. [...]
Trabajo de investigación basado en la teoría de la disfunción narcotizante de Lazarsfeld y Merton aplicada a la publicidad a través de redes sociales, que se ha querido validar en jóvenes de la ciudad de Manresa. [...]
Research work based in Lazarsfeld and Merton's narcotizing dysfunction theory applied to advertising through social networks, which has been tested within youngsters living in Manresa. The extracted results show remarkable differences between small and big users: a major level of insensibility, translated in a menor reaction to social advertising impacts, is perceived among those who spend more time on social networks. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
16.
147 p, 4.7 MB Pla de comunicació de ZER : una fashion startup / Capella Paz, Elena ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte consisteix en l'elaboració d'un de pla de comunicació per ZER, una fashion startup nascuda l'any 2016 que, fins aleshores, no ha dedicat esforços en la comunicació de la marca. [...]
El presente proyecto consiste en la elaboración de un plan de comunicación para ZER, una fashion startup nacida el año 2016 que, hasta el momento, no ha dedicado esfuerzos en la comunicación de la marca. [...]
This project consists in the elaboration of a communication plan for ZER, a fashion startup born on 2016 that, up to now, has not dedicated efforts in the communication of the brand. In this project a depth analysis of the current situation of the communication of the company has been carried out, as well as a proposal of what the communication of the brand may be during the next year. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
17.
151 p, 26.5 MB Plan de Comunicación para Germans Balagué / Balagué Vallabriga, Claudia ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es basa en la creació d'un pla de comunicació per a la empresa Germans Balagué. Consta d'un anàlisis de l'entorn i un anàlisis de la empresa tant a nivell d'identitat com a nivell comunicacional. [...]
Este trabajo se basa en la creación de un plan de comunicación para la empresa Germans Balagué. Consta de un análisis del entorno y un análisis de la empresa tanto a nivel de su identidad como de su comunicación. [...]
This project is based on the creation of a Communication Plan for the company Germans Balagué. It is made by an environment analysis and a company analysis based in two levels, one for the company identity and another for the company communication. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
144 p, 10.4 MB Comunicació de crisi : el cas de Vueling Airlines / Tapia i Garcia, Guillem ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una crisi operativa com la que va patir Vueling l'estiu de 2016 pot tenir efectes molt negatius en la imatge i reputació corporativa d'una companyia. A través de la present investigació es tractarà de discernir si la companyia va dur a terme una gestió eficaç i eficient de la comunicació de la crisi. [...]
Una crisis operativa como la que sufrió Vueling el verano de 2016 puede tener efectos muy negativos en la imagen y reputación corporativa de una compañía. A través de la presente investigación se tratará de discernir si la compañía llevó a cabo una gestión eficaz y eficiente de la comunicación de crisis. [...]
An operational crisis like the one suffered by Vueling in the summer of 2016 can have very negative effects on the image and corporate reputation of a company. The present study will try to determine if the organization carried out an effective and efficient management of crisis communication. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
19.
88 p, 92.3 MB Sushifest : el festival de la comida que está de moda / Payeras Seguí, Marina Joana ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte que consisteix a desenvolupar una proposta sobre la creació d'un festival de sushi a Barcelona. Aquest festival és perfecte per a què les marques de la ciutat puguin promocionar-se al mateix temps que el seu públic passi una bona estona envoltat d'aquest aliment que està tan de moda. [...]
Proyecto que consiste en desarrollar una propuesta sobre la creación de un festival de sushi en Barcelona. Este festival es perfecto para que las marcas de la ciudad puedan promocionarse al mismo tiempo que su público pase un buen rato rodeado de este alimento que está tan de moda. [...]
Project that consists in the developement of a proposal on the creation of a festival of sushi in Barcelona. This festival is perfect for the brands of the city to promote themseves at the same time that his public have a great time surrounded of this aliment that is so fashionable. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
20.
135 p, 1.8 MB Les crisis 2.0 : Nous models de comunicació / Guich Lozano, Aida ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han comportat grans canvis a les nostres vides, impactant també a les empreses. Els usuaris poden compartir opinions sobre el seu servei, opinions que poden esdevenir crisis. L'objectiu principal és establir un model analític que permeti avaluar l'efectivitat de la comunicació de l'empresa durant la crisi. [...]
Las redes sociales han comportado grandes cambios en nuestras vidas, impactando también en las empresas. Los usuarios pueden compartir opiniones sobre su servicio, opiniones que pueden provocar crisis. [...]
Social networks have brought changes in our lives, impacting also on companies. Users can share opinions about their service, opinions that can cause crisis. The main objective is to establish an analytical model to evaluate the effectiveness of the company's crisis communication. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 39 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
6 Morató, Jordi
1 Morató, Jordi (Morató Bullido),
37 Morató, Jordi,
1 Morató, Josep
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.