Documents de recerca

Documents de recerca 22 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
117 p, 1.9 MB Audiències del segle XXI : noves maneres de conèixer-les i de complaure-les / Parayre Cañameras, Marc ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu conèixer quines són les audiències actuals del segle XXI i com els mitjans de comunicació, sobretot els diaris digitals, adapten o canvien els seus continguts i la seva narrativa per complaure-les. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conocer cuáles son las audiencias actuales del siglo XXI y como los medios de comunicación, sobre todo los diarios digitales, adaptan o cambian sus contenidos y su narrativa para complacerlas. [...]
This academic research aims to know the results of the current 21st century audiences and how the media, especially digital newspapers, adapt or change their content and narrative to please them. To achieve this, interviews have been conducted with audience managers from five different media outlets of the country.

2021
Grau en Periodisme [971]  
12.
101 p, 1.2 MB Indústries culturals i l'entorn digital a Catalunya : nous reptes? El cas del servei públic audiovisual / García Hernández, Paula ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mercat cultural i comunicatiu s'ha transformat amb l'entorn digital. Aquest estudi es planteja com a primer objectiu saber quins són els principals reptes que una part de les indústries culturals catalanes ha d'enfrontar en aquest entorn i, en segon terme, si els reptes són realment nous o no. [...]
El mercado cultural y comunicativo se ha transformado con el entorno digital. Este estudio se plantea como primero objetivo saber cuáles son los principales retos que una parte de las industrias culturales catalanas tiene que enfrentar en este entorno y, en segundo término, si los retos son realmente nuevos o no. [...]
The cultural and comunications market has been transformed with the digital environment. The first objective of this study is to find out what the main challenges are for some of the Catalan cultural industries to face in this environment and, secondly, whether the challenges are really new or not. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
13.
76 p, 4.5 MB Creació d'un magazín digital sobre reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics / Freixenet Manent, Gemma ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de la creació d'un projecte empresarial sobre un magazín digitals de reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics que expliquen històries que passen al nostre voltant, donant visibilitat a temàtiques d'actualitat i de no-actualitat. [...]
El proyecto trata de la creación de un proyecto empresarial sobre un magacín digital de reportajes audiovisuales, radiofónicos y fotográficos que cuentan historias que pasan a nuestro alrededor, dando visibilitadad a temáticas de actualidad y de no-actualidad. [...]
The project is about the creation of a business project of a digital magazine of audiovisual, radio and photograpic reports that tell stories that happen aroound us, giving visibility to current and non-current issues. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
14.
90 p, 829.6 KB Sexualización de menores en TikTok : ¿qué papel tienen las familias? / Flamit Úbeda, Ana Belén ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La sexualització infantil s'ha estés a noves plataformes com TikTok, una xarxa social emergent entre els més joves. L'objectiu de l'estudi és analitzar aquest fenomen i desenvolupar algunes recomanacions d'alfabetització digital per a les famílies. [...]
La sexualización infantil se ha extendido a nuevas plataformas como TikTok, una red social emergente entre los más jóvenes. El objetivo del estudio es analizar este fenómeno y desarrollar algunas recomendaciones de alfabetización digital para las familias. [...]
Child sexualization has spread to new platforms such as TikTok, an emerging social network among young people. The aim of the study is to analyze this phenomenon and develop some digital literacy recommendations for families. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
15.
96 p, 15.0 MB Plan de negocio de la revista de moda "Attico" / Corominas Rodríguez, Clàudia ; Quitllet Magriñà, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es basa en la creació d'un pla de negoci d'Attico, una revista, especialment de caràcter digital, que aporta una visió sofisticada a la dona moderna. Les seves pàgines estan plenes de moda, cultura, bellesa, viatges, art, últimes tendències . [...]
Este trabajo se basa en la creació de un plan de negocio de Attico, una revista, especialmente de crácter digital, que aporta una visión sofisticada a la mujer moderna. Sus páginas esán repletas de moda, cultura, belleza, viajes, arte, últimas tendèncias . [...]
This project is about the busines plan of Attico, a magazine, especially of a digital nature, that brings a sophisticated vision to modern women. Its pages are full of fashion, culture, beauty, travel, art, latest trends . [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
16.
96 p, 2.8 MB Amplificación y cobertura de un perfil social en Instagram / Castillo Gutiérrez, Guillermo ; Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment, el fenómen 'influencer' ha provocat la proliferació d'aquest tipus de perfils a les diferents xarxes socials. Els influencers són percebuts com una nova estratègia de màrketing digital, en la que ells, com a nexe, posen en contacte les marques amb els consumidors. [...]
El fenómeno 'influencer' ha provocado hoy en día la proliferación de este tipo de perfiles en las redes sociales. Los influencers se perciben como una novedosa estrategia de márketing digital, en la que ellos son el nexo que pone en contacto las marcas con los consumidores. [...]
The 'Influencer' fact has caused the fast growth of this kind of profiles in the Social Media. The influencers are a brand new marketing strategy where they act as a link between the brands and the consumers. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
17.
68 p, 660.1 KB La viabilidad de los modelos de pago en la prensa digital española : las motivaciones de los jóvenes para pagar por los contenidos informativos digitales / Campmany Cívico, Adrià ; Ferrer, Iliana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació analitza la viabilitat dels models de pagament a la premsa digital espanyola i les motivacions que porten els joves a pagar pels continguts informatius digitals. A través de la tècnica metodològica qualitativa dels focus groups, es va explorar com la premsa digital espanyola pot respondre les necessitats d'aquest sector poblacional. [...]
La presente investigación analiza la viabilidad de los modelos de pago en la prensa digital española y las motivaciones que llevan a los jóvenes a pagar por los contenidos informativos digitales. A través de la técnica metodológica cualitativa de los focus groups, se exploró cómo la prensa digital española puede responder a las necesidades de este sector poblacional. [...]
This research analyses the viability of the payment models in the Spanish digital press and the motivations that lead young people to pay for digital news content. Through the qualitative methodological technique of focus groups, it was explored how the Spanish digital press can respond to the needs of this population sector. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
18.
109 p, 4.1 MB Proposta de millora de les cartografies interactives i la seva inclusió en l'entorn del periodisme digital de viatges / Bertran Bonàs, Laia ; Ortín Andrés, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca porta a terme una introducció en la matèria de les cartografies interactives de les capçaleres digitals especialitzades en viatges. A partir d'aquí, s'analitzen cartografies de set publicacions i es presenta una conclusió sobre el panorama actual pel que fa a la matèria estudiada, donant pas a la part més pràctica del treball: l'elaboració d'un seguit de propostes de millora de les cartografies interactives i la seva inclusió en les capçaleres digitals especialitzades en viatges.
Esta investigación lleva a cabo una introducción en la materia de las cartografías interactivas de las cabeceras digitales especializadas en viajes. A partir de aquí, se analizan cartografías de siete publicaciones y se presenta una conclusión sobre el panorama actual de la materia estudiada, dando paso a la parte más práctica del trabajo: la elaboración de una serie de propuestas de mejora de las cartografías interactivas y su inclusión en las cabeceras digitales especializadas en viajes.
This research carries out an introduction to the subject of interactive cartographies of digital headers specialized in travel. Then, cartographies of seven publications are analyzed and a conclusion is presented on the current panorama of the subject studied, giving way to the most practical part of the work: the elaboration of a series of proposals for the improvement of interactive cartographies and their inclusion in digital headers specialized in travel.

