Documents de recerca

Documents de recerca 112 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
93 p, 1.3 MB Les retransmissions esportives de futbol a la ràdio a partir dels casos de la Cadena COPE i la Cadena SER / González Boixaderas, Aleix ; Puig Lobato, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de Fi de Grau s'ha realitzat un estudi sobre les retransmissions esportives en futbol i les seves característiques més importants, així com s'ha estudiat la figura del narrador i el seu desenvolupament a partir de la retransmissió esportiva del Madrid-Barça del 20 de març a la COPE i la SER.
En este trabajo de Fin de Grado se ha realizado un estudio sobre las retransmisiones deportivas en fútbol y sus características más importantes, así como se ha estudiado la figura del narrador y su desarrollo a partir de la retransmisión deportiva del Madrid-Barça del 20 de marzo a la COPE y la SER.
In this Final projecthas been realized a study on sports broadcasts in football and its most important features, as well as the narrator figure and his development from the Madrid-Barça sports broadcast of 20 March in this two radios; COPE and SER.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
12.
95 p, 1.3 MB "Esportfem" : creació d'un programa radiofònic d'esport femení / Garrido Nicolàs, Marina ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Esportfem" és un projecte de programa radiofònic d'esport femení que neix de la necessitat de donar veu i espai a les dones esportistes als mitjans de comunicació. En els últims anys l'esport femení ha viscut un creixement i considerem imprescindible que els mitjans acompanyin aquest procés i facin cada vegada una major cobertura. [...]
"Esportfem" es un proyecto de programa radiofónico de deporte femenino que nace de la necesidad de dar voz y espacio a los equipos femeninos en los medios de comunicación. En los últimos años el deporte femenino ha vivido un crecimiento y consideramos imprescindible que los medios acompañen a este proceso y hagan cada vez una mayor cobertura. [...]
"Esportfem" is a project for a women's sports radio program that was born from the need to give voice and space to women's teams in the media. In recent years, women's sport has experienced growth and we consider it essential that the media accompany this process and provide greater coverage. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
13.
94 p, 1.2 MB El volantazo de COPE : el proyecto del pódcast que explica el éxito de la redacción de deportes de la Cadena COPE desde 2010 / Bacigalupo Stein, Joaquín ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest escrit consisteix en el projecte del podcast El volantazo de COPE, que explica l'èxit de la redacció d'esports de la Cadena COPE des que en 2010 un grup de més de cinquanta periodistes van arribar provinents de la Cadena SER. [...]
Este escrito consiste en el proyecto del pódcast El volantazo de COPE, que explica el éxito de la redacción de deportes de la Cadena COPE desde que en 2010 un grupo de más de cincuenta periodistas llegaron provenientes de la Cadena SER. [...]
This brief consists of the El volantazo de COPE podcast project, which explains the success of Cadena COPE's sports newsroom since a group of more than fifty journalists arrived from Cadena SER in 2010. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
14.
75 p, 1.1 MB Les plataformes musicals: un nou model de prescripció i promoció / Asmarats Mir, Andrea ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es centra en l'impacte que ha sofert la ràdio fórmula musical com a sistema de prescripció a partir de l'aparició de les plataformes de streaming d'àudio i les conseqüències que han tingut en el seu públic objectiu. [...]
Este trabajo se centra en el impacto que ha sufrido la radio fórmula musical como sistema de prescripción a partir de la aparición de las plataformas de streaming de audio y las consecuencias que han tenido en su público objetivo. [...]
This research focuses on the impact that radio formula music has suffered as a prescriber system since the advent of audio streaming platforms and the consequences it has had on its main target. To fulfill this work, interviews with different actors of the sector have been carried out, as well as a research of primary and secondary sources.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
15.
308 p, 4.7 MB La gobernanza de la radiotelevisión pública estatal en España: Análisis del papel del comité de expertos en el concurso público para la elección de la presidencia y los miembros del consejo de administración de RTVE (2018) / García Caldeiro, Natalia ; Díez, Mercè (Díez Jiménez), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball tracta el concurs públic per a la presidència i membres del Consell d'Administració de RTVE a través d'una anàlisi del paper del Comitè d'Experts.
El trabajo trata el concurso público para la presidencia y miembros del Consejo de Administración de RTVE a través de un análisis del papel del Comité de Expertos.
The work deals with the public tender for the presidency and members of the Board of Directors of RTVE through an analysis of the role of the Committee of Experts.

