Documents de recerca

Documents de recerca 53 registres trobats  inicianterior15 - 24següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
15.
11 p, 2.7 MB Classificació de Jocs; Detecció de Ludopatia / Burgués Llavall, Gerard ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La ludopatia és l'addicció patològica als jocs d'atzar i es considera una malaltia caracteritzada pel fracàs crònic i progressiu. Un 1 % de la societat de l'estat espanyol la pateix. Aquest article té el propòsit d'esbrinar el comportament dels usuaris per tal de detectar a totes aquelles persones que poden estar patint ludopatia de forma inconscient. [...]
Gambling addiction is a pathological addiction to gambling and is considered a disease characterized by chronic and progressive failure. 1 % of Spanish society suffers from it. This article aims to find out the behavior of users in order to detect all those people who may be unconsciously suffering from gambling . [...]
La ludopatía es la adicción patológica a los juegos de azar y se considera una enfermedad caracterizada por el fracaso crónico y progresivo. Un 1% de la sociedad del estado español la sufre. Este artículo tiene el propósito de averiguar el comportamiento de los usuarios para detectar a todas aquellas personas que pueden estar sufriendo ludopatía de forma inconsciente. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
16.
98 p, 1.3 MB El online-grooming en la jurisprudencia española : estudio teórico y jurisprudencial del fenómeno del online-grooming en España / Vilorio Cuevas, Dhairis Yisselot ; Torrado Sánchez, Ainoa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Esta revisión tiene un doble objetivo: 1) fomentar el conocimiento de la realidad jurídica del online-grooming en España; y, 2) examinar las teorías criminológicas patentes en el delito. Así, el presente trabajo aborda: el concepto del cibercrimen en España, que son las conductas delictivas realizadas en el ciberespacio; el online-grooming, que se puede definir como el embaucamiento a un menor por un adulto a través de medios electrónicos, sin ser menester que el contacto se inicie a través de internet; los mitos que le rodean; el perfil de las partes; y las teorías criminológicas relacionadas con el delito. [...]
This review has a dual objective: 1) to promote knowledge of the legal reality of online-grooming in Spain; and 2) to examine the criminological theories involved in the crime. Thus, this paper addresses: the concept of cybercrime in Spain, which are the criminal behaviors carried out in cyberspace; online-grooming, which can be defined as the grooming of a minor by an adult through electronic means, without it being necessary for this to be initiated through the internet; the myths surrounding it; the profile of the actors; and the Criminological Theories related to the crime. [...]

2022
Grau en Criminologia [805]  
17.
11 p, 707.1 KB Remote Boost Experience : Event Tool / Pérez Barcons, Marc ; Benavente i Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el següent document es presenta l'eina d'esdeveniments que pertanyerà a una agrupació d'aplicacions ideades pel treball en equip Remote Boost de l'empresa Teaming Labs, la idea principal d'aquesta eina és poder donar suport a tallers o explicacions en línia, en les quals un amfitrió s'encarrega de fer una explicació o demostració d'algun tema en concret del qual ell és expert. [...]
In the next document we'll present the event tool, a web application that will be part of a group of applications for team building named Remote Boost from the company Teaming Labs, the main idea of this tool is to be able to support online workshops or explanations, in which a host is in charge of explaining or demonstrating a specific topic of which he is an expert. [...]
En el siguiente documento se presenta la herramienta de eventos que pertenecerá a una agrupación de aplicaciones ideadas para el trabajo en equipo Remote Boost de la empresa Teaming Labs, la idea principal de esta herramienta es poder dar soporte a talleres o explicaciones en línia, en las cuales un anfitrión se encarga de hacer una explicación o demostración de algún tema en concreto del cual el es experto. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
18.
47 p, 2.0 MB Pictures are worth many words : effectiveness of visual communication in dispelling the rent-control misconception / Brandts, Jordi (Institut d'Anàlisi Econòmica) ; Busom i Piquer, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Mayan, Cristina (Universitat de Barcelona) ; Panadés Martí, Judith (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The popular belief that rent-control leads to an increase in the amount of affordable housing is in contradiction with ample empirical evidence and congruent theoretical explanations. It can therefore be qualified as a misconception. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada 2022 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; 05.21)  
19.
201 p, 19.1 MB Aplicabilitat de les Tecnologies de la Informació i Comunicació en una consulta de sòl pelvià d'un hospital secundari / Cornet Cortada, Ariana ; Ferriols Pérez, Elena, dir. ; Payá Panadés, Antonio, dir. ; Carreras Collado, Ramón, dir.
INTRODUCCIÓ Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) s'estan implementant a la majoria de les àrees, inclosa la salut. Milloren la salut dels pacients i augmenten l'educació sanitària. [...]
INTRODUCCIÓN Las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC) se están implementando en la mayoría de las áreas, incluida la salud. Mejoran la salud de los pacientes y aumentan la educación sanitaria. [...]
INTRODUCTION Information and Communication Technologies (ICT) are being implemented in most areas, including the health field. They improve patients' health and increase sanitary education. Since the Covid-19 pandemic outbreak, ICT use has gained importance. [...]