2021
Grau en Periodisme [971]  
19.
448 p, 10.9 MB La digitalización del periodismo escrito : de la tinta a los píxeles. Las herramientas digitales para la mejora de la redacción periodística / Montagut Martínez, Albert ; Pulido, Cristina, dir. ; Tejedor, Santiago, dir.
Internet va arribar a les redaccions dels diaris de tot el món en 1997 i partir d'aquell moment tot va canvir. El paradigma digital va ser l'inici d'una transformació que, encara avui dia, 23 anys després, milers de periodistes tracten entendre i desxifrar. [...]
Internet llegó a las redacciones de los diarios de todo el mundo en 1997 y partir de aquel momento todo cambió. El paradigma digital fue el inicio de una transformación que, aún a día de hoy, 23 años después, miles de periodistas tratan entender y descifrar. [...]
The Internet reached the newsrooms around the world in 1997 and from that moment on everything changed. The digital paradigm was the beginning of a transformation that, even today, 23 years later, thousands of journalists try to understand and decipher. [...]

2020  
20.
38 p, 501.6 KB Perdent el fil de la crítica. La crítica de teatre en l'arribada a l'era digital (2011-2020) / Ramis Masachs, Núria ; Gibert, Miquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
En el present estudi elaborem un panorama de la crítica teatral publicada als mitjans entre 2011 i 2020 a Barcelona, observant-ne aspectes generals com la freqüència de publicació o les condicions laborals dels crítics. [...]
2020  

Documents de recerca : 22 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.