Documents de recerca

Documents de recerca 2,220 registres trobats  inicianterior1296 - 1305següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1296.
154 p, 13.5 MB Fashion Start-ups : anàlisi del concepte i casos d'èxit de start-ups de moda a Catalunya / Garriga Coll, Sara ; Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball estudiarem casos d'èxit de Fashion Start-ups de Catalunya. Concretament ens centrarem a investigar com aquestes marques emergents del sector de la moda han aconseguit fer-se un lloc en un mercat tan competitiu, com s'han donat a conèixer i per tant, com han fet ús de la comunicació i del màrqueting.
En el presente trabajo estudiaremos casos de éxito de Fashion Start-ups de Cataluña. Concretamente nos enfocaremos a investigar cómo estas marcas emergentes del sector de la moda han conseguido hacerse un hueco en un mercado tan competitivo, cómo se han dado a conocer y por lo tanto, cómo han utilizado la comunicación y el marketing, es decir, saber a qué medios de comunicación están presentes y cómo los utilizan.
In this analysis we study cases of successful Fashion Start-ups in Catalonia. More exactly we focus on investigating how these emerging brand of the fashion business enter in the competitive fashion business and how make they known. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
1297.
97 p, 2.8 MB La comunicació de crisi a les empreses : anàlisi del cas Mercadona / Amat Loshuertos, Óscar ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com objectiu mostrar les estratègies comunicatives que va duu a terme Mercadona arran d'una crisi comunicativa amb el Banc d'Aliments de València. Mercadona va veure afectada la seva imatge a partir de l'emissió d'un reportatge al programa de televisió "Salvados" emès el 9 de desembre de 2012. [...]
Este trabajo tiene como objetivo mostrar las estrategias comunicativas que lleva a cabo Mercadona raíz de una crisis comunicativa con el Banc d'Aliments de Valencia. Mercadona vio afectada su imagen a partir de la emisión de un reportaje en el programa de televisión "Salvados" emitido el 9 de diciembre de 2012. [...]
This project aims to show the communication strategies Mercadona carried out following a crisis communication with the Banc d'Aliments of Valencia. Mercadona's image was damaged after a report was broadcasted on the television program "Salvados" the on 9th of December in 2012. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]
2 documents
1298.
104 p, 3.1 MB Los movimientos sociales : el 15-M en la prensa española / Alzuria Sánchez, Mireia ; Ramon Pinat, Ezequiel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 15 de maig de 2011 es va produir un esclat social als carrers espanyols, fruit del cansament ciutadà per les polítiques econòmiques de retallades, sobretot en l'àmbit social, i per l'absència constant de democràcia real. [...]
El 15 de mayo de 2011 se produjo un estallido social en las calles españolas, fruto del hartazgo ciudadano por las políticas económicas de recortes, sobre todo en el ámbito social, y por la ausencia constante de democracia real. [...]
On May 15, 2011, there was a social outburst in the streets of Spain. There was the result of public harassment by economic policies of cuts, especially in the social sphere, and by the constant absence of real democracy. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
1299.
133 p, 4.3 MB Creación y desarrollo estratégico de la asociación Weimaraners Barcelona / García Faro, Anna ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball tracta de la creació de l'associació del Braco de Weimar que és una raça alemanya característica per la seva gran bellesa. A més de donar-li forma i crear-la es farà un plantejament estratègic per aconseguir el màxim d'èxit possible en el primer any de vida del projecte.
El trabajo trata de la creación de la asociación del Braco de Weimar que es una raza alemana característica por su gran belleza. Además de darle forma y crearla se hará un planteamiento estratégico para conseguir el máximo de éxito posible en el primer año de vida del proyecto.
The work deals with the creation of the association of Weimaraner which is a German race characteristic for its great beauty. In addition to shaping and creating it, a strategic approach will be made to achieve maximum success in the first year of life of the project.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
1300.
85 p, 24.3 MB La comunicación visual de las marcas a través de la fotografía. La nueva relación entre fotógrafos, marcas y audiencia en la era digital / Franquès Pla, Anna ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball es centra a estudiar la comunicació visual de les marques des de la vessant fotogràfica i a investigar la seva aplicació a les xarxes socials. Volem analitzar la fotografia i la definició d'un estil fotogràfic com a elements indispensables per a les empreses en l'era digital, no solament com a contingut sinó també com a eina de branding, així com les noves relacions que s'han creat entre fotògrafs, marques i audiència.
El trabajo se centra en estudiar la comunicación visual de las marcas desde la vertiente fotográfica y en investigar su aplicación en las redes sociales. Queremos analizar la fotografía y la definición de un estilo fotográfico como elementos indispensables para las empresas en la era digital, no solo como contenido sino también como herramienta de branding, así como las nuevas relaciones que se han creado entre fotógrafos, marcas y audiencia.
