Documents de recerca

Documents de recerca 89 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
19 p, 3.1 MB Slow Tourism : el binomi turisme de proximitat i industrial / El Briyak Ereddam, Hafsa (Parc de Recerca UAB) ; Palma, Julia (Parc de Recerca UAB) ; Vicente i Campos, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural) ; Sanchez, Anna (Consell Comarcal del Vallès Occidental)
La crisi sorgida per la Pandèmia de la Covid-19, ha provocat canvis socioeconòmics importants, tant en la forma de treballar, com en la formació, en la mobilitat, el consum, el lleure. . . I el sector turístic no n'és excepció. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Parc de Recerca UAB, 2022 (Informe de Vigilància Tecnològica)  
12.
93 p, 40.6 MB Globus Pirineu : un pla de màrqueting estratègic i operatiu / Porredon Blàzquez, Maria ; Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de màrqueting estratègic i operatiu a dos anys vista per l'empresa de vols en globus aerostàtic 'Globus Pirineu' a partir de la integració de l'activitat d'aquesta empresa amb l'estructura del turisme rural de la zona dels Pirineus que permeti diferenciar l'empresa de la competència del sector.
Elaboración de un plan de marketing estratégico y operativo a dos años vista para la empresa de vuelos en globo aerostático 'Globus Pirineu' a partir de la integración de la actividad de esta empresa con la estructura del turismo rural de la zona de los Pirineos que permita diferenciar la empresa de la competencia del sector.
Elaboration of a two-year strategic and operative marketing plan for the hot-air balloon flight company 'Globus Pirineu' based on the integration of this company's activity with the structure of rural tourism in the Pyrenees area to differentiate 'Globus Pirineu' from the competition in the sector.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
13.
453 p, 8.3 MB Turismo industrial y sociedad civil en destinos de interior. Análisis desde la dinámica evolutiva de dos casos : Las Fábricas de Samacá (Colombia) y el Campamento Sewell (Chile) / Buitrago Betancourt, Jeffer Darío ; Cànoves, Gemma, dir.
L'objectiu principal de la present tesi doctoral va consistir en analitzar la influència que exerceix la dinàmica evolutiva de les destinacions de turisme industrial, localitzades a l'interior dels països, en les organitzacions de la societat civil, a partir dels casos de Les Fàbriques de Samacá (Colombia) i el Campament Sewell (Chile). [...]
El objetivo principal de la presente tesis doctoral consistió en analizar la influencia que ejerce la dinámica evolutiva de los destinos de turismo industrial, localizados al interior de los países, en las organizaciones de la sociedad civil, a partir de los casos de Las Fábricas de Samacá (Colombia) y el Campamento Sewell (Chile). [...]
The main objective of this PhD thesis was to analyze the influence that exerts the evolving dynamics of industrial tourism destinations, located inland the countries, in civil society organizations, taken into account Samacá's Factories (Colombia) and Sewell Camp (Chile). [...]

2021  
14.
325 p, 15.4 MB La ordenación del territorio a partir del análisis del paisaje : Propuestas para el desarrollo turístico sostenible de la cuenca alta y media del río Santo Domingo, Venezuela / Marquina Pérez, Argenis ; Romagosa Casals, Francesc, dir. ; Badia i Perpinyà, Anna, dir.
Aquesta investigació tracta sobre l'ordenació del territori a partir d'l'anàlisi de l'paisatge i planteja una sèrie de propostes per al desenvolupament turístic sostenible de la conca alta i mitjana de el riu Santo Domingo (Veneçuela). [...]
Esta investigación trata sobre la ordenación del territorio a partir del análisis del paisaje y plantea una serie de propuestas para el desarrollo turistico sostenible de la cuenca alta y media del rio Santo Domingo (Venezuela). [...]
This research deals with the planning of the territory based on the analysis of the landscape and raises a series of proposals for the sustainable tourist development of the upper and middle basin of the Santo Domingo River (Venezuela). [...]

