Documents de recerca

Documents de recerca 29 registres trobats  inicianterior16 - 25següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
16.
274 p, 3.1 MB Efecte de la complexitat de l'aplicació i del tipus d'incentiu sobre la motivació en publicitat interactiva per a televisió / Aymerich Franch, Laura ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
La tesi doctoral titulada "Efecte de la complexitat de l'aplicació i del tipus d'incentiu sobre la motivació en publicitat interactiva per a televisió" explora les motivacions del consumidor vers la publicitat interactiva a la televisió i vers interactuar amb les seves aplicacions. [...]
The doctoral thesis entitled "Effect of application complexity and incentive type on motivation in interactive advertising for television" explores consumer motivations towards interactive advertising applications for television and interacting with its applications. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
17.
238 p, 7.8 MB La Cobertura televisiva de la crisis del Prestige : agendas, encuadres y discursos en los noticiarios españoles / Vicente Mariño, Miguel ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El 13 de noviembre de 2002, el petrolero Prestige lanzó un SOS con el que comenzaba uno de los mayores desastres medioambientales de la historia de España. Los vertidos de fuel oil que se prolongaron durante los meses posteriores acabaron generando una crisis política y una considerable confrontación social. [...]
On November 13th 2002, the oil tank Prestige sent an SOS that meant the starting point for one of the main environmental disasters of the Spanish history. The oil spills extended during the following months lead into a political crisis and a social confrontation. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
2 documents
18.
121 p, 6.9 MB Comportamiento y hábitos de consumo televisivo del niño en el ámbito familiar / García-Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
3 documents
19.
232 p, 10.0 MB La redundancia en la noticia radiofónica estricta / Pereira Garza, Manuel ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
2 documents
20.
205 p, 1.2 MB La información televisiva durante la crisis del Prestige. Anàlisis de contenido de los noticiarios de TVE1, TV3, Antena 3 y telecinco / Vicente Mariño, Miguel ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La catàstrofe mediambiental generada per l'enfonsament del petroler Prestige enfront de les costes gallegues al 2002 ha estat un dels majors desastres ecològics a Espanya i les seves conseqüències es van estendre al terreny polític i social, generant una situació de crisi sense precedents al territori espanyol. [...]
2007  
21.
85 p, 277.2 KB Concentración de empresas de comunicación y el pluralismo : la acción de la UE / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objeto de estudio de esta tesis se centra en la política europea sobre el pluralismo informativo durante la última década del siglo XX. La metodología está basada en una revisión bibliográfica y hemerográfica completada con un conjunto de entrevistas personales a expertos y funcionarios comunitarios. [...]
The study object of this thesis is the European policy about media pluralism in the last ten years. The methodology used is a check of selected bibliography with personal interviews of EU member staff. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
7 documents
22.
56 p, 9.9 MB La Construcción de una voz radiofónica / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
16 documents
23.
201 p, 1.3 MB La Desregulación de la televisión local en España : el caso de Castilla y León / Badillo Matos, Ángel ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Vegeu abmresum1de1. pdf.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
4 documents
24.
54 p, 9.3 MB Dinamización social y radio municipal / Lorite, Nicolàs ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
26 documents
25.
312 p, 3.6 MB La Ficción televisiva de TV3 como productora de referentes de identidad cultural catalana : estudio de caso de la sitcom "Plats bruts" / Martínez García, Luisa del Carmen ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La ficción televisiva de TV3 como productora de referentes de identidad cultural catalana: estudio de caso de la sitcom «Plats bruts» es una investigación cualitativa que intenta describir y comprender los procesos culturales expresados en un flujo comunicativo. [...]
The fiction of TV3 as a producer of Catalan cultural identity referents: a case study of the sitcom "Plats bruts" is a qualitative research that tries to describe and understand the cultural processes expressed in a flow communicative. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Bracelona, 2008  

Documents de recerca : 29 registres trobats   inicianterior16 - 25següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
77 Prado, Emili
27 Prado, Emili,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.