2019
Grau en Periodisme [971]  
16.
63 p, 1.4 MB Podcast Dia zero : l'agenda dels dies internacionals. Projecte de podcast informatiu / Ramírez Fornieles, Enric ; Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Podcast Dia zero és un reportatge informatiu d'àudio digital que evoluciona del gènere reportatge radiofònic. El propòsit del projecte és adaptar l'estructura del gènere periodístic a les noves plataformes de consum. [...]
Podcast Día Cero es un reportaje informativo de audio digital que evoluciona del género reportaje radiofónico. El propósito es adaptar la estructura del género periodístico a las nuevas plataformas de consumo. [...]
Day zero Podcast is a digital audio informative report that evolves from the radio reporting genre. The purpose of the project is to transform the structure of the journalistic gnre into the new consumer platforms. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]
2 documents
17.
117 p, 1.9 MB Audiències del segle XXI : noves maneres de conèixer-les i de complaure-les / Parayre Cañameras, Marc ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu conèixer quines són les audiències actuals del segle XXI i com els mitjans de comunicació, sobretot els diaris digitals, adapten o canvien els seus continguts i la seva narrativa per complaure-les. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conocer cuáles son las audiencias actuales del siglo XXI y como los medios de comunicación, sobre todo los diarios digitales, adaptan o cambian sus contenidos y su narrativa para complacerlas. [...]
This academic research aims to know the results of the current 21st century audiences and how the media, especially digital newspapers, adapt or change their content and narrative to please them. To achieve this, interviews have been conducted with audience managers from five different media outlets of the country.

2021
Grau en Periodisme [971]  
18.
76 p, 4.5 MB Creació d'un magazín digital sobre reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics / Freixenet Manent, Gemma ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de la creació d'un projecte empresarial sobre un magazín digitals de reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics que expliquen històries que passen al nostre voltant, donant visibilitat a temàtiques d'actualitat i de no-actualitat. [...]
El proyecto trata de la creación de un proyecto empresarial sobre un magacín digital de reportajes audiovisuales, radiofónicos y fotográficos que cuentan historias que pasan a nuestro alrededor, dando visibilitadad a temáticas de actualidad y de no-actualidad. [...]
The project is about the creation of a business project of a digital magazine of audiovisual, radio and photograpic reports that tell stories that happen aroound us, giving visibility to current and non-current issues. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
19.
144 p, 7.2 MB La creación de un podcast: "Hoy se Sale" / Eguren Villar, Ana ; Hurtado Inocencio, Alejandro ; Israel Martínez, Lara ; Mimbrero Gallardo, Gemma ; Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La creació del podcast "Hoy se Sale" neix amb l'objectiu apropar als joves el format radiofònic a través del mercat del podcast, que actualment es troba en auge. Un producte que pot ser consumit en qualsevol moment i espai, a més a més, de ser una forma fàcil i econòmica de captar audiència. [...]
La creación del podcast "Hoy se Sale" nace con el objetivo de acercar a los jóvenes el formato radiofónico a través del mercado del podcast, que actualmente esta en auge. Un producto que puede ser consumido en cualquier momento y lugar, además de ser una forma fácil y económica de captar audiencia. [...]
The creation of the podcast "Hoy se Sale" was born with the aim to bring the radio format closer to the youth through the podcast market, which is currently booming. A product that can be consumed at any time and place, as well as being an easy and inexpensive way to attract an audience. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
20.
90 p, 5.9 MB Transformació de Flaix FM al reggaetón i lideratge post-dance / Corredoira Gallego, Pol ; Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball aborda el canvi de línia musical de l'emissora de ràdio Flaix FM, que durant anys ha estat un estàndard del gènere dance a Catalunya i que ara aposta de manera decidida per la música urbana i, molt especialment, el reggaetón. [...]
El trabajo aborda el cambio de línea musical de la emisora de radio Flaix FM, que durante años ha sido un estandarte del género dance en Cataluña y que ahora apuesta de manera decidida por la música urbana y, muy especialmente, el reggaetón. [...]
This investigation analyzes Flaix FM's music programming switch. The radio station Flaix FM has been a successful model of dance music in Catalonia for years, and now is firmly opting for urban latin music and specially reggaeton. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 112 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.