Documents de recerca

Documents de recerca 45 registres trobats  inicianterior16 - 25següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
16.
12 p, 1.2 MB Specification, design and implementation of a video game for musical language learning / Cueva Moreno, Joan ; Ponsa Mussarra, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
In our country, teaching music to children is mainly conducted outside the compulsory teaching hours. In order to improve their abilities and increase their knowledge of musical language, the learner must be persistent and train. [...]
Al nostre país, l'ensenyament de música als nens i nenes es realitza principalment fora de l'horari lectiu. Per tal de millorar les seves habilitats i incrementar els seus coneixements sobre llenguatge musical, l'estudiant ha de ser perseverant i entrenar regularment. [...]
En nuestro país, la enseñanza de música a los niños y las niñas se realiza principalmente fuera del horario lectivo. Para mejorar sus habilidades e incrementar sus conocimientos sobre lenguaje musical, el estudiante tiene que ser perseverante y entrenar regularmente. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
17.
35 p, 1.4 MB L'aprenentatge del xinès : propostes didàctiques dirigides a nens / Bassach Pla, Anna ; Liao Pan, Shu-Ching, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest treball es presenten les principals teories de pedagogia infantil de les últimes dècades per tal de conèixer quines són les necessitats primordials en una classe de xinès com a llengua estrangera per nens. [...]
En este trabajo se presentan las principales teorías de pedagogía infantil de las últimas décadas para llegar a conocer cuáles son las necesidades primordiales en una clase de chino como lengua extranjera para niños. [...]
This thesis presents the main theories of child pedagogy of the last decades in order to learn which are the main needs in a class of Chinese as a foreign language for kids. It also sums up the main characteristics of the Chinese language that must be kept in mind in a foreign language classroom aimed at kids. [...]

2019
Estudis d'Àsia Oriental [0]  
18.
10 p, 761.8 KB Kula World : soporte al razonamiento tridimensional / Rodríguez-Carretero Rodríguez, Jesús ; Gil, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego de puzles 3D educativo con el motor gráfico Unity, orientado para niños de primaria y secundaria, y que se centre en la resolución de puzles de manera que los ayude a desarrollar y mejorar su razonamiento tridimensional y orientación. [...]
The project consists of designing and implementing an educational 3D puzle videogame with the Unity graphic engine, focused on primary and high school children and based on the resolution of puzles to help in the development and improvement of the three-dimensional reasoning and orientation. [...]
El projecte consisteix en dissenyar i desenvolupar un videojoc de puzles 3D educatiu amb el motor gràfic Unity, orientat per a nens de primaria i secundària, i que es centri a la resolució de puzles de forma que els ajudi a desenvolupar i millorar el seu raonament tridimensional i orientació. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
19.
9 p, 1.4 MB Might of the Arcane - Videojuego de cartas interactivo por turnos y la implementación de su IA / Casanova Álvarez, Christian ; Cerdà Company, Joaquin, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Parraga, Carlos Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este trabajo he desarrollado un videojuego de cartas por turnos y he implementado su inteligencia artificial, valorando (mediante el uso de heurísticas) el mejor movimiento con el objetivo de ganar la partida al usuario. [...]
In this project I have developed a turn-based card videogame and I have implemented its artificial intelligence, valuating (through the use of heuristics) the best movement in order to win the game to the user. [...]
En aquest treball he desenvolupat un videojoc de cartes per torns i he implementat la seva intel·ligència artificial, valorant (mitjançant l'ús heurístiques) el millor moviment amb l'objectiu de guanyar la partida a l'usuari. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
20.
9 p, 811.5 KB Geometrik : disseny i implementació d'un videojoc educatiu incorporant Leap Motion / Barcia Goñi, Marta ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en dissenyar i implementar un videojoc 3D educatiu amb el motor Unity, enfocat a nens d'educació primària i que es basi en el reconeixement de figures i formes geomètriques de manera que permeti desenvolupar i millorar la percepció de color i formes. [...]
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego 3D educativo con el motor Unity, enfocado a niños de educación primaria y que se base en el reconocimiento de figuras y formas geométricas de forma que permita desarrollar y mejorar la percepción de color y formas. [...]
The project consists of designing and implementing an educational 3D video game with the Unity engine, focused on primary school children and based on the recognition of figures and geometric shapes in a way that allows to develop and improve the perception of colors and shapes. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
21.
14 p, 1.2 MB Gestió de les comunicacions dins de l'entorn Joc de drones / Guerrero Molero, Marc ; Montón i Macián, Màrius, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En els últims anys gràcies a un avenç tècnic s'ha produït una gran expansió dels drones en l'oci. Avui en dia, hi ha molta varietat en la utilització de drones, des de prendre fotografies fins a participar en carreres d'obstacles. [...]
For the last years, there has been a great expansion of drones at lesure because of a technical advance in tecnology. Nowadays, there is a lot of variety in drone uses, from taking a picture to participating in obstacle races. [...]
En los últimos años gracias a un avance técnico se ha producido una gran expansión de los drones en el ocio. Hoy en día hay gran variedad en el uso de drones, desde hacer fotografias hasta participar en carreras de obstáculos. [...]