The present thesis is focused on the study of the brands visual communication through photography and its social media application. We aim to analyze photography and the definition of a photography style as indispensable elements for the companies in the digital era, not only for content but also as a tool of branding definition, as well as the new relations between photographers, brands and audience.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
1301.
108 p, 1.4 MB Transformación digital y publicidad : la planificación estratégica digital en las agencias / Forniés Rodríguez, Alba ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La digitalització ha produït canvis en tots els departaments de les agències de publicitat. En aquest estudi s'investiga com ha afectat la transformació digital al departament de planificació estratègica, oferint una visió general de la situació actual de la planificació estratègica digital a les agències.
La digitalización ha producido cambios en todos los departamentos de las agencias de publicidad. En este estudio se investiga cómo ha afectado la transformación digital en el departamento de planificación estratégica, ofreciendo una visión general de la situación actual de la planificación estratégica digital en las agencias.
Digitization has brought some changes to all the departments of the advertising agencies. This study investigates how digital transformation has affected the account planning department, providing an overview of the current situation of digital strategic planning in the agencies.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
1302.
60 p, 1.7 MB Nike : los valores del Swoosh / Fernández Soler, Albert ; Rodríguez Bravo, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació tracta conèixer quins son els valors de la marca Nike a través del estudio de tres spots. Es revisa la bibliografia que tracta sobre quins son els seus origens, els seus objectius i la estrategia de comunicació que segueixen. [...]
Esta investigación trata de conocer cuáles son los valores de la marca Nike a través del estudio de tres spots. Se revisa la bibliografia que trata sobre cuales son sus origenes, objetivos y estrategia de comunicación que siguen. [...]
This research tries to know which are the values of Nike through the study of 3 commercials. By reviewing the existing literature, we describe the origins of Nike, its objectives and its communication strategy. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
1303.
117 p, 12.1 MB Las tendencias de la moda prêt-à-porter de lujo en publicidad / Fàbregas Bulló, Carla ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les marques de prêt-à-porter de luxe, són referents en la ment de molts consumidors a nivell global. En aquest projecte es pretén investigar sobre les mateixes així com en els àmbits en els quals repercuteix com són: les tendències, la publicitat, les revistes femenines. [...]
Las marcas de prêt-à-porter de lujo, son referentes en la mente de muchos consumidores a nivel global. En este proyecto se pretende investigar sobre las mismas así como en los ámbitos en los que repercute como son: las tendencias, la publicidad, las revistas femeninas. [...]
Luxury ready to wear brands are top of mind brands of many consumer globally. In this project we intend to investigate about them as well as in the areas where it affects such as: trends, advertising, women's magazines . [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
1304.
168 p, 94.1 MB Xarxes socials i comunicació política : participació ciutadana o campanya permanent? / Estrella Encarnación, Júlia ; Burguet i Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "Xarxes socials i comunicació política: participació ciutadana o campanya permanent?" és un estudi sobre la irrupció d'Internet i les xarxes socials en la comunicació política i la utilització de Twitter per part dels principals líders polítics espanyols i moviments socials en l'actualitat, mitjançant un anàlisi qualitatiu i quantitatiu de l'activitat a Twitter de diferents representants polítics dels partits majoritaris a l'Estat Espanyol, amb l'objectiu de corroborar si és una eina de debat per a la ciutadania o bé esdevé un canal electoral més.
El trabajo "Redes sociales y comunicación política: participación ciudadana o campaña permanente?" es un estudio sobre la irrupción de Internet y las redes sociales en la comunicación política y la utilización de Twitter por parte de los principales líderes políticos españoles y movimientos sociales en la actualidad, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo de la actividad en Twitter de diferentes representantes políticos de los partidos mayoritarios en España, con el objetivo de corroborar si es una herramienta de debate para la ciudadanía o bien se convierte en un canal electoral más.
The project "Social networks and political communication: civic participation or permanent campaign?" is an study about the irruption of Internet and Social Networks in political communication and also the use of Twitter made by the main Spanish political leaders and social movements currently, by a qualitative and quantitative analysis of the Twitter activity of different political representative of the main parties of Spain, in order to corroborate if it is a debate tool for the citizenship or it is an other electoral channel.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
1305.
80 p, 6.1 MB [KRIEIT] La plataforma de creació del portfoli online / Escobar Cruz, Andrea ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau consisteix en la realització d'un projecte dins de l'àmbit de la ideació, conceptualització, branding i disseny web. Krieit és la marca que dona nom a aquest projecte. [...]
Este trabajo de fin de grado consiste en la realización de un proyecto que abarca el ámbito de la ideación, conceptualización, branding y diseño web. Krieit es la marca que da nombre al este proyecto. [...]
This final degree's project consists in developing a project within the scope of ideation,conceptualization, branding and web design. Krieit is the brand that names this project. That's an online platform which wil help the user to develop an entery protfolio; from the portfolio until its content, through fake briefings. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Documents de recerca : 2,220 registres trobats   inicianterior1296 - 1305següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.