Documents de recerca

Documents de recerca 22 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
57 p, 3.2 MB Els audio-logos com a instruments per reforçar la construcció de marca (branding) en el context digital / Bielsa Tura, Ramon ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació examina el potencial dels àudio - logos com a instruments per a la construcció de marca (branding ) en el context digital i , sobretot, les possibilitats que per al seu desenvolupament brinda l'actual entorn de recepció sonora. [...]
Esta investigación examina el potencial de los audio-logos como instrumentos para la construcción de marca (branding) en el contexto digital y, sobre todo, las posibilidades que para su desarrollo brinda el actual entorno de recepción sonora. [...]
This research deals with the so-called sensory marketing and it is particularly based on the audio-logo as a tool to create branding in fully digital context. It also shows the opportunity that are given to this tool to continue developing in a good sound reception environment. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
12.
117 p, 2.3 MB El tractament de la memòria històrica de les víctimes de la Guerra Civil espanyola i del Franquisme en els reportatges d'Informe Semanal (RTVE) / Arroyo Cárdenas, Ester ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és un estudi del tractament que realitza la televisió pública d'Espanya (Televisión Española) de la memòria històrica de les víctimes de la Guerra Civil i del Franquisme. S'han analitzat reportatges del programa Informe Semanal. [...]
Este trabajo es un estudio del tratamiento que realiza la televisión pública de España (Televisión Española) de la memoria histórica de las víctimas de la Guerra Civil y del Franquismo. Para ello, se han analizado reportajes del programa Informe Semanal. [...]
This work is a study of the treatment of Spanish public television (Televisión Española) about the historical memory of the Civil War and Francoism's victims. I have analized the reports of Informe Semanal about this topic. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
13.
113 p, 8.7 MB El reposicionament de la imatge dels videojocs en la societat : el cas de la Wii de Nintendo / Vilatuba Ruiz, Joan ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els últims anys, la indústria dels videojocs ha crescut molt i ha esdevingut en una part del nostre dia a dia. Un dels factors que van propiciar aquest fet va ser la consola Wii de Nintendo. Wii va aconseguir ampliar el mercat dels videojocs i arribar a tot tipus de públics. [...]
En los últimos años, la industria de los videojuegos ha crecido mucho y se ha convertido en parte de nuestro día a día. Uno de los factores que propició este hecho fue la consola Wii de Nintendo. [...]
These recent years, videogame's industry has grown very much and become part of our everyday life. Nintendo's Wii was one of the factors that helpedthe videogame market to expand and reach new consumers. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
14.
84 p, 1.9 MB El rol del discapacitado en las series televisivas españolas de mayor audiencia (2005-2013) / Sola Ruiz, Olga ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball estudia la presència de la discapacitat a les sèries de ficció espanyoles amb més audiència emeses entre 2005 i 2014 per les principals cadenes de televisió generalistes. L'estudi centra la seva atenció en analitzar el paper que exerceixen els personatges discapacitats, així com els processos d'interacció que generen les diferents trames i conflictes que es plantegen. [...]
Este trabajo estudia la presencia de la discapacidad en las series de ficción españolas con mayor audiencia emitidas entre 2005 y 2014 parlas principales cadenas de televisión generalistas. El estudio centra su atención en analizar el papel que desempeñan los personajes discapacitados, así como los procesos de interacción que generan las distintas tramas y conflictos que se plantean. [...]
This research studies the presence of disability in Spanish fiction series most watched broadcast between 2005 and 2014. The study focuses on analyzing the role of disabled characters as well as the interaction processes that generate different plots and conflicts that arise. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
15.
169 p, 3.2 MB El tratamiento del conflicto sirio en la prensa occidental de mayor impacto. Estudio de la evolución tras el asunto de las armas químicas / Navarro Parrilla, Ivana ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza el tractament que els diaris occidentals en línia de major impacte van fer del conflicte sirià des de l'atac químic del 21 d'agost de 2013 en Goutha, el sector de Damasc rural, fins al 10 de setembre del mateix any, data en la qual el règim sirià va acceptar públicament el desarmament químic proposat per Rússia. [...]
Este trabajo analiza el tratamiento que los diarios occidentales en línea de mayor impacto hicieron del conflicto sirio desde el ataque químico del 21 de agosto de 2013 en Goutha, el sector de Damasco rural, hasta el 10 de septiembre del mismo año, fecha en la que el régimen sirio aceptó públicamente el desarme químico propuesto por Rusia. [...]
This paper analyzes the treatment of the news in the West online newspapers with more impact, since the chemical attack in August 21, 2013 in Goutha, Damascus rural sector, until 10 September of the same year, the date on which the Syrian regime publically accepted the chemical disarmament proposed by Russia. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
16.