2018-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
22.
38 p, 1.1 MB L'evolució de "Pokémon" i de les pràctiques de consum dels seus jugadors / Gallart del Valle, Clàudia ; Lozano Méndez, Artur, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest treball s'analitzen les característiques de les mecàniques de joc i del disseny dels personatges presents en els videojocs principals de la franquícia Pokémon, per tal de determinar què els fa atractius per als seus consumidors i fins a quin punt aquestes característiques són rellevants en l'experiència de joc. [...]
En este trabajo se analizan las características de las mecánicas de juego y del diseño de los personajes presentes en los videojuegos principales de la franquicia Pokémon, con el fin de determinar qué los hace atractivos para sus consumidores y hasta qué punto estas características son relevantes en la experiencia de juego. [...]
This paper analyses the characteristics of the game mechanics and the design of the characters that appear in the main videogames of the Pokémon franchise, in order to determine what makes them attractive to their consumers and to what extent these characteristics are relevant in the game experience. [...]

2018
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]  
23.
11 p, 1.5 MB Editor de escenas gráficas / Martinez Masip, Enoc ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A lo largo de los últimos años el sector de las máquinas tragamonedas ha sufrido un gran cambio tecnológico, pasando de ser simples máquinas con microcontroladores y rodillos mecánicos, a máquinas complejas multipantalla que incorporan ordenadores (máquinas con microprocesador ARM CortexA, x86, x64) y deben reproducir pequeños juegos como si de una videoconsola se tratara. [...]
Over the last few years, the slot machine sector has undergone a great technological change, going from being simple machines with microcontrollers and mechanical reels, to complex multi-screen machines that incorporate computers (machines with microprocessor ARM Cortex A, x86, x64) and Must play small games as if it were a game console. [...]
Al llarg dels darrers anys les màquines escurabuixaques han patit un gran canvi tecnològic, passant de ser simples màquines amb microcontroladors i rodets mecànics, a màquines complexes multi pantalla que incorporen ordinadors (màquines amb microprocessador ARM CortexA,x86,x65. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
24.
102 p, 8.4 MB Rutinas de producción radiofónica, uso del lenguaje y rol del entretenimiento y la publicidad en el programa Tiempo de Juego de la Cadena COPE / Benito Boada, Alejandro ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació tracta d'arribar al més profund del programa líder d'audiència de les retransmissions esportives a Espanya: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. Per això, s'han analitzat les rutines de producció presents i l'ús que es fa del llenguatge radiofònic durant el programa. [...]
Esta investigación trata de llegar a lo más profundo del programa líder de audiencia de las retransmisiones deportivas en España: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. Para ello, se han analizado las rutinas de producción presentes y el uso que se hace del lenguaje radiofónico durante el programa. [...]
The main purpose of this research is based on reaching the deepest side of the audience leader on sport broadcasting in Spain, called 'Tiempo de Juego', by COPE channel. To achieve a breakdown inside the show 'Tiempo de Juego', current radio-production standards as well as the use of radio broadcast language within the program have been emphasized. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
25.
10 p, 540.6 KB Desenvolupament d'un joc tipus Pokémon-GO per a l'adquisició de mostres de text en escenes / Santamaria Portolés, Jordi ; Karatzas, Dimosthenis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es vol fer servir la idea del pokemon Go de fer un joc on els usuaris tinguin que moures del seu lloc jugant, per a interactuar amb el seu entorn per a captar varietat de texts. D'aquesta forma conseguim que l'usuari s'exerciti una mica, al mateix temps que juga, a més de poder obtenir una base de dades d' imatges on contingui text etiquetat amb la seva transcripció. [...]
We had used the idea of Pokemon Go about to make a game where the users have to move from their location playing, for interactuate with the environment while capture a variety of texts. With this methode, we get the user to do a bit exercise, in same time he is playing, thus we can get a database with labeled images. [...]
Se quiere hacer servir la idea del Pokemon GO para hacer un juego en el que los usuarios tengan que moverse de su lugar jugando, para interactuar con su entorno y captar variedad de textos. De esta forma conseguimos que el usuario se ejercite un poco, al tiempo que juega, además de poder usar una base de datos de imágenes que contenga texto etiquetado con su transcripción. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 45 registres trobats   inicianterior16 - 25següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.