Documents de recerca

Documents de recerca 57 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
11.
10 p, 279.3 KB Assessment rubric of personal and prosocial competencies and skills / Edo, Mequè (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Estrada Aguilar, Joan (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Gimeno Soria, Xavier (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Morón Velasco, Mar (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; París, Gemma (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Peire Fernández, Tomàs (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE))
University training for early years and primary school teachers has traditionally focused on highly academic and technical learnings. The extensive experience of our team as teacher trainers has shown us that, in order to complement those learnings, we need to boost our students' personal and prosocial competencies and skills. [...]
2018  
12.
266 p, 3.6 MB La reclamación como herramienta de violencia ocupacional : un estudio de la agresión verbal expresada en formularios de reclamación en un hospital general / Gálvez Hernando, Gloria, autor. ; Blanch i Ribas, Josep Maria, supervisor acadèmic (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de la Salut i Psicologia Social) ; Selva Olid, Clara, supervisor acadèmic (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social.
Contexto. La reorganización de los servicios públicos de salud como empresas de mercado, en el marco de las transformaciones contemporáneas en el ámbito del trabajo, impulsadas por la Nueva Gestión Pública (NGP), redefinió algunos roles tradicionales de gestores, ciudadanos, pacientes y profesionales, y también aspectos de las relaciones entre ellos. [...]
Context. The reorganization of public health services as market enterprises, within the context of contemporary transformations in the field of work, promoted by the New Public Management (NGP), redefined some traditional roles of managers, citizens, patients and professionals, and aspects of the relations between them. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
13.
342 p, 2.3 MB Una Crítica al principi d'autonomia des de la perspectiva de la psiconàlisi : el cas de la violència contra els professionals sanitaris / Teixidó Prevosti, Araceli, autor. ; Puyol González, Àngel, 1968- supervisor acadèmic. ; Vicens, Antoni, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia.
Al segle xx va canviar la manera d'entendre la medicina. Avui observem que el metge, abans respectat, és objecte de desconfiança, fins i tot d'agressions. Hipòtesi: després d'abandonar el paternalisme, la medicina s'orienta per l'autonomisme, però la manera de fer que infon aquest principi pot deixar sol el pacient perquè n'exclou el patiment. [...]
In the xxth century, the way we understand medicine changed. Today, we notice that the doctor, formerly respected, is subject to suspicion and even to attacks. Hypothesis: after having abandoned paternalism, medicine is guided by autonomism, but the means of acting aroused by this principle may leave the patient alone because his or her suffering are excluded. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
14.
90 p, 7.9 MB La Fórmula de la influencia / Salinas, María Alejandra ; Andreu Domingo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram. Una plataforma. Más de 700 millones de usuarios. Estamos frente a la comunidad social con el crecimiento más rápido de nuestra época, (Instagram, 2017: n. p. ). En este mar de contenido, algunos se destacan sobre la superCicie, los favoritos de la plataforma nos abren una ventana a su mundo y dejamos que "nos entretengan con el mero hecho de vivir" (Mattei, 2011). [...]
Instagram. One platform. Over 700 million active users. We are facing one of the fastest growing social communities of our time (Instagram, 2017: n. p. ). In this sea of content only some will be seen from the surface, our favorites of this platform will show us fragments of their world, and we will let them "entertain us by the very act of living" (Mattei, 2011). [...]

2017
2 documents
15.
92 p, 3.4 MB La comunicació de moda en l'era digital : el sorgiment i la consolidació del fenomen influencer / Rodríguez Bosch, Oriol ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
D'ençà de l'aparició de la web 2. 0, les relacions entre els diferents actors socials s'han modificat i han aparegut noves formes de negoci. Des de ben aviat, en aquest nou escenari, els 'bloggers', especialment els de moda, van assolir un important protagonisme com a líders d'opinió i l'entrada en crisi del model de publicitat tradicional, acompanyada de l'aparició d'Instagram, va propiciar la seva consolidació. [...]
Desde la aparición de la web 2. 0, las relaciones entre los diferentes actores sociales se han modificado y han aparecido nuevas formas de negocio. Desde muy pronto, en este nuevo escenario, los 'bloggers', especialmente los de moda, alcanzaron un importante protagonismo como líderes de opinión y la entrada en crisis del modelo de publicidad tradicional, acompañada de la aparición de Instagram, propició su consolidación. [...]
