Documents de recerca

Documents de recerca 21 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
12 p, 1.5 MB Ninja Runner / Clemente Rodríguez, Xavier ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Ninja runner es un proyecto que tiene como finalidad desarrollar una aplicación para dispositivos Android, siguiendo las fases de creación de videojuegos de principio a fin. Para su realización, se ha utilizado el entorno de programación Unity 4. [...]
Ninja runner is a project that aims to develop an application for Android devices, into following the phases of the videogame creation process from beginning to end. In regard to its creation, the programming environment that was used is Unity 4. [...]
Ninja Runner és un projecte que té com a finalitat desenvolupar una aplicació per a dispositius Android, seguint les fases de creació de videojocs de principi a fi. Per a la seva realització, s'ha utilitzat l'entorn de programació Unity 4. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
12.
10 p, 900.1 KB Aplicació mòbil que utilitza l'algoritme ASM per resoldre la constància de color / Garcia Altimiras, Jordi ; Parraga, Carlos Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El cervell humà és capaç de mantenir el color dels objectes encara que variï la il·luminació. Aquest procés s'anomena constància de color (Colour constancy). En aquest treball s'ha agafat un algoritme que intenta emular el cervell humà per resoldre la constància de color de manera senzilla i automàtica, anomenat "Adoptive Surround Modulation" o "ASM" i s'ha adaptat, prèviament en Matlab, a Android amb l'ajuda de la llibreria OpenCV perquè es pogui utilitzar en dispositius mòbils com ara un telèfon mòbil o un "tablet", sempre hi quan tingui Android de sistema operatiu.
The human brain is capable of maintining the colour of objects even if the illumination changes. This procces is called Colour constancy. In this project we choose and algorithm, named Adapative Surround Modulation or ASM, that tries to emulate the human brain to solve colour constancy easly and automatic and we adapted it to Android, previously in Matlab, with hellp of OpenCV library so it could be used in portable devices such as mobile devices or tablets if they have Android as operating system.
El cerebro humano es capaz de mantener el color de los objectos aunque se cambie la iluminación. Este proceso se llama constancia de color (Colour constancy). En este proyecto hemos cogido un algoritmo que intenta emular el cerebro humano para resolver la constancia de color de manera senzilla y automática, llamado "Adaptative Surround Modulation" o "ASM" y se ha adaptado, previamente en Matlab, en Android con la ayuda de la librería OpenCv para que se pueda utilizar en dispositivos móviles como un teléfono móvil o una "tablet", siempre que su sistema operativo sea Android.

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
13.
12 p, 4.0 MB Estética computacional aplicada a la industria automotriz / Crego Quirante, José Luis ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; López Peña, Antonio M., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La industria automotriz está cada vez más capacitada para ofrecer a sus clientes vehículos que no sólo cumplen con las prestaciones necesarias sino que también resultan estéticamente atractivos para el comprador. [...]
The automotive industry is increasingly able to offer its customers vehicles that not only meet the required performance but are also aesthetically attractive to the buyer. This is a very broad field and little explored since the characteristics of a vehicle that make it aesthetically appealing are many and the variety of tastes of the customers as well. [...]
La indústria automotriu està cada vegada més capacitada per a oferir als seus clients vehicles que no només compleixen amb les prestacions necessàries sino que també resulten estèticament atractius per al comprador. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
14.
12 p, 1.9 MB La ciudad del zombie comilón / Díez García, Juan ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La ciudad del zombi comilón es un videojuego Arcade de dos dimensiones que crea una sensación de falso 3D. Para su creación se ha llevado a cabo una metodología Agile. Esto es debido a que para lograr la diversión en un juego se necesita bastante feed-back de jugadores. [...]
La ciudad del zombie comilón is a project based on the development of a two-dimensional arcade video game creating a false 3D feel. In order to carry out this project, a hybrid methodology between Scrum and Agile has been used, this is because for a game to be fun, you need enough feedback from players. [...]
La ciudad del zombi comilón és un videojoc Arcade de dos dimensions que crea una sensació de fals 3D. Per la seva creació s'ha portat a terme una metodologia Agile. Això es degut a que per obtenir la diversió en un joc es necessita bastant feed-back de jugadors. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
15.
14 p, 1.6 MB Diseño y desarrollo de un selector de colores y un calibrador de monitor para plataforma web / García-Sánchez, Alejandro ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Diseño y desarrollo de un calibrador de monitor y una paleta o selector de colores en plataforma web. El calibrador utiliza el "Gamma correction method developed by Xiao et al". Este método nos permite hacer uso de un observador para calibrar el monitor sin necesidad de utilizar dispositivos externos como un medidor fotométrico. [...]
The calibrator uses Gamma correction method developed by Xiao et al" (5). This method allows us to use an observer to calibrate the monitor without using external devices such as a photometric device. [...]
Disseny i desenvolupament d'un calibrador de monitor i una paleta o selector de colors en plataforma web. El calibrador utilitza el "Gamma correction method developed by Xiao et al". Aquest mètode ens permet fer ús d'un observador per calibrar el monitor sense necessitat d'utilitzar dispositius externs com un mesurador fotomètric. [...]

