Documents de recerca

Documents de recerca 26 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
86 p, 2.9 MB Abre los ojos : proyecto de campaña audiovisual contra la violencia de género en adolescentes / Tejada Gallardo, Marta ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Obre els ulls" es un projecte de campanya de prevenció contra la violència masclista que té l'objectiu de llançar un missatge molt clar: la violència de gènere és inadmissible a qualsevol edat. [...]
"Abre los ojos" es un proyecto de campaña de prevención contra la violencia machista que tiene el objetivo de lanzar un mensaje muy claro: la violencia de género es inadmisible en cualquier edad. La campaña está dividida en tres spots publicitarios independientes pero que forman una historia completa representada por la misma pareja de adolescentes. [...]
"Open your eyes" is a campaign project against male violence with a clear goal: gender violence is unacceptable at any age. The campaign is divided in three different and independent advertising spots, even though all of them constitute a full story represented by the same couple of teenagers. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
12.
157 p, 5.8 MB El moviment feminista espanyol de la transició des del punt de vista de la premsa escrita : anàlisi del tractament informatiu. / Frau Garriga, Maria Antònia ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza el tractament informatiu del moviment feminista espanyol durant els anys de la transició democràtica (1975-1985) que van portar a terme dos dels grans diaris espanyols, l'ABC i El País. [...]
El presente trabajo analiza el tratamiento informativo del movimiento feminista español durante los años de la transición democrática (1975-1985) que llevaron a cabo dos de los grandes diarios españoles, el ABC y El País. [...]
This paper analyzes the coverage of the feminist movement during the Spanish democratic transition (1975-1985), which carried out two major Spanish newspapers, ABC and El País. In order to find out what the treatment of the feminist movement was, this labour is based on the analysis of the major women's conference. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
13.
139 p, 21.8 MB Nuevo cine coreano : aproximación a una industria en transformación / Conde Riquelme, Marta ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquesta investigació és analitzar l'importància adquirida per la indústria cinematogràfica de Corea del Sud des de 1999, que esclata el "boom", fins a l'actualitat. Per aquest motiu hem centrat el nostre estudi en els tres gèneres cinematogràfics considerats dominants a la filmografia sud-coreana: el blockbuster, el melodrama i el cinema juvenil.
El propósito de esta investigación es analizar la importancia adquirida por la industria cinematográfica de Corea del Sur desde 1999, que estalla el "boom", hasta la actualidad. Para ello hemos centrado nuestro estudio en los tres géneros cinematográficos considerados dominantes en la filmografía surcoreana: el blockbuster, el melodrama y el cine juvenil.
The purpose of this research is to analyze the importance of the South Korean film industry since 1999, when the "boom" bursts, to the present day. For this we have focused our study on the three dominant genres in the South Korean film: blockbuster, melodrama and youth cinema.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
14.
214 p, 9.7 MB La poma podrida : disseny creatiu d'un curtmetratge de ficció / Gil Bernier, Elisabeth ; Monjo Pastor, Sònia ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"La poma podrida" és un projecte sorgit de la impotència que ens genera la societat en què vivim, ja que com a dones tenim menys possibilitats a la vida, moltes vegades sense ser-ne conscients. La pressió de la societat afecta la dona com els cops fan malbé una poma: a través d'aquesta metàfora volem mostrar una visió íntima i personal de la desigualtat de gènere. [...]
"La manzana podrida" es un proyecto surgido de la impotencia que nos genera la sociedad en la que vivimos, ya que como mujeres tenemos menos posibilidades en la vida, muchas veces sin ser conscientes de ello. [...]
"The rotten apple" is a project emerged from the impotence that generates the society in which we live, since as women we have less possibilities in life, many times without being aware of it. The pressure of society affects women as the blows damage an apple: through this metaphor we want to show an intimate and personal view of gender inequality. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
15.
142 p, 1.8 MB Pixar bajo la perspectiva de género : análisis de la evolución de sus personajes femeninos / Martín Mañas, Ana ; Palencia Villa, Rosa María, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca té com a objecte d'estudi analitzar la representació dels personatges femenins en les pel·lícules animades de la companyia Pixar, des dels seus inicis fins a l'actualitat. Per fer-ho, es realitza una anàlisi de contingut quantitatiu i una anàlisi semiòtica-estructural narrativa sobre els personatges, que permeten estudiar la presència i el protagonisme femení així com la perspectiva més descriptiva de la caracterització, el rol dramàtic i la representació de gènere dels mateixos.
Esta investigación tiene como objeto de estudio analizar la representación de los personajes femeninos en las películas animadas de la compañía Pixar, desde sus inicios hasta la actualidad. Para ello, se lleva a cabo un análisis de contenido cuantitativo y un análisis semiótico-estructural narrativo sobre los personajes, que permiten estudiar la presencia y el protagonismo femenino así como la perspectiva más descriptiva de la caracterización, el rol dramático y la representación de género de los mismos.
The object of study of this investigation is to analyse the representation of female characters in animated movies created by Pixar, from its beginnings to the present. With that purpose, a quantitative analysis will be performed, as well as a semiotic-structural narrative analysis focused on the characters that allows the study of the presence and importance of female characters as well as the most descriptive perspective of their characterization, their dramatic role and their gender representation.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
16.
