Documents de recerca

Documents de recerca 155 registres trobats  inicianterior141 - 150següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
141.
66 p, 1.5 MB A Study of Teacher Questioning Skills to Foster Student Participation in Classroom Tasks / Aulinas Nogué, Marta ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010  
142.
77 p, 1.8 MB El camí de la tasca a l'activitat : el treball en petit grup en enfocaments AICLE des de la perspectiva de la Teoria de l'Activitat / Tapias Nadales, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès, partint d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, i parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. [...]
2010  
143.
109 p, 2.2 MB The first steps of a secondary school teacher : experiences and studies of a student-teacher / Fuentes Arjona, Miquel Àngel ; Escobar Urmeneta, Cristina, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation aims at fostering the professional development of the EFL teacher. This document compiles two small scale empirical studies carried out during the practicum periods of the TED's course. [...]
Esta disertación pretende impulsar el desarrollo profesional del profesor de inglés/LE. Este documento compila dos estudios empíricos a pequeña escala realizados durante las fases Practicum del Máster de Formación del Profesorado. [...]
Aquesta dissertació pretén impulsar el desenvolupament professional del professor d'anglès/LE. Aquest document compila dos estudis empírics a petita escala realitzats durant les fases de Practicum del Màster de Formació de Professorat. [...]

2010  
144.
82 p, 2.2 MB The learning process as a cooperative task among teachers and students / Hernández Ramos, Elena ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research project gathers several ideas and guidelines on professional improvement as a teacher. This study includes two empirical studies. The first one focuses mainly on the teacher's figure. [...]
Aquest projecte de recerca recull diverses idees i guies sobre el desenvolupament professional del professor. Aquest treball recull dos estudis empírics. El primer està focalitzat en la figura del professor. [...]

2010  
145.
51 p, 8.5 MB Teacher strategies to elicit knowledge from students in the CLIL classroom : the purpose of questions in controlled patterns of teacher-student interaction / Pallarès i Bertran, Laura ; Evnitskaya, Natalia, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This Master Dissertation comprises two parts: a personal reflection and an empirical study. The personal reflection reviews the process of professionalization undergone by its author throughout the Master. [...]
Aquest Treball de fi de Màster inclou dues parts: una reflexió personal i un estudi empíric. La reflexió personal revisa el procés de professionalització de l'autora durant el Màster. L'estudi empíric aborda les estratègies del professor per obtenir coneixements dels estudiants a la classe AICLE i més específicament la finalitat de les preguntes en models controlats d'interacció. [...]

2010  
146.
50 p, 2.7 MB A glimpse into classroom interaction / Raga Preston, Liz ; Bernaus, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
How does classroom interaction contribute to language learning? This study aims at identifying and interpreting some patterns of teacher-student interaction within an EFL classroom. Different interactional patterns and strategies are examined through the self-observation of the teacher's own performance as a student-teacher during her practicum period in a secondary school.
En quina mesura la interacció a l'aula fomenta l'aprenentatge de les llengües? Aquest treball de recerca té com a objectiu identificar i interpretar algunes de les pautes d'interacció professor/alumne dins d'una classe d'anglès. [...]

2010  
147.
49 p, 1.6 MB Cooperative learning : learning to cooperate, cooperating to learn / Rey Vitó, Laura del ; Bernaus, Mercè, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research project is an attempt to give arguments in favour of using cooperative learning activities in FL classrooms as an effective approach to learning. The arguments offered are presented from two different perspectives: the first one is based on the empirical study of three students working together to achieve a common goal. [...]
Aquest treball de recerca intenta donar arguments a favor de l'ús d'activitats d'aprenentatge cooperatiu a les classes de llengua estrangera atès que és un mètode efectiu d'aprenentatge. Els arguments es presenten des de dues perspectives diferents: la primera està basada en l'estudi empíric d'un trio d‟estudiants treballant de forma cooperativa per aconseguir un objectiu comú. [...]

2010  
148.
45 p, 2.0 MB The effects of teacher talk on students' oral productions / Santiago i Ribas, Marta ; Evnitskaya, Natalia, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The present study is a brief personal enquiry into the teaching and learning of EFL in the classroom with an orientation to action and personal professional development. It focuses on teacher talk, making special emphasis on questions, as well as on students' resulting oral productions. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és elaborar una petita reflexió personal sobre la manera d'ensenyar i aprendre l'anglès a les aules, amb la finalitat principal d'assolir una millora d'aptituds pedagògiques i un major desenvolupament professional. [...]

2010  
149.
87 p, 3.3 MB Think and Discuss : Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas / Pallarés Monge, Oriol ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea -en el nostre cas, les matemàtiques- i l'adquisició d'una llengua estrangera -l'anglès. [...]
2010  
150.
245 p, 9.5 MB The Present perfect in English and in Catalan : uses and meanings / Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Solé i Sabaté, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània)
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
2 documents

Documents de recerca : 155 registres trobats   inicianterior141 - 150següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.