Documents de recerca

Documents de recerca 55 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
100 p, 1.9 MB Auditoria dels protocols per aplicar perspectiva de gènere a les informacions i per a reformular la violència masclista als informatius de TV3 / Casarramona Fages, Núria ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de fi de grau s'ha analitzat el compliment dels protocols que TV3 va aplicar a la informació que emet a partir del gener del 2019. S'ha dut a terme una anàlisi dels Telenotícies Migdia i Vespre i de les tertúlies de Els Matins i +324. [...]
En este trabajo de fin de grado se ha analizado el cumplimiento de los protocolos que TV3 aplicó a la información que emite a partir de enero de 2019. Se ha llevado a cabo un análisis de los telediarios del mediodía y de la noche y de las tertulias de Els Matins y +324. [...]
In this final degree project, we have analyzed the compliance with the protocols that TV3 applied to the information it broadcasts from January 2019. We have analyzed the news in the noon and in the night and the social gatherings of Els Matins and +324. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
12.
111 p, 2.5 MB Audiència social, Twitter i informació televisiva: anàlisi dels programes d'informació matinals de la TDT generalista espanyola / Sierra Morales, Maria ; Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi analitza els programes d'informació en obert de la televisió generalista d'Espanya amb l'objectiu de determinar les seves estratègia a Twitter i en pantalla per apel·lar l'audiència social. [...]
Este estudio analiza los programa de información de la TDT en la televisión de España con el objetivo de determinar sus estrategias en Twitter y en pantalla con la finalidad de apelar a la audiencia social. [...]
This study analyses DTT information programmes on television in Spain in order to determine their strategies on Twitter and on screen to appeal the social audience. The research is carried out through an analysis of the viewing of the programs and the tweets emitted by these. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
13.
140 p, 5.0 MB Anàlisi de la recepció del programa informatiu InfoK en el context de la multiplicació de l'oferta televisiva en infants i adolescents / Font Ruiz, Joaquim ; Marín, Enric, 1956-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza, a partir d'enquestes i de la tècnica del grup de discussió, el consum del programa informatiu infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, per part d'infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. [...]
El presente trabajo analiza, a partir de encuestas y de la técnica del grupo de discusión, el consumo del programa informativo infantil de Televisió de Catalunya, InfoK, por parte de los niños i adolescentes de entre 6 i 15 años. [...]
The current study analyzes, based on a poll and the technique of the focus group, the consumption of informative children's program of Televisió de Catalunya, InfoK, by children and adolescents between 6 and 15 years. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
14.
12 p, 3.6 MB Analizador de notícias a partir de diferentes fuentes de información / Román Rodríguez, Diego Fernando ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En la actualidad, se ha incrementado de manera muy alarmante la difusión de desinformación y en muchos casos, la difusión de noticias tergiversadas de medios de comunicación, que a nuestro parecer, son fiables. [...]
Nowadays, the dissemination of misinformation has increased very alarmingly and in many cases, the dissemination of distorted news media that in our opinion, are reliable. The degree of Internet penetration, social networks and other types of digital information sources, have allowed the creation of a scenario in which it is very easy to misinform, influence public opinion and affect the integrity of people conditioned by economic or political interests. [...]
En l'actualitat, s'ha incrementat de manera molt alarmant la difusió de desinformació i en molts casos, la difusió de notícies tergiversades de mitjans de comunicació, que ens poden semblar ser fiables. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
15.
91 p, 15.9 MB Storytelling en 360º : el periodismo inmersivo / Vaz Álvarez, Martín ; Tejedor, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme immersiu és una nova forma de periodisme que abasta totes les possibilitats de la multimedialitat tant en qüestió de continguts com en les plataformes i dispositius en què es troba. [...]
El periodismo inmersivo es una nueva forma de periodismo que abarca todas las posibilidades de la multimedialidad tanto en cuestión de contenidos como en las plataformas y dispositivos en los que se encuentra. [...]
Immersive journalism is a new genre in journalism that covers all possibilities of multimediality both in terms of content, platforms and devices in which it can be found. The arrival of virtual reality has enabled new ways to produce stories in which the user has a first-person experience of the news, as it is now capable of being right in the middle of the story.

