Documents de recerca

Documents de recerca 18 registres trobats  anterior11 - 18  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
9 p, 633.7 KB Guia per al desenvolupament de competències socioemocionals per a joves : estratègies per a les famílies / Secanilla Campo, Esther (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
2016  
12.
44 p, 1.6 MB El bon ús de la bicicleta a l'Educació Primària / Castellà Gorjón, Míriam ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball tracta sobre l'educació viària a les escoles i, més concretament, pretén incidir sobre l'ús que fan els infants de la bicicleta. Primerament, s'exposa un marc teòric per tal de contextualitzar el tema i apropar-nos a la realitat del moment. [...]
Este trabajo trata sobre la educación viaria en las escuelas y, más concretamente, pretende incidir sobre el uso que hacen los niños/as de la bicicleta. Primeramente, se expone un marco teórico con tal de contextualizar el tema y acercarnos a la realidad del momento. [...]
This project is based on the road safety education in the schools and more specifically, aims to influence in the children's' use of the bicycle. First of all, there is a theoretical framework in order to contextualise the topic and get closer to nowadays reality. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
13.
105 p, 9.7 MB El vianant de casa a l'escola / Peregrina Fernández, Alba ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El propòsit de millorar un trajecte, per tal de què aquest esdevingui segur i eficaç per al vianant, ha de ser un dels eixos centrals que constitueixi la formació rebuda per qualsevol alumne durant la seva escolaritat, per tal de disminuir el risc d'accidents. [...]
El propósito de mejorar un trayecto, con el fin de que este resulte seguro y eficaz para el peatón, debe ser uno de los ejes centrales que constituya la formación recibida por cualquier alumno durante su escolaridad, para disminuir el riesgo de accidentes. [...]
The purpose of improving a journey, so that this is safe and effective for pedestrians, should be one of the central themes that constitute the formation received by any student during their schooling, in order to reduce the risk of accidents. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
14.
29 p, 1.2 MB Importància de l'educació viària a l'etapa d'educació infantil : canvi d'actituds i valors per aconseguir la mobilitat segura dels infants / Tesoro Jiménez, Estefania ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball té per objectiu reconèixer la importància de l'educació viària a Infantil; es contextualitza enfocant-la des d'una mirada integradora i globalitzadora a les diferents àrees del Currículum d'aquesta etapa. [...]
2015
Grau en Educació Infantil [847]  
15.
45 p, 2.1 MB Apostem per una educació viària de qualitat. : Eduquem cap a la mobilitat / Jarana Jarana, Miriam ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest projecte es basa en la millora dels programes educatius d'educació viària a Primària. S'estudia l'evolució de l'educació viària en l'educació formal i s'analitza la que es dóna a les escoles espanyoles avui dia. [...]
2014
Grau en Educació Primària [1140]  
16.
35 p, 3.1 MB Pares prematurs. : Una realitat que ens acompanya / Arjona Chaparro, Beatriz ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Amb el transcurs del temps, el nostre món evoluciona conjuntament amb canvis polítics, socials i culturals. Aquest fet comporta que l'ésser humà estigui obligat a adaptar-se constantment, però no sempre el camí és fàcil. [...]
Con el transcurso del tiempo, nuestro mundo evoluciona con cambios políticos, sociales y culturales. Este hecho conlleva que el ser humano esté obligado a adaptarse constantemente, pero no siempre el camino es fácil. [...]
Over the years, the human world modifies in relation with changed in politics, society and human being. Hence, human is forced to adapt to the new times, but sometimes the way is not that easy. This project addresses a tool for teenagers, many of whom have a life in his hands. [...]

2014
Grau en Educació Infantil [847]  
17.
463 p, 4.6 MB Eficacia del programa de enseñanza media técnica profesional de administración, desde la inserción laboral, en la V Región de Chile : evaluación de contenidos, inserción laboral y educación permanente / Soto Kemp, Maritza Mabeth ; Montané Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La evaluación del programa de formación técnica en administración, además de rendir cuentas sobre sus fines, pretende aportar mejoras en relación a las competencias del perfil profesional y la incidencia de la formación en la inserción laboral y continuidad de estudios de sus alumnos. [...]
The assessment of the program for technical education in clerical work, besides appraising the program's purposes, aims at providing a way to improve the professional profile skills and how education affects the students' insertion into labour world as well as their continuity as students. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
18.
141 p, 610.2 KB Aportaciones de los predictores de riesgo a la educación vial en la escuela / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Montané Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador Guillem, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La presente tesis doctoral pretende contribuir en la reducción de los accidentes de tráfico desde una perspectiva eminentemente preventiva. Para alcanzar dicho propósito, se ha establecido un procedimiento diagnóstico que ha permitido la identificación de aquellos predictores de riesgo que presentan una mayor incidencia en los accidentes de tráfico en el colectivo de jóvenes conductores que cursan la E. [...]
The present doctoral thesis tries to contribute to the reduction of the traffic accidents from an eminently preventive perspective. In order to reach this intention, a diagnostic procedure has been settled down in order to identiffy those risk predictors that have a greater incidence in the traffic accidents. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
3 documents

Documents de recerca : 18 registres trobats   anterior11 - 18  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.