2021  
20.
36 p, 931.6 KB Relació entre patrons d'aprenentatge i estrès acadèmic en alumnes de batxillerat en la pandèmia de la COVID-19 / Diaz Moreno, Adrian ; García Ravidá, Laura B., dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal d'aquest estudi és trobar quins patrons d'aprenentatge es defineixen en l'alumnat en el context de la pandèmia de la COVID-19 i la seva relació amb l'estrès acadèmic. En una mostra d'alumnes de batxillerat, s'han mesurat els patrons d'aprenentatge i el nivell d'estrès acadèmic amb proves psicomètriques i s'han realitzat anàlisi de la correlació entre patrons d'aprenentatge i les subescales dels tests d'estrès acadèmic per poder respondre l'objectiu. [...]
The main aim of this study is to find out what kind of learning patterns are defined among the High School students within the COVID-19 pandemic context and their relation with the academic stress. Therefore, within a 45 High School students sample, the learning patterns have been measured with the Inventory of Learning Patterns (ILP) and the academic stress level has been measured with the Academic Stress and Stress Coping Questionnaire (CEAU, R-CEA and A-CEA). [...]

2021
Grau en Psicologia [1485]  
21.
100 p, 746.1 KB Pas de la docència presencial a la virtual. Vivències d'alumnat i professorat de l'aula oberta d'un institut públic de Montblanc / Sanchez Romero, Judit ; Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El confinament provocat per la pandèmia de la COVID-19 el curs passat va obligar a tancar escoles, instituts i universitats, i la forma de fer classe es va veure modificada, passant de la presencialitat a un format en línia. [...]
El confinamiento provocado por la pandemia de la COVID-19 el curso pasado obligó a cerrar escuelas, institutos y universidades, y la forma de dar clase se vio modificada, pasando de la presencialidad a un formato en línea. [...]
The lockdown caused by the COVID-19 pandemic in the past year forced the closure of schools, high schools and universities, and the way of teaching was modified, moving from a face-to-face way of teaching to an online format. [...]

2021
Grau en Sociologia [819]
3 documents
22.
50 p, 1.2 MB La idolología i les plataformes en línia de contingut multimèdia : una anàlisi comparativa entre Netflix i HBO España / Appelgren Cuevas, Julio César ; Cardús i Ros, Salvador, 1954-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'estudi de la transmissió i recepció d'ideologia és un tema d'interès clàssic per les Ciències Polítiques i la Sociologia. Aquest treball enfoca la mateixa inquietud ara en les plataformes online de contingut multimèdia. [...]
El estudio de la trasmisión y recepción de ideología es un tema de interés clásico para las Ciencias Políticas y la Sociología. Este trabajo enfoca la misma inquietud ahora en las plataformas online de contenido multimedia. [...]
The study of the transmission and reception of ideology is a topic of classical interest for Political Sciences and Sociology. This paper addresses the same concern now in online multimedia content platforms. [...]

2021
Grau en Sociologia [819]
3 documents
23.
64 p, 841.6 KB Teaching English to Adults : The Students' Perceptions on Coteaching Adjustments during the COVID-19 Pandemic / Amieva Potrony, Anna ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The COVID-19 pandemic and the safety measures and restrictions implemented by the governments have had a huge impact on education world-wide. Educational institutions were forced to abruptly close the school premises and adopt different - and improvised - online teaching approaches. [...]
La pandèmia de la COVID-19 i les mesures i restriccions de seguretat implementades pels governs han tingut un gran impacte en l'educació mundialment. Les institucions educatives es van veure forçades a tancar els centres educatius i a adoptar diferents (i improvisades) metodologies d'ensenyament en línia. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]  
24.
63 p, 1004.1 KB Les implicacions socials dels moviments religiosos japonesos (1945-2020) / Comas Saavedra, Paula ; Guarné, Blai, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest treball es realitza una aproximació a l'estudi del fenomen de les organitzacions religioses al Japó contemporani fent especial èmfasi en el període històric i cultural de la postguerra. [...]
En este trabajo se realiza una aproximación al estudio del fenómeno de las organizaciones religiosas en el Japón contemporáneo haciendo especial énfasis en el período histórico y cultural de la posguerra. [...]
In this essay an approach is made to the study of the phenomenon of religious organizations in contemporary Japan with special emphasis on the post-war historical and cultural period. Through the social analysis of the different historical stages, more specifically from 1945 to the present day, this essay develops a chronological axis that considers the different religious tendencies of each moment. [...]

2021
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]  

Documents de recerca : 53 registres trobats   inicianterior15 - 24següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.