2016-02-10
Enginyeria Informàtica [958]  
16.
8 p, 1.2 MB Experimentación psicofísica y calibración de un modelo computacional del sistema visual humano / Montoro Vargas, Carlos ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este artículo describe el desarrollo de un software para generar estímulos visuales psicofísicos que muestran fenómenos de inducción cromática. Dichos estímulos se utilizarán en observadores humanos con la finalidad de obtener respuestas experimentales para calibrar el modelo computacional CIWaM[1]. [...]
This article describes a software thought to generate psychophysical visual stimuli showing chromatic induction phenomena. Those stimuli will be used in human observers to get experimental responses which will be used to calibrate the computational model CIWaM[1]. [...]
Aquest article descriu el desenvolupament d'un software per generar estímuls visuals psicofísics que mostren fenomens d'inducció cromàtica. Aquests estímuls s'utilitzaran en observadors humans amb la finalitat d'obtenir respostes experimentals per calibrar el model computacional CIWaM[1]. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
17.
8 p, 958.7 KB Solució a la gestió de pinyes de les colles castelleres mitjançant una aplicació mòbil / Bisbe Cerveto, Aureli ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La cultura tradicional resulta quasi impermeable a les noves tecnologies, i quan aquestes aconsegueixen obrir-se pas, tots es pregunten perquè no han arribat abans. A les colles castelleres, per muntar les "pinyes", la base que aguanten els castells, es requereix un gran volum de persones, que van col·locades amb gran precisió, aquesta col·locació es realitza de la mateixa manera que 200 anys enrere, en aquest article es presenta una proposta d'actualització a les noves tecnologies per tal d'optimitzar la gestió de tal volum de gent. [...]
Traditional culture is almost out of reach for new technologies, and when they get there everyone asks themselves why never thought about it before. In Human Castles groups, to make the "pinyes", the bases made at the floor level of human castles holding them, require a huge volume of human beings, strategically placed, this location is made following a method that no one has ever changed for 200 years, in this article we introduce the proposal of an update for new technologies to optimize the management of such big amount of people. [...]
La cultura tradicional resulta casi impermeable a las nuevas tecnologías, y cuando estas consiguen abrirse paso, todos se preguntan porque no han llegado antes. En las collas castelleres, para realizar las "pinyes", las bases que aguantan los castells, se requiere un gran volumen de personas, que van colocadas con precisión, esta colocación se realiza de una forma que no ha variado en 200 años, en este artículo se presenta propuesta de actualización a las nuevas tecnologías para optimizar las gestiones de dicho volumen de gente. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
18.
12 p, 933.7 KB Establiment d'una mètrica per mesurar la diferència d'imatges / Hernández Juárez, Dani ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es presenta una nova mètrica basada en [1], afegint l'assimilació de luminància i efectes de contrast que inclouen atributs psicofísics i psicològics coneguts del sistema visual del primat, amb la contribució del model CIWaM de Xavier Otazu et al [2], [3], que són les suposicions relacionades amb la freqüència espacial i el contrast d'entorn. [...]
Se presenta una nueva métrica basada en [1], añadiendo la asimilación de luminancia y efectos de contraste que incluyen atributos psicofísicos y psicológicos conocidos del sistema visual del primate, con la contribución del modelo de CIWaM de Xavier Otazu et al [2], [3], que son las suposiciones relacionadas con la frecuencia espacial y el contraste del entorno. [...]
A new metric is presented based on a previous metric [1], we add brightness assimilation and constrast effects that include known psychophysical and physiological attributes of the primate visual system, with the contribution of CIWaM model Xavier Otazu et al [2], [3], they are assumptions related to the spatial frequency and the contrast surround energy. [...]

2014-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
19.
10 p, 1.1 MB Exploració computacional i psicofísica de l'origen de les categories del color / Parareda Fortuny, Aleix ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest article presenta un estudi sobre l'origen de les categories del color tan perceptualment com computacionalment. A partir d'un estudi previ que s'explica de manera detallada en el cos d'aquest article, s'ha generat un model computacionalment capaç d'assignar a cada punt d'una imatge la seva pertinença a cada una de les onze categories definides per B. [...]
Este artículo presenta un estudio sobre el origen de las categorías del color tanto perceptualmente como computacionalmente. A partir de un estudio previo que se explica de forma detallada en el cuerpo de este artículo, se ha generado un modelo computacionalmente capaz de asignar a cada punto de una imagen su pertinencia a cada una de las once categorías definidas por B. [...]
This paper presents a study about the origin of both perceptual and computational color categories. This paper is based on a previous study explained in detail in the body of this article. The study presented on this paper has generated a computational model capable of assigning each point of an image to the category it belongs based on eleven defined by B. [...]

2014-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
20.
8 p, 642.0 KB Exploració computacional de fotografies per trobar l'origen de les categories de color / Rey Richart, Eric ; Pàrraga, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest article descriu l'anàlisi realitzat sobre un conjunt d'imatges representatives del medi ambient visual de l'ésser humà per tal de verificar si l'estructuració de les categories de color és deguda a la distribució dels colors en el medi ambient visual. [...]
Este artículo describe el análisis realizado sobre un conjunto de imágenes representativas del medio ambiente visual del ser humano para verificar si la estructuración de las categorías de color es debida a la distribución de los colores en el medio ambiente visual. [...]
This article describes the analysis performed on a set of representative images of the visual environment of the human to check if the structure of the categories of color is caused by the distribution of colors in the visual environment. [...]

2014-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 21 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
12 Parraga, Alejandro,
12 Pàrraga, Alejandro,
12 Párraga, Alejandro,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.