86 p, 5.7 MB El patrocinio de las equipaciones de los grandes clubs del fútbol europeo : Estudio del recuerdo y su infuencia en la notoriedad de las marcas / Maronda Isern, Carles ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi centrat en mesurà el record que generen els patrocinis de las equipacions de 10 dels principals clubs de futbol europeus. Pretén conèixer com les accions dels esmentats patrocinis influeixen en el posicionament de les marques enfront del consumidor, així com classificar quines reaccions generen els consumidors davant aquest tipus d'accions de comunicació en relació a la seva implicació emocional pel món del futbol i els seus diversos actors.
Estudio centrado en medir el recuerdo que generan los patrocinios de las equipaciones de 10 de los principales clubs de fútbol europeo. Pretende conocer cómo las acciones de dichos patrocinios influyen en el posicionamiento de las marcas frente al consumidor, así como clasificar qué reacciones generan los consumidores ante este tipo de acciones de comunicación en relación a su implicación emocional por el mundo del fútbol y sus diversos actores.
Study focused on measuring the recall generated by the sponsoring of the 10 major European Football clubs. The aim is to find out how this sponsorship affects the brand positioning, and also classify the consumer reactions to this kind of communication actions in relation to their emotional involvement with football and its stakeholders.

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
17.
63 p, 4.7 MB Pla de comunicació de la marca: Poma de Muntanya, Biolord / Solé Solé, Eva ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es recullen totes les etapes que cal seguir per a realitzar un pla de comunicació, des de la primera fase, que és l'anàlisi del context, fins a la realització del pressupost, passant per la determinació d'objectius, tria del públic objectiu i creació d'un pla d'accions detallat en el temps. [...]
En este plan se recogen todas las etapas que hacen falta seguir para realizar un plan de comunicación, desde la primera fase que es el análisis del contexto hasta la realización del presupuesto, pasando por la determinación de objectivos, elección del público objetivo y creación de un plan de acciones detellado en el tiempo. [...]
In this project, all the phases that a communication plan must have are included, beginning with the first one that's an analysis of the context and ending with the last one: the budget. It goes through the determined objectives, selecting a target group, creating a detailed plan of action within a certain time limit. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
85 p, 5.6 MB Les marques del sector de la moda: influència dels bloggers en la seva imatge i notorietat / Rua Pareja, Jesús ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest document es presenta una recerca que intenta donar resposta a una hipòtesi inicial: utilitzar bloggers al sector de la moda fa que aquesta sigui vista d'una manera més propera pels consumidors potencials. [...]
En este documento se presenta una investigación que intenta dar respuesta a una hipótesis inicial: utilizar bloggers en el sector de la moda hace que ésta sea vista de una manera más cercana para los consumidores potencionales. [...]
The research presented on this paper aims to validate the following initial hypothesis: using bloggers in the fashion industry makes it look closer to potential costumers. A theoretical framework has been created mainly focusing on new technologies, the Internet and the impact and changes these have brought in communication for companies. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
94 p, 66.7 MB Rediseño de la imagen corporativa de la Agencia Estatal de Meteorología / Camacho Casas, Alexis ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi es va concebre com un cas pràctic en el qual es mostrava la situació que viu el disseny gràfic a nivell institucional dins el marc de l'Estat Espanyol. La manera com això es va dur a terme va passar per la creació d'una nova proposta per a la imatge corporativa de l'Agència Estatal de Meteorologia. [...]
El presente estudio se concibió como un caso práctico en el que se mostraba la situación que vive el diseño gráfico a nivel institucional dentro del marco del Estado Español. La manera en como esto se llevó a cabo pasó por la creación de una nueva propuesta para la imagen corporativa de la Agencia Estatal de Meteorología. [...]
The present study was designed as a case in which the situation in graphic design at the institutional level within the framework of the Spanish state was shown. The way how this happened was performed by creating a new approach to the corporate image of the Meteorological Agency. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
20.
87 p, 7.8 MB La publicidad pornográfica online : Estudio sobre las motivaciones y los rechazos en relación con su consumo por parte de los jóvenes / Blanco Torres, Àngel ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca té com a objectiu conèixer què motivacions i barreres tenen els joves en visualitzar un anunci pornogràfic en una pàgina web de contingut adult. Per tant, estudia quins elements dels anuncis (text, imatges, informació brindada, etc. [...]
Esta investigación tiene como objetivo conocer qué motivaciones y barreras muestran los jóvenes al visualizar un anuncio pornográfico en una página web de contenido adulto. Estudia, por tanto, qué elementos de los anuncios (texto, imágenes, información brindada, etc. [...]
This research's objective is to know which barriers and motivations have young people when viewing a pornographic ad in an adult website. So, it studies which ad's elements (text, images, information etc. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 22 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Perona, J. J.
3 Perona, Juan José
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.