2021  
15.
94 p, 12.1 MB Pangea : creació d'un mitjà multiplataforma de viatges i elaboració d'un monogràfic multiplataforma / Camp Calvo, Marina ; Casanovas Espinosa, Sergi ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector dels viatges ha experimentat un creixement exponencial en els últims anys i la tendència segueix a l'alça. Per aquest motiu, cada cop calen més visions i maneres de tractar aquest àmbit. [...]
El sector de los viajes ha experimentado un crecimiento exponencial en los últimos años y la tendencia sigue al alza. Por este motivo, cada vez son necesarias más visiones y maneras de tratar este ámbito. [...]
The travel sector has experienced an exponential growth in the last years and the trend is still increasing. For this reason, more and more visions and ways of dealing with these field are needed. In this way rises up Pangea, a new concept of travel media, which is present in different platforms: web, magazine, online video and social networks. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
16.
57 p, 1.3 MB Análisis de Contenido de Redes Sociales de Pequeñas y Medianas Empresas del Sector Turístico / Carrillo Enríquez, Cecilia ; Guerrero Solé, Frederic, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Participar activamente en las redes sociales es indispensable especialmente para las Pymes, que buscan posicionarse en la mente del consumidor, generar mejor comunicación y mayor alcance optimizando sus limitados recursos. [...]
Participar activament a xarxes socials és indispensable especialment per a les Pimes, que busquen posicionar-se en la ment del consumidor, generar millor comunicació i major abast optimitzant els seus limitats recursos. [...]

2019  
17.
200 p, 6.9 MB Understanding a new tourism market and destination development : the case of Chinese tourism in Spain / Lojo Blesa, Aureli ; Cànoves, Gemma, dir. ; Li, Mimi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
El crecimiento del turismo chino hasta ser el primer emisor mundial de turismo es uno de los fenómenos más excitantes que ha ocurrido en los últimos años. Sin embargo, entender al turista chino supone un desafío en destinos occidentales. [...]
China is the top source market, in terms of both numbers of tourists and international tourism expenditure. The growth of tourism in China is one of the most exciting phenomena that have occurred in recent years. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
18.
39 p, 1.6 MB L'esquí a Catalunya davant del canvi climàtic, de la incertesa a l'oportunitat / Camarena Rodriguez, David ; Llurdés Coit, Joan Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El sector turístic de neu dels Pirineus es caracteritza per ser un dels motors econòmics d'aquest territori. Alguns estudis analitzats indican que els Pirineus patiran un augment de la temperatura que influirà decisivament en la viabilitat de les estacions d'esquí, en pujar la cota de neu i disminuir la duració de la temporada. [...]
El sector turístico de nieve de los Pirineos se caracteriza por ser uno de los motores económicos de este territorio. Algunos estudios analizados indican que los Pirineos sufrirán un aumento de la temperatura que influirá decisivamente en la viabilidad de las estaciones de esquí, al elevarse la cota de nieve y disminuir la duración de la temporada. [...]
The snow tourism sector in the Pyrenees is characterized by being one of the economic engines of this territory. Some studies analyzed indicate that the Pyrenees will suffer a rise in temperature increasing temperatures in the medium and long term will have a decisive influence on the viability of ski resorts, by raising the snow level and decreasing the duration of the season. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]  
19.
35 p, 941.6 KB El procés de Gentrificació i l'Habitatge Turístic al barri del Poblenou / Lasauca Mora, Aina ; Cànoves, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La gentrificació és un procés que es dona en moltes ciutats arreu del món. Aquest processos han comportat la segregació en una part de la població del barri del Poblenou. Els residents es veuen en la obligació de marxar del barri per no poder fer front als elevats preus que se'ls imposa. [...]
La gentrificación es un proceso que se da en muchas ciudades a lo largo del mundo. Estos procesos han provocado la segregación en una parte de la población del barrio del Poblenou. Los residentes se ven en la obligación de irse del barrio por no poder afrontar los elevados precios que se les impone. [...]
Gentrification is a process that is happening in cities around the world. This process has led to the segregation of some of the population in the Poblenou neighborhood. The residents see themselves pushed to leave the neighborhood since they are not able to pay the rising prices that they are being imposed. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]  
20.
79 p, 5.3 MB Análisis de la economía colaborativa en el caso de Couchsurfing / Gonçalves de Almeida, Andressa ; Wu, Xinjie ; Zabala Lozano, Luis, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Després de la crisi financera de 2008, el desenvolupament de l'economia col·laborativa està cada vegada desenvolupada i filtrada en diverses indústries, sobretot, en els sector com hospitalitat, automòbil i transports, venda minorista i material d'entreteniment, els qual són totalment relacionats amb el sector del turisme. [...]
Después de la crisis financiera de 2008, la economía colaborativa está cada vez desarrollada y filtrada en varias industrias, sobre todo, en los sectores como hospitalidad, automóvil y transportes, venta minorista, y material de entretenimiento, los que son totalmente relacionada con el sector turismo. [...]
After the financial crisis of 2008, the development of the collaborative economy is increasingly developed and filtered in various industries, especially in sectors such as hospitality, automobile and transportation, retail, and entertainment material, which are totally related to the tourism sector. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  

Documents de recerca : 89 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.