Since the emergence of web 2. 0, the relationship between the different social actors has changed and new ways of business have arisen. Very soon, in this new context, bloggers reached an important role as opinion leaders and the beginning of the crisis of the traditional advertising model, next to the appearance of Instagram, promoted their consolidation. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
16.
103 p, 25.0 MB Pla estratègic de comunicació per un any de Zaldoo / Purroy Claramunt, Laura ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un pla estratègic de comunicació per al desenvolupament d'una nova marca en el sector de la bellesa i cosmètica, que planteja el seu llançament a finals d'aquest any, amb focus principal a Barcelona i Madrid. [...]
Creación de un plan estratégico de comunicación para el desarrollo de una nueva marca en el sector de la belleza y la cosmética, que plantea su lanzamiento a finales de este año, con foco principal en Barcelona y Madrid. [...]
Creation of a strategic communication plan for the development of a new brand in the beauty and cosmetic sector, which will be launched at the end of this year, with focus on Barcelona and Madrid. The purpose of the work is to position the brand in the market so that became a market leader, through the definition of a positioning, a coherent actions and in line with objectives previously defined and marked thanks to the information obtained through an analysis of the sector, the competition and the company.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
17.
156 p, 2.7 MB Anàlisi del personal branding i de la seva relació amb les xarxes socials : estudi de diferents casos reals en els àmbits de la gastronomia, l'arquitectura i els influencers en les xarxes socials. / Coll Solà, Clàudia ; Menal Casas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Vivim en una societat on els béns materials han deixat de ser els únics productes comercialitzables. És per aquesta raó que en el present estudi es tractarà el concepte i el procés de creació de les marques personals, així com la vinculació que existeix entre aquestes marques i les xarxes socials. [...]
Vivimos en una sociedad donde los bienes materiales han dejado de ser los únicos productos comercializables. Es por esta razón que en el presente estudio se tratará el concepto y el proceso de creación de las marcas personales, y la vinculación que existe entre estas marcas y las redes sociales. [...]
We live in a society where material goods have stopped being the only marketable products. For this reason the present study will treat the concept and the process of creation of personal brands, and the entail that exists between these brands and social networks. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
72 p, 2.0 MB Creación y construcción de la marca Mireia Bellver / Bellver Gay, Mireia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi del concepte "marca personal", per aplicar-ho posteriorment a la creació de la meva pròpia marca.
Estudio del concepto "marca personal", para aplicarlo posteriormente a la creación de mi propia marca.
Study the concept of personal branding to later apply it to the creation of my personal brand.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
171 p, 6.8 MB Análisis de un canal de YouTube : el caso de la youtuber Zoella. / Lite Muñoz, Nuria ; Ramón Pinat, Ezequiel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Zoe Sugg, coneguda a internet com Zoella, té més d'11 milions de seguidors al seu canal de YouTube. És una de les youtubers britàniques més conegudes mundialment i la seva influència li ha fet batre rècords a diferents àmbits comunicatius, superant a molts famosos de la comunicació tradicional. [...]
Zoe Sugg, conocida en Internet como Zoella, tiene más de 11 millones de seguidores en su canal de YouTube. Es una de las youtubers británicas más conocidas mundialmente y su influencia le ha hecho batir récords en diferentes ámbitos comunicativos, superando a celebrities de la comunicación tradicional. [...]
Zoe Sugg, known on the internet as Zoella, has more than 11 million followers on her YouTube channel. She is one of the best known British youtubers in the world and her influence has made her break records in different communicative fields, beating celebrities of traditional communication. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
20.
139 p, 5.0 MB El influencer marketing en la red social Instagram : la nueva forma de publicitarse. / Guerrero Hervás, María ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb les xarxes socials han sorgit nous treballs, un d'ells es ser influencer marketing. Aquest influencers tenen una comunitat de seguidors ja consolidada que escolten i fan difusió del seu missatge. [...]
Con las redes sociales han surgido nuevas formas de trabajo, una de ellas es ser influencer marketing. Estos influencers tienen una comunidad de seguidores consolidado que escuchan y difunden su mensaje. [...]
With social networks have emerged new forms of work, one of them is to be influencer marketing. These influencers have a consolidated community of followers who listen and spread their message. To analyze this figure we have noticed the social network Instagram and how the influencers work with the marks of this application. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 57 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.