2018  
16.
95 p, 33.4 MB Fake News i la política catalana / Escaich i Folch, Gerard ; Vall, Toni, 1979-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La campanya presidencial de Donald Trump als Estats Units va posicionar les fake news en l'àmbit comunicatiu mundial. Aquest reportatge analitzarà la situació d'aquestes notícies falses dins del territori català i la influència en la celebració del referèndum de l'1 d'octubre del 2017 i les eleccions catalanes del 21 de desembre del mateix any. [...]
La campaña presidencial de Donald Trump en los Estados Unidos posicionó las fake news en el ámbito comunicativo mundial. Este reportaje analizará la situación de estas noticias falsas en el territorio catalán y la influencia en la celebración del referéndum del 1 de octubre y las elecciones catalanas del 21 de diciembre del mismo año. [...]
The concept: fake news appeared first during Donald Trump's presidency campaign and placed the term in the jornalistic world. This longform piece will analyze the situation these kind of news face in the Catalan territory considering the celebration of the 2017's 1st of October referendum and the Catalan elections held that same year. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]
2 documents
17.
255 p, 565.3 MB Tres relatos televisivos : el tratamiento informativo a través del uso de la imagen en los informativos de TVE, TVE Cataluña y TV3 durante la jornada el 1-O / Moreno Cobos, Lorena ; Hernández Gómez, Juan Bautista, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El passat 1 d'octubre va ser una jornada que va tenir una gran atenció mediàtica perquè es tractava d'una situació d'excepcionalitat política al país. Davant d'aquest fet, els mitjans de comunicació van incloure al seu sumari un conjunt d'imatges que explicaven el que estava passant. [...]
El pasado 1 de octubre fue una jornada que tuvo una gran atención mediática ya que se trataba de una situación de excepcionalidad política en el país. Ante este hecho, los medios de comunicación incluyeron en el sumario una serie de imágenes que explicaban lo que estaba pasando. [...]
The last 1st of October was a journey that had all the media attention because it was a unique political situation for the country. This fact made that the media included images in its summaries that explained all what was happening. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
18.
435 p, 4.1 MB Medios de comunicación iberoamericanos y agregadores de noticias : análisis a las ediciones de Google News Brasil, Colombia, España, México y Portugal / Cobos, Tania Lucía ; López, Manuel, 1949-, dir. ; Murciano, Marcial, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Esta tesis doctoral, de alcance exploratorio y descriptivo, se propuso como objetivo realizar un análisis de los medios de comunicación, con énfasis en los iberoamericanos, indexados en las ediciones de Google News Brasil, Colombia, España, México y Portugal, en aspectos como su identificación -cuántos y quiénes eran, y cuáles eran iberoamericanos-; su ubicación geográfica -país de origen-; sus cuotas de agregación de noticias -su visibilidad y rol de proveedores-; su empresa de medios propietaria -a quiénes pertenecían-; y las percepciones y experiencias sobre el agregador de noticias que tenían los editores en jefe, directores o propietarios de los medios iberoamericanos indexados es este. [...]
This doctoral research, of exploratory and descriptive scope, it was proposed as an objective to carry out an analysis of the news outlets, with an emphasis on Ibero-Americans, indexed in the editions of Google News Brazil, Colombia, Spain, Mexico and Portugal, in aspects such as their identification -how many and who they were, and which were Ibero- Americans; Their geographical location -country of origin-; Their news aggregation quotas -their visibility and role of suppliers-; Their proprietary media company -who they belonged to-; And the perceptions and experiences about the news aggregator that had the editors in chief, directors or owners of the Ibero-Americans news outlets indexed is this. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
19.
128 p, 2.2 MB Cultura audiovisual y el mensaje político en los medios informativos de la cadena televisica RT / Novozhilova, Anna ; Marín, Enric 1956- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La presente investigación se centra en el análisis de los titulares y partes relevantes de los informativos de la cadena televisiva RT desde dos perspectivas: política y artística. Con el fin de determinar el mensaje político y entender si RT es una "máquina propagandística" del Kremlin, se aplica el análisis critico del discurso a los informativos y las conclusiones se basan en las ideas elaboradas por Teun Van Dijk en sus obras principales. [...]
La present investigació es centra en l'anàlisi dels titulars i parts rellevants dels informatius de la cadena televisiva RT des de dues perspectives: la política i l'artística. Amb l'objectiu de determinar el missatge polític i entendre si RT és una "màquina propagandistica" del Kremlin, s'aplica l'anàlisi crítica del discurs als informatius i les conclusiones es basen en les idees elaborados per Teun Van Dijk en la seva proposta d'anàlisi crítica del discurs periodistic. [...]
The present study focuses on the analysis of the headlines and relevant sections of the news program broadcasted on the television network RT and is framed by two perspectives: political and artistic. [...]

2017  
20.
134 p, 4.2 MB El tractament informatiu de les Primaveres Àrabs a les Xarxes Socials. Els casos de Tunísia i d'Egipte / Tor Hidalgo, Clara ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar el tractament informatiu de les Primaveres Àrabs a Twitter i Youtube durant la primera setmana de protestes a Egipte i Tunísia. Com a segon objectiu, es vol determinar el grau de rellevància que van tenir-hi i posteriorment, es vol constatar si els valors tradicionals relacionats amb l'ètica periodística són presents als missatges abocats en aquestes xarxes. [...]
El objetivo principal de este trabajo es analizar el tratamiento informativo de las Primaveras Árabes en Twitter y YouTube durante la primera semana de protestas en Egipto y Túnez. Como segundo objetivo, el presente trabajo pretende determinar el grado de relevancia que tuvieron las redes durante las sublevaciones y posteriormente, se quiere constatar si los valores tradicionales relacionados con la ética periodística están presentes en los mensajes vertidos en estas redes. [...]
The main aim of this work is to analyse the information treatment of the Arab Springs on Twitter and YouTube during the first week of protests in Egypt and Tunisia. The second objective tries to determine the degree of relevance that Social Media had during the uprisings and verify if the traditional values related to journalistic ethics are present in the messages sent in these networks. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 55 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.