Documents de recerca

Documents de recerca 22 registres trobats  inicianterior13 - 22  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
13.
69 p, 1.2 MB Improving 1st of Batxillerat Students' Collective Scaffolding Skills : an Innovation Project to Implement Cooperative Learning in the English Classroom / Casademont Moner, Judit ; Simon Auerbach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this master's dissertation is to design an innovation project and plan its implementation and assessment. The objectives of this project are, first, to develop 1st of Batxillerat students (16- and 17-year olds) collective scaffolding skills by means of working cooperatively in the English class; second, to improve the learners' overall foreign language skills thanks to cooperative work, by having more opportunities to intervene in English and by aiding each other; and third, to increase group cohesion and mutual helpfulness to, ultimately, create a propitious and safe classroom environment to learn together. [...]
L'objectiu d'aquest treball de fi de màster és dissenyar un projecte d'innovació i planejar la seva implementació i avaluació. Els objectius del projecte són, primerament, desenvolupar l'andamiatge col·lectiu en alumnes de 1r de Batxillerat (de 16 i 17 anys) a través de treballar cooperativament a l'aula d'anglès; segon, millorar el seu nivell de llengua estrangera gràcies al treball cooperatiu, a tenir més oportunitats d'intervenir en anglès i a ajudar-se entre ells; i tercer, a incrementar la cohesió de grup i l'ajuda mútua per, finalment, crear un ambient de classe propici per aprendre conjuntament. [...]
 
14.
30 p, 628.1 KB Coteaching in Foreign Language Education (FLE). Contexts : a literature review / Boada González, Joan ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation conducts a literature review that explores the concept of coteaching, an innovative educational approach emerged over the last decades which stands as an efficient strategy not only to enhance students' academic performance but also to embody 21st century keystone values such as collaborative learning and inclusion. [...]
Aquest treball consisteix en una revisió de la literatura existent respecte el concepte de la docència compartida o coteaching, una metodologia innovadora que ha aparegut amb força durant els darrers anys i que es presenta com una estratègia eficaç no només per a millorar el rendiment acadèmic dels alumnes, sinó també per a integrar dos dels valors més importants en el context educatiu del segle XXI com són l'aprenentatge col·laboratiu i la inclusió. [...]

Juny 2020  
15.
58 p, 697.0 KB L1 use in group interaction in EFL classes / Bermejo Cruz, Claudia ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This research paper analyzes the first language (L1) interactions of 14 students, aged between 14 and 15 years, assembled in groups to accomplish 3 different collaborative and interactional tasks, such as writing, reading and grammar-based tasks in an EFL class. [...]
Aquest document de recerca analitza les interaccions en la primera llengua (L1) de 14 estudiants, d'entre 14 i 15 anys, reunits en grups per realitzar 3 tasques col·laboratives i interaccionals diferents, com ara tasques d'expressió escrita, comprensió escrita i gramàtica en una classe d'anglès com a llengua estrangera (EFL). [...]

Juny 2020  
16.
49 p, 2.4 MB Speaking Assessment and technology : how can digital tools improve teachers' resources in relation to speaking assessment? / Sànchez Leiva, Juli ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
The present research wants to analyse the oral features that can be detected in a face- to-face oral examination which could also be used to sustain the communication in an online version of the same speaking exam. [...]
La present investigació vol analitzar les característiques orals que es poden detectar en un examen oral presencial que també es podria utilitzar per mantenir la comunicació en una versió en línia del mateix examen oral. [...]

Juny 2020  
17.
54 p, 1.4 MB A Zombie Apocalypse : developmental stages in L2 learners' interactional skills when working in small groups / Cervera Rovira, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper focuses on learners' talk while doing group work in grade 8 of secondary education in Catalonia. It aims to gain understanding of the interactional strategies deployed by the students as they try to reach an agreement. [...]
Aquest treball es centra en la parla dels estudiants de segon d'ESO a Catalunya mentre duen a terme el treball en grup. L'article intenta entendre millor les estratègies interaccionals utilitzades pels estudiants mentre intenten arribar a un acord. [...]

2020  
18.
50 p, 1.7 MB The role L1 has in student-student interaction in EFL classes / Currubí Armengol, Gemma ; Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research paper explores the L1 interactions of eleven Catalan students, aged between 15 and 16 years, engaged in pair or small group work during a communicative task in the L2 classroom. The data were gathered in a state secondary school in Greater Barcelona and the participants collectively carried out six different activities, such as a collaborative writing. [...]
Aquest document de recerca explora les interaccions en L1 d'onze estudiants catalans, d'entre 15 i 16 anys, que treballen en parella o en grup reduït durant una tasca comunicativa a l'aula d'L2. Les dades es van recollir en un institut públic de secundària de l'àrea metropolitana de Barcelona i els participants van dur a terme, col·lectivament, sis tasques diferents, com per exemple una redacció en grup. [...]

2019  
19.
40 p, 2.1 MB Analysis of students' noticing in a models as feedback writing task / Capdevila Capella, Mar ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of the present study is to investigate and analyse the language and discourse features that English as a Foreign Language students noticed and incorporated when doing a Models as Feedback writing task. [...]
L'objectiu del present estudi és la investigació i l'anàlisis dels elements lingüístics i discursius que els alumnes perceben i incorporen durant l'execució d'una tasca escrita de feedback correctiu. [...]

2019  
20.
39 p, 813.5 KB Peer assistance in EFL mixed level groups : Strategies and perceptions / Camps Portet, Marta ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This study analyses whether students with better command of English help their peers during groupwork. The data was gathered by a student-teacher of English as a Foreign Language (EFL) during the internship in the Official Master's Degree in Teaching, offered by Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
El present estudi analitza si alumnes amb més bon nivell d'anglès ajuden als seus companys durant el treball en grup. Les dades van ser recollides per una professora en pràctiques d'anglès com a llengua estrangera durant les pràctiques del Màster de Formació del Professorat, impartit per la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]

2019  
21.
50 p, 1.6 MB How can collaboration impact writings in the L2 in a high-complexity school? / Aragón Bracero, Gerard ; Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This study seeks to investigate the impact of collaboration on written productions in the L2 in a high-complexity school situated in the Maresme area (Barcelona). In order to carry out the research, qualitative data has been used to draw a comparison between sixteen individual writings and four collaborative texts performed by 2nd ESO students, with a low command of English, during a 2-hour class session. [...]
Aquest estudi té per objectiu investigar l'impacte de la col·laboració en produccions escrites en la L2 en un centre de màxima complexitat situat a la comarca del Maresme (Barcelona). Per dur a terme la recerca, s'han emprat dades de caràcter qualitatiu per tal de traçar una comparativa entre setze textos individuals i quatre de col·laboratius produïts per alumnes de 2n de la ESO, amb baix domini de l'anglès, durant una sessió de dues hores de classe. [...]

2019  
22.
37 p, 934.3 KB Corrective models as feedback : the effect of enhanced typography / Aceña Milán, Laura ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Completing successfully writing tasks in the English as a Foreign Language classroom is, currently, a very tough task. Using Models as Corrective Feedback has found a path for students to edit their own work to create higher-quality texts and improve their over-all language awareness. [...]
Completar con éxito tareas de escritura en la clase de Inglés como lengua extranjera es, actualmente, una ardua tarea. El uso de Textos Modelo como Feedback Correctivo ha encontrado un camino para que los estudiantes puedan editar su propio trabajo para crear textos de mayor calidad y mejorar su conciencia lingüística general. [...]

2019  

Documents de recerca : 22 registres trobats   inicianterior13 - 22  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.