282 p, 7.3 MB L'objectivitat no existeix : anàlisi comparatiu crític entre periodisme literari i periodisme informatiu clàssic / Mearin Puigdellívol, Marta ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme narratiu fa servir les eines de la narratologia amb l'objectiu d'explicar històries verídiques, donant informació més complexa i aprofundida que els textos de periodisme tradicional. [...]
El periodismo narrativo usa las armas de la narratología con el objetivo de contar historias verídicas, aportando información más compleja y profundizada que los textos de periodismo tradicional. [...]
Narrative journalism uses narratology's tools with the objective of telling real stories, providing more complex and accurate information than traditional journalism. From an analysis of a sexual harassment case that took place between 2001 and 2003 (Nevenka Fernández's case), this investigation compares how traditional media covered the information and how Juan José Millás did it in a non fiction novel. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
17.
125 p, 2.8 MB La publicidad televisiva con protagonistas homosexuales : Un acercamiento exploratorio a su creación y recepción / Font Garcia, Laia ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'estudi del present treball de recerca és la publicitat televisiva amb protagonistes homosexuals. A partir de dos anuncis amb protagonistes homosexuals; un amb protagonistes homosexuals masculins (Asevi Mio) i un altre amb protagonistes homosexuals femenines (Desigual), es realitzen entrevistes als seus directors creatius i enquestes als receptors (homes i dones: homosexuals i heterosexuals) de la publicitat per tal d'analitzar els punts de vista de la creació i la recepció de la publicitat amb protagonistes homosexuals. [...]
El objeto de estudio del presente trabajo de investigación es la publicidad televisiva con protagonistas homosexuales. A partir de dos anuncios con protagonistas homosexuales; uno con protagonistas homosexuales masculinos (Asevi Mio) y otro con protagonistas homosexuales femeninas (Desigual), se realizan entrevistas a sus directores creativos y encuestas a los receptores (hombres y mujeres: homosexuales y heterosexuales) de la publicidad con tal de analizar los puntos de vista de la creación y la recepción de la publicidad con protagonistas homosexuales. [...]
The object of study of this investigation project is television advertising with homosexual protagonists. From two commercials with homosexuals as main characters; one with male homosexual protagonists (Asevi Mio) and another with female homosexual main characters (Desigual), interviews where made to their creative directors and enquiries where given too the receptors (men and women: homosexual and heterosexual) of the advertisement to analyze the points of view of the creation and the reception of the advertisement with homosexual protagonists. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
18.
102 p, 16.9 MB L'evolució del rol dramàtic de la Bella Dorment i Malèfica a les adaptacions cinematogràfiques homònimes de 1959 i 2014 / Escobar Pérez, Marina ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca i investigació és el resultat d'un anàlisi qualitatiu i de gènere realitzat d'acord amb la teoria audiovisual narrativa i la teoria fílmica feminista sobre la representació cinematogràfica dels personatges de la Bella Dorment i Malèfica a les pel·lícules homònimes dels anys 1959 i 2014 amb l'objectiu de determinar l'evolució del seu rol dramàtic.
Este trabajo de investigación es el resultado de un análisis cualitativo y de género realizado en base a la teoría audiovisual narrativa y la teoría fílmica feminista sobre la representación cinematográfica de los personajes de la Bella Durmiente y Maléfica en las películas homónimas de los años 1959 y 2014 con el objetivo de determinar la evolución de su rol dramático.
This research is the result of a qualitative and gender analysis done on the basis of audiovisual narrative theory and feminist film theory about the audiovisual representation of the characters of Sleeping Beauty and Maleficent in the homonymous in the years 1959 and 2014 in order to determine the evolution of their dramatic role.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
19.
335 p, 3.3 MB Usos y gratificaciones en el consumo de las aplicaciones de internet en personas mayores. un estudio desde la perspectiva de género. / Álvarez Arámbula, Erika Guadalupe ; Palencia Villa, Rosa María, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El siguiente estudio aborda el uso que hacen hombres y mujeres mayores de las aplicaciones de Internet, así como las gratificaciones que esperan y obtienen, antes y después de dicho uso. También explora las motivaciones, necesidades y dificultades que encuentran y que les llevan a aprender y desarrollar nuevas habilidades digitales con el objetivo de afrontar el cambio tecnológico. [...]
This study aims to investigate both the use of internet applications among the elderly and the level of gratifications sought and obtained before and after such use. As well, this study explore the motivations, needs and difficulties encountered that lead the elderly to both learn and develop new digital skills in order to face the current technological shift. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
20.
115 p, 2.1 MB La evolución del rol dramático femenino en las películas de Supermán / Miuccio Arequipeño, Alessandra ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca és el resultat de l'anàlisi semiòtica discursiva i anàlisi de gènere realitzat sobre la representació al cinema dels personatges femenins de la narrativa de Superman amb l'objectiu de comprovar si els personatges femenins evolucionen al llarg de les pel·lícules, en rol dramàtic, arquetips, etc. [...]
Esta investigación es el resultado del análisis semiótico discursivo y análisis de género realizado sobre la representación en el cine de los personajes femeninos de la narrativa de Superman con el objetivo de comprobar si los personajes femeninos evolucionan a lo largo de las películas, en cuanto a rol dramático, arquetipos, etc. [...]
This research is the result of the discursive-semiotic analysis and gender analysis about female characters in Superman films. The main goal is to study the evolve of their dramatic role.

2014
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 26 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Villa, Rodrigo
9 Villà, Rita
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.