Documents de recerca

Documents de recerca 25 registres trobats  inicianterior16 - 25  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
16.
35 p, 3.0 MB Pares prematurs. Una realitat que ens acompanya / Arjona Chaparro, Beatriz ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Amb el transcurs del temps, el nostre món evoluciona conjuntament amb canvis polítics, socials i culturals. Aquest fet comporta que l’ésser humà estigui obligat a adaptar-se constantment, però no sempre el camí és fàcil. [...]
Con el transcurso del tiempo, nuestro mundo evoluciona con cambios políticos, sociales y culturales. Este hecho conlleva que el ser humano esté obligado a adaptarse constantemente, pero no siempre el camino es fácil. [...]
Over the years, the human world modifies in relation with changed in politics, society and human being. Hence, human is forced to adapt to the new times, but sometimes the way is not that easy. This project addresses a tool for teenagers, many of whom have a life in his hands. [...]

2014
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
17.
43 p, 753.0 KB Pornografía virtual infantil / Valencia Rodríguez, Noelia ; Guardiola Lago, María Jesús, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
En el presente trabajo se muestra la dificultad existente cuando debe especificarse si concurren o no menores de edad reales en una escena con contenido sexual ante los avances experimentados por la tecnología. [...]
En el present treball es mostra la dificultat existent quan s'ha d'especificar si concorren o no menors d'edat reals en una escena amb contingut sexual davant dels avanços experimentats per la tecnologia. [...]

2014
Graduat o Graduada en Dret [949]  
18.
231 p, 2.6 MB La Relación entre la participación y la conciencia de grupo y su incidencia sobre los resultados de aprendizaje en entornos colaborativos mediados por ordenador / Chávez Rojas, Jorge Eduardo ; Romero, Margarida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació
El objetivo de este trabajo es analizar la relación entre la participación (PA) de los alumnos en entornos aprendizaje colaborativos mediados por ordenador, también denominados Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL) y la conciencia de grupo o Group Awareness (GA) como variable mediadora entre la PA y los resultados de aprendizaje (RA). [...]
The aim of this study is to analyze the relationship between student participation in Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL) and Group Awareness (GA) as a mediating variable between the students' participation and their learning results. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
19.
200 p, 6.7 MB Feedback, confiança matemàtica i aprenentatge matemàtic en un entorn d'aprenentatge en línia / Escudero Viladoms, Núria ; Sancho Vinuesa, Teresa, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didactica de la Matematica i les Ciències Experimentals
La pregunta principal d'aquesta recerca és com es relacionen la confiança matemàtica, l'aprenentatge matemàtic i l'efecte del feedback en un context d'aprenentatge de matemàtiques en línia. Aquesta recerca s'emmarca en el context de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). [...]
The aim of this research is to study the relationship among mathematical confidence, mathematics achievement and the effect of feedback when learning mathematics online. The context of this research is the Open University of Catalonia (UOC). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
20.
230 p, 4.9 MB Intelligent generation and control of interactive virtual worlds / Trescak, Tomás ; Rodriguez, Inmaculada, dir. ; Bogdanovych, Anton, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
Esta tesis aboga por el uso de los mundos virtuales como una tecnología de futuro en el dominio de los mundos virtuales serios, en particular en aplicaciones e-­‐* (e-­‐learning, e-­‐commerce, e-­‐ government) y en simulaciones sociales. [...]
This thesis advocates the use of non-­‐gaming virtual worlds as a significant future technology for the domain of ``serious games'' and in particular e-­‐* applications (e-­‐ learning, e-­‐commerce, e-­‐government) and social simulations. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
21.
416 p, 6.6 MB Disseny, aplicació i avaluació d'un programa universitari per a gent gran amb suport d'un EVEA / Lorente i Guerrero, Xavier ; Sarramona, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
22.
56 p, 1.5 MB Desarrollo de contenidos educativos aplicados a las matemáticas de primer ciclo de ESO / Ramírez Vergara, Lourdes ; Musach, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte pretén oferir orientació als docents que es proposin desenvolupar continguts educatius en l'àrea de Matemàtiques de primer cicle d'ESO. Per aconseguir aquest objectiu no es necessita cap coneixement extra de complicats programes per assolir resultats atractius i útils. [...]
Este proyecto pretende ofrecer orientación a los docentes que se propongan desarrollar contenidos educativos en el área de Matemáticas de primer ciclo de ESO. Para lograr este objetivo no se necesita de ningún conocimiento extra de complicados programas para alcanzar resultados atractivos y útiles. [...]
This project intends to offer orientation to the teachers who propose to develop educational contents in the area of Mathematics of the first cycle of ESO, to achieve this aim it is not necessary from any extra knowledge from complicated programs to reach attractive and useful results. [...]

2012  
23.
101 p, 1.5 MB Desarrollo y gestión de una página web educativa : Wolframio, un tipo con química / González Díaz, David ; Meneses Benítez, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Nuestra Web tiene como eje central divulgar todo el material desarrollado en el Proyecto Wolframio, queriendo ser una herramienta sencilla y ágil para gestionar el material y ser más accesible para los usuarios. [...]
La nostra web té com a eix central divulgar tot el material desenvolupat al Projecte Wolframi, intentant ser una eina senzilla i àgil per a gestionar el material i ser més accessible per als usuaris. [...]
Web application designed to disseminate the material collected during the Wolframio project. The web architecture design includes a variety of technologies and programming languages such as: HTML, PHP, MySQL, JavaScript, AJAX, JQuery and CSS.

2012  
24.
130 p, 1.2 MB Vladimir ha dit... Identitat, xarxes socials i ciberperdiodisme en els blocs. Una construcció de la intersubjectivitat dins la nova Internet / Martí Orriols, Meritxell ; Campàs Montaner, Joan (dir.) ; López Sintas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca d'Humanitats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
DEA (tesina) que analitza quin és el paper que juguen els blocs dintre de la Web 2. 0, articulant-se al voltant de tres eixos: la creació de la identitat virtual, les xarxes socials generades a través de la blocosfera i les implicacions econòmiques i socials que se'n deriven. [...]
2008  
25.
411 p, 1.1 MB Posicionamientos y puestas en pantalla : un análisis de la producción de sociabilidad en los entornos virtuales / Gálvez Mozo, Ana Mª (Universitat Autònoma de Barcelona. Departamento de Psicología de la Salud y Psicología Social) ; Domènech i Argemí, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de la Salut i de Psicologia Social)
L'ús massiu dels entorns virtuals en la nostra vida quotidiana ha generat una extensa literatura sobre les transformacions socials i culturals que implica. Un dels temes analitzats ha estat la interacció. [...]
El uso masivo de los entornos virtuales en nuestra vida cotidiana ha generado una extensa literatura sobre las transformaciones sociales y culturales que implica. Uno de los temas analizados ha sido la interacción. [...]
The current use of virtual spaces in our everyday life has produce an extensive literature about the social and cultural transformations implies in that use. In this sense, one of the basic analysed subjects has been the «problem of interaction». [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004  

Documents de recerca : 25 registres trobats   inicianterior16 - 25  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.