Documents de recerca

Documents de recerca 14,949 registres trobats  inicianterior14804 - 14813següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
14804.
403 p, 1.4 MB El "Diari Català" : plataforma d'exposició ideológica i d'activisme del catalanisme polític : 1879-1881 / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria), (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània
Estudi monogràfic d'un periòdic. El primer en llengua catalana, que fou també un diari d'èxit i un periòdic que tingué una excepcional influència en l'evolució del moviment polític i cultural del catalanisme. [...]
Estudio monográfico de un periódico. El primero en lengua catalana, que fue también un diario de éxito y un periódico que tuvo una excepcional influencia en la evolución del movimento político y cultural del catalanismo. [...]
Monographic research about a newspaper. The first one, in catalan language was a succesfull newspaper and also an exceptional influence in the evolution of political and cultural catalan moviment's. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005
2 documents
14805.
49 p, 494.3 KB Difusió i ús social del videotext a Espanya : anàlisi del procés de transformació d'una tecnologia en un servei d'informació i comunicació / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Cièncias de la Comunicació) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La recerca analitza el procés de transformació d'una tecnologia en un servei d'informació i comunicació a través de l'estudi de l'experiència d'implantació del videotext a Espanya, valorant els factors no només d'ordre tecnològic, sinó també econòmic i sociocultural que hi concorren. [...]
This doctoral research analyzes the transformation process of a technology into an information and communication service through the study of the introduction of videotex in Spain, not only from the point of view of the technological factors but also the economical and sociocultural ones. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
7 documents
14806.
54 p, 9.3 MB Dinamización social y radio municipal / Lorite, Nicolás ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
26 documents
14807.
742 p, 1.3 MB Disney i la transmissió de valors sòcio-culturals als nens: anàlisi semiòtico-freqüencial de la recepció : aproximació a la investigació de l'audiència des de la semiòtica social / Romero Diaz, Jordi ; Velázquez García-Talavera, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La indústria Disney transmet valors sòcio-culturals a la audiència infantil, no solament a través de les seves produccions animades, sinó també a través de l'entrallat comercial que s'estén al llarg del cicle vital del producte. [...]
Disney factory transmits socio-cultural values to children's audience, not only throughough its animated productions, but also through the commercial web which expands itself far along the product's vital cycle. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004  
14808.
447 p, 2.1 MB El Documento audiovisual en la práctica pedagógica : estrategias para mejorar el rendimiento escolar / Claro Loff, Alexandre ; Gutiérrez García, M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Vegeu resumalc1de1. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  
14809.
241 p, 2.0 MB eBranding : la creación de la marca digital / Vallet, Gemma ; Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La presente tesis tiene como objeto explorar si las empresas desde sus estrategias de comunicación online y contenidos corporativos y de marcas en la red adaptan o no una clara estrategia de marca digital, si su puesta en escena en la red evoluciona hacia la era de la conectividad. [...]
The thesis explores if companies from their corporative strategies of communication online and contents and brands in the net adapt or not a clear strategy of eBranding, and if their online branding evolves towards the era of the connectivity. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  
14810.
325 p, 849.6 KB Educación, comunicación para el desarrollo y gestión de conocimiento : estudios de caso de los modelos de la sociedad de la información de Finlandia e Irlanda / Tohá Lavanderos, Juan José ; Herreros Arconada, Mario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El nuevo escenario económico y social a escala mundial, en el cual el conocimiento es el principal activo que poseen las personas, las organizaciones y los países. La gestión del conocimiento da una respuesta teórica a este desafío, sistematizando los mecanismos en los cuales se optimiza el manejo de la información y el conocimiento al interior de las organizaciones. [...]
The sprouting of an Information Society raises a new economic and social scene on a world-wide scale, where knowledge is the main asset that people, organizations and countries have. Knowledge management gives a theoretical answer to this challenge, systematizing the mechanisms in which one optimizes the handling of information and knowledge in the organizations. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  
14811.
751 p, 8.3 MB Educación para la participación : desarrollo de un currículum alternativo en la ESO sobre ciudadanía y medios de comunicación / Francisco Amat, Andrea ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La presente Tesis Doctoral consiste en la aplicación de un currículum alternativo vinculado al concepto de ciudadanía y a la emergencia de los medios de comunicación, con una metodología pedagógica concreta, en Institutos de Educación Secundaria. [...]
This Doctoral Dissertation tackles the application of an alternative curriculum linked to the concept of citizenship and the emerging media, with a specific methodology, in ESO. Its main goal is to test for cognoscitive (cognitive?) and attitudinal changes about politics, media and the society where the participants live. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
14812.
617 p, 3.5 MB Las Emisoras de radio del Estado español en Internet: las bitcasters / Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objeto de estudio de esta investigación se centra en el uso que hacen de Internet las bitcasters del Estado español, entendiendo por bitcasters todo web site que difunde algún tipo de contenido sonoro a través de la Red, bien sea mediante sistemas de audio bajo demanda, de sistemas de transmisión streaming o de una combinación de ambos. [...]
The objective of this research is to describe the use of Internet by bitcasters from Spanish State. A bitcaster is every web site that diffuses some type of sonorous content through the Net, by audio under demand systems, streaming transmission systems or by the combination of both. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002  
14813.
200 p, 1.5 MB Encontrarse en la historia : fuentes, protagonistas y espacios: metodologías para una historia de la comunicación no-androcéntrica / Molina Rodríguez-Navas, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Moreno, Amparo, 1947-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El sentido de responsabilidad social compartida, que impulsa el desarrollo de la democracia participativa, solo puede asentarse sobre una visión del pasado que muestre las conexiones entre las memorias personales y la memoria colectiva, entre las decisiones individuales y los procesos sociales globales. [...]
The sense of shared social responsibility that pushes the development of participatory democracy can only be established on a vision of the past which shows up connexions between individual and collective memories, personal decisions and global social processes. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
2 documents

Documents de recerca : 14,949 registres trobats   inicianterior14804 - 14813següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.